לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

כל פעם מחדש אני נזכרת כמה המין האנושי באמת מגעיל אותי.


"Look, just because I share certain physiological traits with simian primates doesn't make me a monkey's uncle, does it?"
The Doctor (Doctor Who 4X06, The Doctor's Daughter)
הצביעות האנושית הזאת מדהימה אותי כל פעם מחדש. הצביעות, הפוליטיקה, הקונפורמיות המוגזמת, החיפוש המתמיד אחרי דוגמה מאנשים אחרים, הכל. זה כל כך מדהים, בצורה כל כך מגעילה וכל כך מזעזעת, וכמו תמיד, הדבר הכי מזעזע בכל הסיפור הוא שכולם עוצמים את העיניים ומשתדלים לא לראות את זה; להעמיד פנים שהכל בסדר ושהם מרוצים בתוך המשבצות הקטנות שלהם בחיים הקונפורמיים וחסרי המשמעות שלהם.
אבל זה הרי לא משנה, נכון? זה שמישהו לא נמצא פה אומר שאפשר לצחוק עליו, ללגלג, להפוך אותו ליצור קטן וטיפש וחסר משמעות רק כי הוא לא פה כדי לשמוע את זה. וזה שמישהו עושה משהו נכון לא אומר שאי אפשר להשתמש בזה כדי להרוס לו את החיים, כי המשהו הנכון הקטן הזה לא מתאים לריק הקולקטיבי הזה שיש לאנשים במקום שבו אמור להיות הסופר-אגו, עם המוסר והכללים והאידיאלים והתובנות. וזה שמישהו לא נולד לתוך מציאות דפוקה מסוימת לא אומר שאי אפשר להכריח אותו להפוך להיות חלק ממנה, one bloody way or another. אז נכריח אותו חברתית, וכשזה לא יעבוד, נתחיל לשרוף את כל הספרים, לעקוב אחרי כולם כל היום ולחלק לאנשים סמים לזמנם הפנוי.
אנחנו עוד לא שם, אבל בדרך.
וזה כל כך מגעיל.
ועם כל יום שעובר אני מתחילה להסכים יותר ויותר עם המשפט שאומר שלפעמים צריך להרוס הכל כדי לבנות משהו תקין. כי כן, אולי באמת צריך לבצע פה איזושהי השמדה קולקטיבית כדי לבנות משהו מוצלח יותר. כי אולי באמת היטלר צדק כשהוא ניסה להשמיד את ה"נחותים", אם כי הוא טעה בשיטת הסינון שלו. כי נכון שרוב האנשים בין לבין וכמעט שאין באמת מלאכים ושטנים, אבל הבין-לבין הזה כבר לא מספיק, לא כמו שהעולם נראה כרגע. כי אולי אין ברירה אלא לרסק את הכל כדי לבנות עולם נכון ואמיתי.
המין האנושי מעולם לא נראה לי פתטי ועלוב יותר. חבל רק שאני מסכימה עם הדוקטור גם בזה ש"Make the foundation of this society a man who never would". זה היה פותר כל כך הרבה בעיות.
נכתב על ידי The Oncoming Storm , 17/4/2015 07:41   בקטגוריות בני אדם, מד"ב ופנטזיה, פילוסופיה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,355
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)