לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של עוף החול


הבלוג החל את דרכו כניסיונה של בי-פולרית להבין איך הכל קרה. בשנים האחרונות הוא קיבל גם תפקיד משמעותי לא פחות: להכניס צל של שפיות וחמלה כלפי המתמודדים מידי החברה הסובבת, שלפעמים שוכחת שגם אנחנו, כמו כולם, בני אדם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

ליקוי ירח אצל אנה.


מצאתי לתדהמתי קטע קצר שנכתב ע"י ילדה דכאונית ואומללה ששמה קיץ לחייה, והמילים איתן תיארה באופן מצמרר תחושות שאני חייה איתן זמן ארוך.

תחושות שאני בטוחה שכל מי שרגיש מספיק, חשוף מספיק, אולי גם חולני מספיק, וודאי גדל לתוכן גם הוא.

 

נצבט לי קצת הלב כשאני מוסיפה אותן לרשימות, דבר שבתור עוף חול לא רציתי לחרוט על דגלי, אבל אני מניחה שחלק גדול מהמאבק הוא גם ללמוד להכיר בכאב שלך, ולנקוב במילים כדי לתת לשד הנורא צורה פחות גדולה ולא מוגדרת.

 

הרבה דברים שמו אותי כאן, חלקם ממני, חלקן נערמו עליי כמגנטים שתמיד נמשכים למה שאפל ושפוף ונערמים עליו כדי ליזון ממנו.

אני רק מקווה שיהיו לי הכוחות לקום שוב.

אני מוצאת את עצמי כמהה שוב לחושך, מתגעגעת ללהכאיב לעצמי כדי לבלום את הכאב שיש בפנים או כדי לנקז אותו דרך העור התמיד דק מדי שלי.

 

"אני נאבקת כדי להישאר בעולם הזה, כי הכל פשוט נוגע בי עמוקות.

אני לא עושה את זה כדי לקבל תשומת לב, אני עושה את זה בשביל השראה, כדי להראות שאני יכולה להיות חזקה.

פגעתי בעצמי כדי לנסות ולגרום לכאב לעבור, כי אני מעדיפה לפגוע בעצמי מאשר במישהו אחר."

צר לי על אמנדה טוד שמתה בתוך הייסורים של המחלה השחורה כ"כ, ברור לי שהיא סבלה מדיכאון, וברור לי שכל נער מדוכא מפה לשם, אבל הדיכאון שלה גדל למימדים שבלעו את נפשה העדינה שמצטיירת היטב דרך המילים האלה.

אני מזהה את הנפש הזו, גם לי יש כזו, ולא לכולם יש את הכוח ומוטיבציה לקום כשהודפים אותם מטה שוב ושוב ושוב.

 

הימים האחרונים עברו בצער ובדידות. בתחושה אפורה וכאבת של "לבד" שרק מי שמבודד בתוך דיכאון קליני יכול להבין.

אני מצטערת על או אם אני מאכזבת, אני מבטיחה שאחדל ברגע שאקום, בינתיים אני פשוט שקועה בחלום רע מאוד ואין מי שיעיר.

 

בבקשה תסלחו לי,

ותזכרו לי את הימים הטובים שבזכותם אני מחוץ לביה"ח כיום כבר כמעט 5 שנים.

לא נותנת לרע למחוק אותי, אבל גם לא תמיד הטוב מספיק חזק כדי לחייך.

והדמעות יורדות, רק תודה לאל שהלילה זה רק דמעות נוצצות ולא דם.

רק שאמשיך לשמור את הראש למעלה ולהרגיש שיש למה.

נכתב על ידי התחייה מחדש. , 14/10/2012 00:56  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  התחייה מחדש.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתחייה מחדש. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התחייה מחדש. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)