לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

מר ג' היקר והנהדר שלי,


רק רציתי להגיד תודה.

השבוע האחרון היה מטורף. אין לך מושג אפילו כמה. אחרי שנפגשנו ביום שלישי הלכתי לעשות את המתכונת במתמטיקה, שהיתה מזעזעת ברמות שעדיין לא נראו. יצאתי ממנה בהלם מוחלט. זה היה אפילו גרוע יותר מהבגרות של שנה שעברה, וכתבתי לך כבר באיזה מצב נוראי יצאתי ממנה. אבל בניגוד לבגרות במתמטיקה, שידעתי לומר שהיתה קשה, הפעם האשמתי את עצמי בזה שזה לא הצליח ותהיתי מה זה אומר על היכולות שלי (סגנון ההסבר, זליגמן... מזל שאני לומדת פסיכולוגיה). זאת אומרת, עד ש-MIG התקשר והרגיע אותי.

ועדיין, הימים האחרונים היו קצת מטורפים. ברביעי הייתי מותשת בגלל סערת הרגשות של שלישי, ואז יצא לי להתווכח עם המורה שלי למתמטיקה, ולמרות שהכל היה מכבד והגיוני וכמעט בכיתי מולו, לא ממש יצא מזה שום דבר. שלחתי את המבחן למורים אחרים כדי שיגידו לי מה דעתם כדי שאני אוכל לערער, אבל כשדיברתי עם MIG אתמול הוא אמר שחבל שהתווכחתי איתו ושכדאי שאני אתנצל ואנסה לברר מה אפשר לעשות כדי לשפר את ציון ההגשה שלי (שכרגע עומד על שמונים, שזה לא נורא ב-807... זה פשוט לא טוב מספיק עבורי). וזה הכעיס ותסכל אותי.

כי אתה יודע... לפני שהכרתי אותך, אחרי החוויות שלי מהמחוננים, הייתי בטוחה שרוב אם לא כל בני אדם הם אנשים רעים. וש', MIG ואתה לימדתם אותי שיש גם הרבה טוב באנשים (לכן, דרך אגב, קראתי לכם מלאכים). למדתי ממך שבני אדם יכולים להיות מדהימים, ואכפתיים, ושיש כל כך הרבה על מה לדבר איתם. זה מה שרציתי להגיד לך היום כשאמרתי שיש לי סיפור (טוב, זה לא היה מדויק, יש לי סיפורים) שמראה שאתה צודק: כי באוניברסיטה, למרות שהאנשים האלה לא ברמה שלי מבחינה שכלית ולמרות שיכול להיות שחלק מהם קצת פחות מוסריים או כנים או כל דבר אחר ממני, כמו שיש דברים שאני ברמה נמוכה יותר מהם, יש לנו על מה לדבר ויש לנו ממה ליהנות. ובאמת טוב לי שם.

ואתה יודע, אני מקבלת בני אדם יותר, ואני מחבבת בני אדם יותר, וטוב לי יותר, אבל כל העניין של המבחן והתגובה של המורה שלי, והעובדה שבית הספר ניסה למנוע ממני לגשת בכל דרך אפשרית, זה קצת גרם לי לחשוב שוב שבני אדם תמיד מעורבים במשחקים האלה ושהכל סובב סביב פוליטיקה ושכולנו יצורים מגעילים והכל, שזה מה שקצת הבעתי היום. וזה הפחיד אותי כי נהניתי, וזה הגעיל אותי, וזה גרם לכל כך הרבה רגשות שונים (ולתהיה אם אני באמת רוצה להתעסק בפוליטיקה). והייתי מתוסכלת כל כך ונגעלתי מעצמי מזה שעשיתי מה ש-MIG אמר למרות שלא האמנתי בזה. ובקיצור, באחת הפעמים הבודדות שהייתי צריכה אותך השנה, חשבתי לעצמי שאני צריכה שתזכיר לי שבני אדם הם יצורים טובים בגדול.

והיום... לדבר איתך היום, ללכת איתך, לשמוע מה הדעות שלך בנושא הזה ולשמוע את התזכורות האלה שיש הרבה בני אדם טובים ושלא כולם הם מפלצות כאלה, ושלא באמת צריך לשחק במשחקים האלה תמיד... זה היה נהדר. זה היה נהדר כי זה אומר שאני יכולה להמשיך להיות כנה ואכפתית ועוזרת והכל ואני עדיין מסוגלת להתקדם. כי אתה צודק, ובאמת יש לנו ברירה, ואנחנו אלה שמחליטים מה לעשות. ואני מחליטה שאני לא רוצה לשחק בזה, ושאני מתמקדת בדברים הטובים, ושאני נשארת ריאליסטית (מה שאולי טיפ-טיפה איבדתי בזמן האחרון) ואובייקטיבית ואופטימית.

וזה מרגיש נהדר.

ולמרות שבני אדם מתסכלים, הם מעניינים ויש בהם הרבה דברים טובים. והידיעה הזאת גורמת לי לחייך.

 

המבחן שלי, דרך אגב, הוא עוד בדיוק שלושה שבועות. לא תאמין כמה קשה אני כבר עובדת לקראתו. ואני אתמקד בפרטים קטנים אפילו יותר, אחרי מה שאמרת לי. אני אעשה מה שאני יכולה, ונראה איך זה ייגמר, אבל אני מקווה להצטיינות לפחות.

אה, כן, וחסר לך שאני לא מקבלת בהצלחה. (-;

 

אן.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 30/1/2014 14:00   בקטגוריות המלאכים שלי., Mr. G, תיכון, מילה עליי, בני אדם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)