לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

הראשון בספטמבר.


מר ג' (רואה אותי בביה"ס): "הראשון בספטמבר אז באת על אוטומט?"
היה ממש מוזר להגיע הבוקר לביה"ס. קפצנו למסור את כל החולצות הישנות שלי (ויש הרבה, בצורה מאוד לא פרופורציונית לזמן שלמדתי שם), והתכוונתי למצוא גם אותו ועוד כמה אנשים כדי לאחל להם שנה טובה והכל (ואותו לקצת יותר, אם אני אצליח). לא הצלחתי למצוא כמעט אף אחד - בעיקר בגלל שחדר המורים עדיין בשיפוצים אז הם די מסתובבים במקומות אקראיים ולך-תדע-איפה-למצוא-אותם. נו, טוב.
בכל אופן, ביליתי כמה דקות בלנסות להבין איפה היועצת (headdesk headdesk headdesk), ובסוף נתקלתי במר ג', אז הוא אמר לי פשוט להביא את זה למחנכת שלי לשעבר ואיפה היא נמצאת (תודה לאל). נתתי לה את החולצות (שתי שקיות! שתיים! אבל האמת היא שיש לי גם מספר הזוי של חולצות רגילות, אז אולי זה לא כל כך מפתיע), נתקלתי בכמה אנשים (אף אחד מהם לא מהאנשים שחיפשתי, למרבה הייאוש), ואז ליוויתי את מר ג' לכיתה החדשה שלו (ודרשתי את החיבוק שמגיע לי וגם קיבלתי).
וזה היה כל כך מוזר. נכנסתי פנימה בלי בעיות (כי למדתי שם, אז עדיין זוכרים אותי, מסתבר), והסתובבתי שם. הצצתי בחדר מורים (וואו!) והכל, עברתי בחלק מהבניינים, וחלק מהדברים נראים כל כך אותו הדבר, אבל חלק מהדברים נראים כל כך שונה... וזה כל כך מוזר לא להגיע עם תיק וחולצת בי"ס, למצוא את הכיתה שלי ולבחור לי איזשהו מקום שיתאים למחשב... קצת הרגשתי כאילו חזרתי לכיתה י', ונכנסתי לביה"ס בפעם הראשונה, כשעדיין לא ידעתי מה נמצא איפה ומי זה מי. ופתאום... זה הרגיש כל כך מוזר.
אחרי שהייתי שם אמא הקפיצה אותי הביתה (אני עדיין קצת חולה), וכבר שעה וחצי בערך אני יושבת בבית, במזגן, ופתאום כל כך ריק כאן. כל החופש אחותי ואני התנחלנו בסלון, ראינו טלוויזיה והכל... זה פשוט כל כך מוזר. ולמר ג' יש כיתה חדשה, ועדיין מארגנים את המערכות בביה"ס, וכל הדברים מחדר מורים נמצאים בלובי (איפה שהיו הדברים מהמקלט במהלך עמוד ענן), וזה פשוט... הזוי.
וכן, ברור שזה מרגיש טוב, וברור שזה ממש נחמד להגיע לשם כבוגרת, כסטודנטית, כמישהי שעוד רגע מתגייסת והכל, אבל מצד שני... זה ממש ממש מוזר.
נכתב על ידי The Oncoming Storm , 1/9/2014 09:43   בקטגוריות מילה עליי, שינויים, תיכון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)