לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2012

עוברים שלב


ביום רבעי השבוע, אחרי ימים מורטי עצבים הגיע צו כינוס הנכסים המיוחל. ביום הזה בדיוק הסתיים מועד להסדר חובות בהוצאה לפועל, לפי כך, אילולא הצו, נציגי הוצאה לפועל היו אמורים "לבקר" אצלנו על מנת לעכל את רכושינו. הכול קרה בהפרש של כמה שעות לטובתנו. את המתח אין מילים לתאר.

אך הרגשתי רק חצי הקלה, כי ערב קודם, הבוס של בעלי הודיע על פירוק החברה שבה בעלי עבד לאחרונה, וזה אומר שחודש אחד בלבד אחרי מציאת העבודה בה הוא נהנה גם מהתוכן וגם מהתנאים , המעסיק שלו היה מרוצה ממנו, הוא נשאר שוב ללא פרנסה, יותר מזה, עקב מצב החברה לא יקבל את המשכורת על חודש עבודה.

לא עמדתי במעמסה הנפשית ועודף החדשות, לקחתי יום חופש מעבודה ונסענו עם פושקין ליום וחצי לאימא שלי. להחליף סביבה, להתנתק, לקבל חיזוק ועידוד, גם לאכול טעים ולאפשר להוריי לראות את הנכד האהוב.

ביומיים שלא היינו בבית, בעלי החזיר את כל הרהיטים והמכשירים שנאלצנו להסתיר אצל שכנים וחברים. התחושה שלא הייתי בבית שנים. אני מודה, זה רק חפצים, אבל התחבקתי היום עם הספה שלי. עשיתי ניקיון וסידרתי את הדירה בתענוג שלא זכור לי. אני רחוקה מלהיות חולת ניקיון אבל היום נהייתי. בראשי תמונה של ספה ישנה זרוקה ליד פח זבל בחוץ, שהביאנו באופן זמני במקום שלנו, אושר של ממש לראות אותה שם, בזבל.

בעלי החרוץ תוך יום אחד התחיל לעבוד בעבודה אחרת, כנראה זמנית, עד שימצא משהו ראוי. אך זה לא משנה כרגע, העיקר שיש הכנסה, גם המשכורת וחשבון בנק שלי ישחררו בזמן הקרוב. מה שנשאר, זה להיכנס למקלחת חמה ולשטוף מעצמי את כל התקופה האיומה הזאת.

 

ולכל חבריי הבלוגרים!

בזמן האחרון לא יכולתי לקרוא שום פוסטים מרוב העצבים.

אני חוזרת!!!!!!

נכתב על ידי , 6/1/2012 18:43  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)