לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  המייעצות:)

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

פוסט ייעוץ מספר שלושD:


 

שלום לכולם,תודה על כל התגובות בפוסט הקודם תמשיכו ככה,אתם ממש מעודדים אותנוD:

ונעבור לפוסט:

בעיה מספר 1:
השולחת:צריכה עזרה דחוף.
יש ילד חמוד רצח שאני מחבבת אבל הוא היה פעם חבר של חברה שלי- אבל שרמזתי בעקיפין לאותה החברה לפני כמה זמן-
"מה יקרה אם תיהיה לו חברה חדשה"-היא אמרה שלא יהיה לה אכפת,
אבל אני מפחדת שיגידו מאחורי הגב שלי כשאני אלך ש"היא לקחה את החבר של ___" . מה לעשות?
אני ממש חסרת ביטחון. כשאני עוברת במסדרון של הבצפר וצוחקים אני ישר חושבת שזה עליי.
יש לי גיבנת בגב ולא עשיתי עדיין גבות, ואני גם די מלאה אז אני תמיד חושבת שצוחקים עליי.
גם קשה לי להתחבר לאנשים כי אני חושבת שהם יצחקו עליי איך אפשר לשפר את הביטחון שלי? ):
כי בשביל להתחיל עם הילד שאני מחבבת (מלמעלה) אני צריכה להיות עם ביטחון -
כי אם לא , אם הוא יציא לי חברות אני יחשוב שהוא צוחק עלי (וזה כבר קרה).
אני חייבת עזרה. פליז.. :(
 
הפיתרון לבעיה:
על ידי: סנדרה.
תראי, אם החברה שלך אמרה שזה לא יהיה לה אכפת אז העניין הזה לא אמור להזיז לך
כי היא אמרה שזה לא אכפת לה, וכנראה הוא כבר לא מעניין אותה יותר.
בקשר לביטחון העצמי שלך אם הוא ירוד בגלל שאת חושבת שהחיצוניות שלך לא יפה את יכולה לשנות כמה דברים למשל:
1.בקשר לגבות את יכולה ללכת לקוסמטיקאית ואני ממליצה לך לעשות את זה בטיפול הראשון
וכשתרגישי שאת כבר מספיק מדויקת תוכלי לעשות זאת בבית בעזרת פינצטה.
2.אם את חושבת שאת מלאה את יכולה ללכת לדיאטנית\ לקבוע לעצמך תפריט\ לעשות הרבה ספורט.
ככה תחשבי שהחיצוניות שלך מספיק טובה ויהיה לך קל יותר להתחבר לאחרים וגם לילד הזה
בעיה מספר 2:
השולחת: אנונימית

אוקיי, אני חולה על איזה ילד, ואני ממש אובססיבית אליו, והוא (לפי כל הסימנים) גם אוהב אותי.

פעם אחת הוא אפילו עקב אחריי. אני קראתי את אחת הבעיות בפוסט, וראיתי שיש מישהו שראה שיש ילדה שמשוגעת עליו,

והוא סינן אותה או משהו. אז, אם גם הוא כזה, אז אסור לי לחשוף את זה שאני מאוהבת בו קשות!

איך אני מרסנת את הרגשות שלי לעזאזל?!?!!?! חשוב לציין שאני רק מחייכת אליו לפעמים,

ולא נמרחת עליו או משהו. אבל בפנים-משהו אחר לגמרי.

 

 הפתרון לבעיה:

על ידי:סנדרה

אם את אוהבת את הילד הזה ויודעת שגם הוא אוהבת אותך אז לא צריכה להיות לך שום בעיה.

ואם הוא סינן ילדה אחרת אולי זה בגלל שהוא אוהב אותך.

ואם הוא אוהבת אותך אני בטוחה שהוא לא כזה.

~סליחה שהפתרון קצר~

בעיה מס' 3:

השולחת: שירן

טוב, ראיתי שאתן מייעצות טוב, אז אני אשמח אם תעזרו לי :)

בלי להיות סנובית, אני ילדה די יפה, וגם יש לי גוף יפה (ממה שאנשים אחרים אומרים),

אני כבר בת 15, ועוד לא היה לי חבר רציני ... וכמעט לכל החברות והידידים שלי היה חבר/ה רציני/ת.

אני יודעת שבגיל 15 עוד לא אמור להיות ממש חבר רציני, אבל בעקבות זה שלכולם כבר היה אני מרגישה שאני "בפיגור" בערך.

הייתי בקשר עם בנים, אבל לא יצא מזה משהו,

ברגע שאני מבינה שיכול לצאת מזה משהו אני מתחילה לחשוב על כל הצדדים השליליים שבילד,

וזה מוריד לי את הרצון להיות איתו. אני מנסה לחשוב על הצדדים החיוביים אבל הצדדים השליליים תמיד "מנצחים"...

כבר הרבה פעמים ניסיתי לצאת ולהכיר, אבל לא יודעת, לא פגשתי עוד מישהו שבדיוק הטיפוס שלי.

בקיצור, מה אתן מייעצות לי לעשות?

ועוד שאלה קטנה, אני ילדה שיש לה הרבה חברות וחברים מכל מיני קבוצות, פרחות, פריקים וכל זה

(מצטערת שאני מתייגת אבל אין לי דרך אחרת להציג את זה), ובגלל שאין לי חבורה מסויימת,

לפעמים אין לי מה לעשות ביום שישי כשכל אחד יוצא עם החבורה שלו...

אני לא רוצה להתחבר לקבוצה אחת, כי אני לא רוצה לעזוב את החברים מהקבוצה השניה...

וגם כאן, מה אתן מייעצות לי לעשות?

 

הפתרון לבעיה:

ע"י אוקה.

כנראה שזו לא באמת אהבה. אם זו הייתה אהבה, אמיתית,

הייתרונות היו עולות על החיסרונות- ובגדול, אפילו אם לא הייו הרבה ייתרונות.

יכול להיות גם שמשהו בך לא מעוניין במערכות יחסים, כי רק כאשר אתם ממש 'בקשר',

את מתחילה לפתח את מערכת החיסרון-יתרון שלך.

נסי לקחת את מערכת היחסים כמשהו קליל, ולא כממש 'מערכת יחסים' כי נראה שצמד המילים,

קצת מכביד עלייך. בנוגע לבעייה השנייה כל מה שאת צריכה זה למצוא את האיזון בין הקבוצות-

אני מאמינה שהקבוצות שאת מסתובבת איתן הן לא ממש ביריבות, ככה שלא יפריע לאף קבוצה אם פעם

אחת תצאי עם קבוצה 1, פעם עם קבוצה 2 או 3 ופעם גם תנוחי את השישי בבית (: 

בעיה מס' 4

השולחת: אחת לחייבת עזרה ..

היי..אני בכיתה ז’ ואפפעם לא היה לי חבר או מישהו שאהב אותי..והתנשקתי רק על הלחי באמת או חובה. לכל החברות שלי גם הלא ממש מקובלות הציעו חברות כמה פעמים.. אני טיפה מלאה ויש לי שיער גלי .. ולמרות שאומרים לי שאני יפה אני חושבת שאני מכוערת. עכשיו עברתי כיתה ואני רק עם כמה ילדים מהכיתה הקודמת שלי.. ואני נורא רוצה לשנות תדמית את יכולות לייעץ לי איך?... וגם אף פעם לא אהבתי ילד באמת ..נראה לכן שזאת בעיה אצלי..? בבקשה תענו לי..

 

הפתירון לבעיה:

ע"י: אוקה.

אתחיל מהבעיה האחרונה, אף-פעם לא אהבת מיששהו באמת,

את בסך-הכל בכתה ז', ואני ממש לא ממעיטה בערכך בשל כך, אני פשוט חושבת

שזה זמן מאוד מוקדם, האהבה הראשונה האמיתית היא לרוב בגילאי ההתבגרות המאאוחרים (15-19)

אבל לפעמים אפילו אחר כך. אז אין מה להיחפז כרגע לאהבה אמיתית (:

והינה הסיבה שבחרתי להתחיל דווקא בבעיה האחרונה שלך- כרגע את לא מאוהבת,

או מרגישה כלפיי מישהו הידלקות, כך שהרצון לקשר הוא סתמי ולא נובע מרגשות-

אלא, סביר להניח, מקנאה באלו שסובבים אותך. ובכל זאת, בכל אחת ואחד יש את הרצון להיות נאהבת,

לכן לבקשתך הינה דיאטה קטנה שאני מאמ ינה שתעזור לך,

השתמשי בה בזמן חופש סוכות, כל שתוכלי לחזור מהחופש חדשה ורעננה:

דיאטת בזק, אם תקחי ברצינות את החלק של ה'בזק', ולא תתמידי בה יותר משלושה ימים,

תעזור לך להיפטר מהקילוגרמים שיושבים עלייך.

ניתן לחזור על הדיאטה פעם בחודש לשלושה ימים או פעם בשבוע ליום אחד.

אכלי חמש פעמים ביום חצי כוס חלב דל שומן עם חצי כוס קורפלקס (ללא תוספות פירות או אגוזים).

בנוסף, אכלי במהלך היום שני תפוחיי עץ ירוקים קטנים, או שלושה גזרים קטנים.

הקפידי לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום דיאטה שכזה!

, נסי שינויים פיזים נוספים בפנים, דוגמת סידור גבות, או נסי לשים קונסילר וסומק (בכמות טבעית),

שמייד יאירו לך את הפנים, עכשיו כשאת כבר בכתה ז', קונסילר ומעט סומק הן בדיוק האיפור שאת צריכה (:

בעיה מס' 5

השולחת: מישהי שצריכה ייעוץ O:

יש לי ילד בשיכבה ממש חמוד וזה, ובואו נגיד ש"נידלקתי" עליו.

אבל אני ממש מפחדת ללכת לדבר איתו, ולמרות זאת הוא עשה כבר רושם טוב עליי.

וכשאני רואה אותו אני נלחצת, ולא יודעת מה לעשות או להגיד.

וממש קשה לי ככה. אני צריכה עזרה דחוף . בבקשה (?)

 

הפיתרון לבעיה:

ע"י: סנדרה

תראי,אם את נלחצת יותר מדי את צריכה לחשוב על זה שמה כבר יכול לקרות?

הוא לא יגיד עלייך שומדבר.

ואני חושבת שזה באמת שווה את זה,אם הוא דלוק גם עלייך.

את צריכה להתמודד עם הלחץ ולגשת לדבר איתו,אני יודעת שזה מאוד קשה אבל תאמיני לי,

זה שווה את המאמץ:)

 

בעיה מס' 6

השולחת: מורןן

יש לי ילד בכיתה והוא כל כך חמוד מקסים ויפה פשוט מושלם ואנחנו ידידים טובים אני הוא חברה שלי וחבר שלו.

ארבעתינו קיצר. ואני די מחבבת אותו קצת יותר מידיד אני לא בטוחה אבל אני מרגישה

שאני מרגישה אליו משהו יותר מידיד. עכשיו, הוא בזמן האחרון תמיד מנסה לדבר איתי

על הדברים הכי קטנים רק כדי לדבר איתי, ומחייך אלי הרבה וגם חברה שלי

(אחרת. לא זאת שגם ידידה שלו, היא גם ידידה שלו זאת שאמרה לי אבל אני לא מתכוונת לאותה אחת)

אמרה לי שהוא אוהב אותי אבל נראה לי היא אמרה את זה בצחוק כי היא בדרך כלל עושה את זה.

הוא בטוח מאוהב באחת מאיתנו (או אני או חברה שלי) כי רואים את זה אבל אני מפחדת

שזאת חברה שלי כי אחרי זה אני אשבר, ואני לא הולכת אבל להגיד לו מה אני מרגישה.

מה לעשות כדי שנהיה קצת יותר מחברים או לגלות עם הוא מחבב אותי יותר מידידהה??

 

הפיתרון לבעיה:

ע"י: אוקה.

אתם ידידים, ובין חוקיי הידידות הלא כתובים נאמר ש: מותר לידידה לשאול ידיד אם הוא מחבב מישהי.

תשאלי אותו אם הוא מחבב את ידידה שלך, אם לא, וזו או היא או את, זו כנראה את (:

אם את לא הולכת להגיד לו את מה שאת מרגישה,והוא לא הולך להגיד לך את מה שהוא מרגיש,

מה שייחתום סופית (רק במידה וזה אכן כך) את העובדה שאתם מרגישים משהו כל אחד כלפיי השני,

הוא מגע פיזי (כמו נשיקה, לדוגמא).

נסי להבי אתכם למצב שאתם רק שניכם, לצאת ממסיבת היומולדת ביחד לטיול באיזור,

להזמין אותו אלייך הביתה או לקבוע ללמוד ביחד למחן (אפילו שזה נורא סרט אמריקאי!).

רק ככה ייווצרו ביניכם הרגעים האינטימיים של נשיקה שתחתום סופית את העובדה שאתם ביחד.

בעיה מס' 8

השולחת: חסויה!!

אני וחברה שלי התחלנו במישחק בבית שלי והמישחק הוא לגעת לאחת לשנייה באיבריי המין ובציצי..

והביאנו תמישחק הזה מהבית ספר (מהבנות) אנחנו הבנות התחלנו לשחק בזה... אבל לא נגעינו באיבר המין..!!

ואני לא יודעת אם זה בסדר ששיחקנו בזה.. אבל לא עשינו משהו חמור רק נגעינו בזה בתור מישחק?

בבקשה תעזרו לנו אנחנו לא יודעות מה לעשות אם זה סבבה או שזה לא טוב..!!

 

הפיתרון לבעיה:

ע"י: סנדרה

תראי,זה בסדר ממש שאתן עושות את זה.

זה ל חמור,כי אן מאוננות וזה טבעי,יש אומרים שבגילאי 13-15  80% מהבנות עושות את זה,

קח שזה בסדר .

-אם שחכנו בעיה כלשהי תגידו לנו-

אוהבות הפעם רק סנדרה ואוקה3>

(הדס נעלמה בפוסט הזה)

עריכה:

אנחנו עוברות לשיטה חדשה,אתם כותבים לנו בעיות ואנחנו עונות עליהן בתגובות..

כנסתפק בכמות התגובות נעלה פוסט חדש!!

נכתב על ידי המייעצות:) , 15/9/2009 14:48  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-29/9/2009 14:01
 



פוסט ייעוץ מס' 2 D:


ל מ ט ה . . .

נכתב על ידי המייעצות:) , 12/9/2009 09:13  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,458

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמייעצות:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המייעצות:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)