לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

יום ראשון ללימודים אחרון


אני לא מאמינה שאני באמת בי״ב. 

אז עברנו למקום אחר השנה, ולשם שינוי הכיתה שלנו בקומת הקרקע (יש!). כמובן, מה שלא טוב הוא שאנחנו בדיוק ליד המזכירות והמנהלת... כן, גם אני רואה צרות בעתיד הקרוב מאוד שלנו. נו, מילא. גם יהיו שיעורים בכיתות אחרות בשכבה, מה שאומר שנצטרך לעלות למעלה אליהם, אבל לא נורא. מה שכן, אנחנו קרובים למעבדות (סופסוף!) ואנחנו ממש ליד הספרייה, מה שאומר שאני הולכת לאהוב מאוד את ההפסקות במהלך השנה. 

נכנסתי לביה״ס ובדיוק נתקלתי בידידה שלי מהשכבה ובמר ג׳. הוא בדיוק יצא אז לא החלפנו יותר מהיי, אבל איתה הלכתי למצוא את הכיתות שלנו. מצאנו את הכיתות די בקלות, כל אחת הלכה לכיתה שלה, הנחתי את התיק במקום הקבוע שלי מול החשמל (ללפטופ. יש בעיות רציניות עם הבטריה שלו כרגע... לא אוהבת את זה.), ואז יצאתי החוצה. שוב נתקלתי במר ג׳ (יש לי תחושה שאני אראה אותו הרבה השנה, כי אנחנו קרובים לרוב הכיתות שלו ולמנהלת), סיפרתי לו על מבוא לפסיכולוגיה והוא אמר שזה קורס של שינון שמחפשים להכשיל בו. תענוג - אבל נחיה. זה מעניין אותי מספיק בשביל להמשיך עם זה הלאה. 

המחנכת שלי הגיעה ואז חזרתי לכיתה. היו לנו שעתיים איתה, שמהן בערך כל מה שאני זוכרת זה שיש לוח בגרויות, כמה תקנות חדשות, שינויים בשיטת ההערכה ושינויים בקבוצות באנגלית. אה כן, והתקנון (של עשרים עמוד) שהם חילקו לנו היה משעשע. זה תמיד משעשע, כי בתי הספר אף פעם לא באמת עומדים בו. (כן, והם פירטו את הרכזים והמחנכים של כל מקצוע וכיתה, וגיליתי שהיועצת שאני לא סובלת ממשיכה איתנו גם השנה. גם גיליתי שמר ג׳ הוא ״מחנכת״ - ידעתי שהוא מחנך, אבל כנראה שהוא לא סיפרה לי כמה דברים P:)

אחרי זה חיפשתי את מר ג׳. שאלתי אותו אם אני יכולה להיכנס לשיעורי פסיכולוגיה והוא אמר שלו לא אכפת, ואם הרכזת מאשרת אז אין בעיה. שאלתי אותו גם על השנה, על מה קורה בינינו, והוא אמר ששום דבר לא השתנה. אמרתי לו שהמון השתנה (אני השתניתי בצורה דרסטית) ושהוא הראה לי שהוא עדיין סומך עליי, אז הוא אמר שהשני לא קשור (מה שגורם לי לחשוב שלא לו מפריעה הנוכחות שלי בחייו, אלא למישהו אחר, כי אחרת זה מאוד קשור) ושנראה מה יהיה. נו, טוב. 

היתה איזו שירה בציבור, אז פשוט ישבתי על הרצפה עם הידידה מהשכבה וקצת דיברנו על השנה, תוכניות והאוניברסיטה. ואז היה שיעור ספרות (בדרך נס שרדתי אותו. הוא מורה מזעזע ואני לא סובלת את השיעורים שלו), אבל הצלחתי לשרוד והלכתי הביתה. 

וברור... יש מזגן! טוב! חדש! על 17 מעלות! פאקינג 17 מעלות! זהו, הייתי יכולה למות מאושרת. 

סתם... עוד לא פגשתי את מייקל שנקס בפעם השנייה P:

וזהו... קצת קשה לי להבין מה קורה עם מר ג׳, אבל הוא היה ידידותי כרגיל. והיום הרגיש הזוי משהו, במיוחד לאורך העובדה שזה היום הראשון האחרון שלי בבית הספר... אבל היה כרגיל. חזרנו לשגרה. וברור שקצת בא לי חופש, אבל האמת שאני מתרגשת יותר לקראת אוקטובר והאוניברסיטה. 

אבל בסך הכל... הייתי אומרת שאני די בסדר. 

 

אן. 

 

14:15: אז הרגע סיימתי את העונה הראשונה של דוקטור הו... לא!!!!!!!!!!! תשע!!!!!!!!!!!!!!! )':

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 27/8/2013 12:17   בקטגוריות Mr. G, תיכון  
הקטע משוייך לנושא החם: תחילת שנת הלימודים
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,357
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)