לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

מר ג'.


אתה מוכן להסביר לי למה אני צריכה להציק ל-MIG כל יומיים בגלל השטויות שלך?

במשך השנה וחצי האחרונות אני עסוקה בלהצדיק אותך. כל דבר שאתה עושה, אני מבינה אותך מספיק בשביל להצדיק ולתרץ ולהסביר כל התנהגות שלך, כלפיי או לא כלפיי, מכל סיבה שהיא ולא משנה כמה היא גרועה. הדבר היחיד שסירבתי להצדיק זה את העובדה שהלכת לאחרים מאחורי הגב שלי במקום לדבר איתי, אבל גם את זה הבנתי. ויכול להיות שאולי אפילו קצת סלחתי לך על זה, כי אני שונאת לשמור טינה. אז לא משנה מה עשית - לא משנה כמה פרנואידי היית, לא משנה כמה הצקת לי, לא משנה כמה שינית את דעתך בשלוש דקות, לא משנה כמה פגעת בעבודה שלי באזרחות, לא משנה כמה פגעת בי בכלל ולא משנה כמה שבורה הייתי בגלל כל השטויות שלך - תמיד תמיד הצדקתי אותך. אפילו כשכולם אמרו שאתה לא בסדר הסכמתי ובכל זאת הצדקתי אותך.

גאד. פאקינג. דאמט. נמאס לי.

לא, זה לא בסדר שאתה אומר לי משהו ואז הולך ואומר משהו למישהו אחר מאחורי הגב שלי.

לא, זה לא בסדר שבמקום להגיד לי את האמת אתה מתחמק.

לא, זה לא בסדר שאתה אומר לי משהו יום אחד וביום אחרי זה אתה אומר משהו אחר לחלוטין.

לא, זה לא בסדר שאתה שולח הודעות בנוגע למקצוע בשתיים עשרה בלילה ומצפה שאני אעשה את השינויים עד היום אחרי כשאני בכלל ישנה בשעה הזאת.

לא, זה לא בסדר שאתה מצפה שאני אשחק כל הזמן לפי הכללים שלך.

לא, זה לא בסדר שאתה משנה את ההתנהגות שלך כל חמש עשרה שניות.

לא, זה לא בסדר שאתה צריך לבקש רשות מהמנהלת בשביל כל דבר קטן (את השרת עדיין לא שאלת אם זה בסדר לדבר איתי, אז אתה יכול לשאול אותו. בכלל, תעשה משאל עם).

לא, זה לא בסדר שאתה פוגע בי שוב ושוב.

לא, זה לא בסדר שאתה יוצא מנקודת הנחה שאתה יודע הכל הכי טוב כי אתה גדול ממני ב-20 שנה.

לא, זה לא בסדר שאתה מסרב לראות את כל מה שהשתנה בי בחודשים האחרונים.

לא, זה לא בסדר שאתה דוחה את הבקשות הכל כך מעטות שלי כי "אנחנו לא שם".

לא, זה לא בסדר שאתה מתנהג כאילו אכפת לך ובפועל אתה עושה בדיוק ההפך.

לא, זה לא בסדר שאתה מנסה להטריף אותי בכוונה ואז לא מבין מה מציק לי.

לא, זה לא בסדר שאתה יוצא מנקודת הנחה שאני קוראת את המחשבות שלך.

לא, זה לא בסדר שאתה רומז במקום להגיד דברים כשאתה יודע כמה זה פוגע בי.

ואתה יודע מה הכי לא בסדר? שאני מפקפקת בעצמי ומצדיקה אותך שוב ושוב גם כשזה ממש לא הגיע לי ואני הייתי הכי בסדר שבעולם.

תתבגר.

ואתה יודע מה? נמאס לי להציק לו בגלל השטויות שלך. זה כאילו אני עברתי קילומטרים ואתה עדיין תקוע בשנה שעברה.

 

אן.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 12/5/2014 20:37   בקטגוריות Mr. G, המלאכים שלי.  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,357
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)