*אני מתקדמת למשרד של המנהלת. אני רואה את מר ג' יושב ליד, אז אני משנה כיוון ומתיישבת לידו*
אני: "היי."
הוא: "היי. מה נשמע?"
אני: "בית הספר שלך מרגיז אותי שוב."
אני: "הכל בסדר?"
מר ג': "כן. היום הבגרות בפסיכולוגיה, אז זה משבש לי את כל סדר היום, ויש לי כל כך הרבה מה לעשות שאני לא יודע מאיפה להתחיל."
אני: "לא נראה לי שלשבת פה-"
מר ג': "תורם לזה? לא."
אני: "קח. זה מפדקון."
*מר ג' בודק את הדיסק-און-קי עם החומר מפדקון כאילו הוא מעולם לא ראה אחד*
המורה שלי לרפואה: "ככה זה. לך הוספתי נקודה, לת' הוספתי שתיים, למר ג' הוספתי שלוש."
אני (מסתובבת למר ג'): "גם אתה ניגש לבגרות ברפואה?"
*הוא מחייך*
המורה שלי לרפואה (מושיטה לי את הבגרות של י'): "אן בטוח תדע."
*אין רפואה בי"א השנה ומי שהיה אמור להיות איתי במועד ב' לא הגיע אז הייתי לבד בבחינה של י"א ברפואה*
הבוחן: "יש סיכוי שהחברים שלך יגיעו?"
אני: "ת' לא. השנייה אין לי מושג."
הבוחן: "אבל את פה."
אני: "למיטב ידיעתי כן."
*לפני הבחינה של י"ב ברפואה*
המורה שלי לרפואה: "אני רוצה מאיות."
אחד הילדים בכיתה: "גם אנחנו."
אני: "אני יכולה לבקש משהו?"
מר ג': "כן, בטח."
אני: "לך לישון מוקדם היום. תנצל את יום רביעי לנוח".
מר ג': *חיוך* "לישון נמצא בלו"ז לשבוע הבא."
אני: "אתה חייב לנוח."
מר ג': "בשביל זה יש את החופש הגדול, לא?"
אני: ״הבעיה היחידה שלי עם הקורס הזה היא שחסר פה המון מידע.״
דקל: ״יש פה רק נגיעות.״
אני: ״כן.״
...
דקל: ״אבל יש עוד בקורסים מתקדמים. יש קשב חזותי. נוירופסיכולוגיה קוגניטיבית.״
אני: ״גם בתואר שני בקוגניטיבית.״
דקל: *חיוך* ״בדיוק.״
אני: "אני אבקש ממך את אותו הדבר שביקשתי ממר ג' היום."
MIG: "מה ביקשת ממנו?"
אני: "לך לישון."
MIG: "זה לשפוך לי מלח על הפצעים."
MIG: "היא בוכה כשהיא ערה, היא בוכה כשהיא ישנה. היא מתמודדת עם כל דבר ככה."
אני: "ככה זה נשים."
MIG: "אם אני הייתי אומר את זה זה היה שוביניסטי."
אני: "אבל זה נכון."
MIG: "אני יודע."
MIG: "כבר חודש שאני עמוס כל הזמן. מאז פסח."
אני: "זה לא ממש חודש."
MIG: "חודש וחצי."