לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

One Year.


היום.

הייתי בטוחה שזה בעוד יומיים, לא יודעת למה. אבל הבלוג אומר שזה היום. אז אני אאמין לו.

 

האמת היא שאני זוכרת את היום הזה בצורה בהירה מדי.

זה היה יום שני. זה מה שלא הסתדר לי עם זה שהשנה זה יום חמישי- זה זז יותר מדי קדימה. אז היום זה הגיוני יותר. ונכון, מסתבר.

בכל מקרה, זה היה יום שני. והיה איזה טיול שלא רציתי ללכת אליו, לירושלים, אני חושבת. אז הצלחתי לשכנע את עצמי שאני חולה, ומשם לשכנע גם את ההורים שלי. הייתי לבד בבית, אבל זה לא משנה- פשוט לא נוגעים במחשב כשחולים, בין אם זה אמיתי ובעיקר אם זה לא. להוסיף לאמינות של כל הסיפור, כמובן. בכל מקרה, לא היה לי מחשב אז ראיתי טלוויזיה.

הייתי בפיגור רציני בפרקים של אטלנטיס. תחילת עונה חמישית רק. אז אמרתי שאני יכולה לראות את זה. אני לא מחבבת את וולסי יותר מדי, אבל זאת עדיין אטלנטיס.

אני לא זוכרת איזה היה הראשון, השני או השלישי. סביר מאוד להניח שהשני, כי התקשרתי אחרי כל אחד מהם, ואני זוכרת שאחרי הרביעי אמרתי שעדיף שאני אפסיק, כי שלושה פרקים בזמן קצר כל כך זה בדרך כלל הגבול שלי. שלושה-ארבעה כזה. ואז קראתי את התקציר של החמישי.

כמובן שלא יכולתי להתעלם מהסקרנות הארורה הזאת. כמובן שלא. אז ישבתי וראיתי אותו.

הדבר הראשון שעשיתי אחרי הפרק היה להתקשר שוב. והפעם לא עם חיוך וכמה הערות על הפרק, אלא בזעם. הלם. דמעות.

אני זוכרת שצעקתי שזה היה כזה אידיוטי לעשות את זה ככה והכל. אני זוכרת שאמרתי, אני לא יודעת אם לעצמי או לא, שזה כאב. כי, לעזאזל, זה כאב. לא ראיתי את זה בא, בדיוק כמו הרבה אנשים אחרים, אני מניחה. אולי יותר, כי הם ראו פרומואים לפרקים הבאים כל פעם. אני לא.

 

אני זוכרת שעד סוף השבוע הייתי עסוקה בלכתוב ובלהאשים אותם ובלחפש כתבות קשורות בגייטוורלד. אני זוכרת שמצאתי את הכתבה ההיא, ואז הייתי עסוקה במשך שעה בלדבר על איזה אידיוטים הם. אני עדיין חושבת ככה.

ובסופ"ש... הדבר היחיד שעשיתי באותו סופ"ש היה לשבת במיטה ולשמוע את השיר הזה שוב ושוב.

 

אני לא יכולה שלא לשאול את עצמי איך דברים היו נראים אם זה לא היה קורה ככה. אני מניחה שלעולם לא נדע, נכון?

 

 

""Does it get easier?" I asked.

Unlike Sydney, Olena had an answer. "Yes. But you'll never be the same"."

[Blood Promise].

 

אן.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 17/5/2011 21:14   בקטגוריות Heartbreak / כאב, מילה עליי, געגועים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)