לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2011

שבורה לרסיסים


התעוררתי הבוקר אחרי לילה של סיוט שבא אחרי ערב של סיוט.

 

אני אנני אני.

 

הלוואי שהשיחה של אתמול לא הייתה מתקיימת. הלוואי והמשכתי לא לדעת שום דבר. הלוואי שבעלי היה בעל רע, אבא נוראי, בן אדם לא מעניין ולא נעים בחברה. אולי היה לי קל יותר. אבל הוא לא. הכל נפלא. יש לו רק בעיה אחת - כסף. זה הכל.

 

חשבתי שגרוע מכל מאחורינו, חשבתי שעברנו תהליך רציני והייתי גאה מאד בדרך שעשינו. כניראה טעיתי.

 

לא יודעת איך להרגיש, לא יודעת לאן ולמי לרוץ, לא יודעת במה להיאחז, איך לתפקד ולהיעמיד פנים שהכל בסדר, מאיפה לקחת כוחות נפשיים.

 בודדה לגמרי.

 

אני רק יודעת שאסור לי ליפול למקומות אפלים. אני אוכל להרים את עצמי ואולי גם את משפחתי.

 

מסתכלת על פושקין היושן כמו מלאך. אני חייבת להיות חזקה שוב. למענו.

נכתב על ידי , 26/7/2011 06:04  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)