לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים כפירמידה.

הכל על החיים המעניינים שלי. הרהורים, רגשות, מחשבות, דילמות וכו'. הכל מאת בית היוצר של צעיר בן 18.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

שיט! השתבש לי היום.


11:00

אני ישן, ומנגד המאמן האישי מחכה לי במכון.

כמובן שאני לא מגיע.

הטלפון מצלצל וכנראה שאני לא שומע.

השעון המעורר צלצל ממזמן... וכנראה שגם אותו לא שמעתי.

12:35

קולות הקידוח ודפיקות הפטיש שמרעידות את כל קירות הבית העירו אותי.

אתמול החלו שיפוצים במרתף של הבית, ההורים שלי בונים שם דירת 2.5 חדרים.

שיהיה.. להשכרה..

כולי מאושר לקראת יום חדש מלא פעילות נמרצת (כן בטח על מי אני עובד...)

אני בא להתכונן לאימון הכושר של הבוקר, אך לא לפני שאבדוק מה השעה, הרי לא יכול להיות שהשעון לא צלצל,

כנראה שהקדמתי אותו!

מה??? לא יכול להיות!!! כבר 12:35 אני לא מאמין! שיט! כנראה שהיום שלי מתחיל ברגל שמאל.

מיד שלחתי אסמס למאמן שאני מצטער ואם אפשר לבוא מיד, אך הוא עדיין לא ענה לי.

13:00

אני מתקשר למרכז תוספי תזונה בקשר לאבקת מסה. החלטתי שדי! הגיע הזמן לעלות במשקל!!

אני מתקשר לאיזו אילנה בקשר לרפידות גובה... על בעיית הגובה שלי אדבר בפווסט אחר.

החלטתי שדי! הגיע הזמן לעלות את הגובה!!

אני מתחיל להשלים עם הגוף שלי, חדר הכושר עוזר לי עם זה.

14:00

אמא לקחה לי את האוטו, כך שגם אם היו לי סידורים, עכשיו הם השתבשו.

14:30

באתי לחפש מכשירי כושר ביד 2, אך העכבר והמקלדת הובילו אותי לכתוב את הפווסט הזה.

 

זה פווסט גרוע אני יודע,

אבל מותר גם לכולנו פעם ב.. לא?

 

אני צריך להפגש עם חברים שלי. נעלמתי להם לכמה ימים, יכול להיות שהייתי צריך את זה.

נו באמת גולן, יש לך משהו חשוב להגיד?

לא..

אוקיי, אז אני סוגר כאן את הפווסט,

 

יום מושלם לכולם!

 

 

 

 

נכתב על ידי , 7/9/2009 14:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחוברות


אני טוחן את הסדרה הזאת ברמות מטורפות.סדרה ענקית.

נחשפתי אליה רק לפני 4 ימים ואני כבר בפרק 14.

אני חושב שזה נותן לי הרגשה שאני מכיר אנשים חדשים מבלי באמת להכיר אותם במציאות.

אני מכור. אולי אני מנסה לפענח איך אישה חושבת?

חח אני יודע שזה לא אפשרי, אבל תמיד אפשר לנסות.

ראיתי עכשיו שני פרקים ואני מתלבט אם לראות עוד אחד.

עוד אחד וזה יחשב שראיתי שליש מהפרקים. מה יקרה שהחומר יגמר?

מה יספק אותי?

כנראה שאני צריך להכיר אנשים חדשים על באמת.

אז מה אתם אומרים? עוד פרק?

טוב ברור לי שאני לא אצליח לעמוד בפיתוי.

אז.. עוד אחד.

 

נכתב על ידי , 7/9/2009 01:23  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני רוצה להכיר אנשים חדשים


אני רוצה להכיר אנשים חדשים. זה לא שאין לי חברים. למען האמת יש לי חברים מושלמים, כאלה שתמיד יקשיבו לך ויעזרו לך בכל דבר שתבקש.

אבל בזמן האחרון אני מרגיש שאני מכיר רק סוג מאוד מסויים של אנשים. פתאום בא לי הצורך לראות עולם, להכיר את השוני, לפגוש במשהו מעט מוזר או שונה ולהנות מזה שזה מיוחד.

 

אבל אני לא יודע איך להתחיל? לאן ללכת? מה לעשות? אולי בשביל זה פתחתי את הבלוג? אני באמת לא יודע. יש לי כל כך הרבה מה לתת, מה לומר, אני רק מחפש את הבן אדם הבא להכיר. פעם ראשונה שבאמת חשוב לי להכיר משהו במובן השלם של המילה. אני רוצה לדעת מה הוא אוהב ללבוש, לאכול, מה השקפת עולמו, ומה השגעונות הכי שרוטים שלו. בא לי. יש לי רצון עז לראות משהו שונה. אבל אני לא יודע מאיפה להתחיל.

נכתב על ידי , 6/9/2009 21:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGolan_A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Golan_A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)