לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

היי אתה.


אני גאה בעצמי.

אתה רוצה לשמוע משהו ממש מגניב? גם היום וגם אתמול פגשתי ידידים ותיקים. אתה רוצה לשמוע עוד משהו מגניב? אני הצעתי שנמשיך לדבר ולהיפגש. ואתה רוצה לשמוע עוד משהו מגניב? אני מרגישה שאני מתחילה להתאפס על עצמי מבחינת האוניברסיטה והחיים בכלל. ועוד משהו אחרון ממש מגניב? מאז אותו היום שהתפרקתי אחרי שחלמתי עלייך כמה לילות ברצף אני לא מרגישה צורך לחזור לשם לראות אותך. וזה לא קרה מאז פסח מלבד זה.

נכון שאתה גאה בי? אני יודעת שכן. 

אז היה ממש נחמד דווקא. אתמול היתה לי בחינת פטור באוניברסיטה (?!?!?!), וכשהגעתי למרכז הבחינה נתקלתי בידידה ותיקה שלמדה איתי את מבוא. זוכר שאמרתי לך שנפגשתי עם שני חבר׳ה מהקבוצה שלנו בבית קפה ללמוד? היא אחת מהם. מסתבר שהיא החליפה טלפון אז לא היה לה את המספר שלי. בכל אופן, גילינו שאנחנו עושות את אותו הקורס כרגע ושנעשה את אותו הקורס בסמסטר א׳ שנה הבאה (שיטות! סופסוף משהו כיף אחרי סטטיסטיכס), אז הצעתי שאולי ניפגש ללמוד וכל זה וקבענו שנדבר בסופ״ש. איזה נהדר? ישבנו שם קצת לדבר והכל, וזה היה ממש כיף. 

ואתמול לקחתי יום חופש (מאוד מאוד חיוני, בהתחשב בעובדה שהיום אני אמורה להגיש ממ״ן שעשיתי אתמול) וישבתי לעשות את הממן, למרות שלא הספקתי לסיים לסכם את החומר. זה היה ממש כיף וממש מעניין (מלבד סאליבן, שהתיאוריה שלו מטרידה ברמות מפחידות), וגיליתי שאני רוצה ללמוד עוד על התיאוריות של יונג ואדלר. וגם קצת על אנה פרויד, אבל נראה בנוגע לזה. כל הבוקר ישבתי ללמוד, ואז אחה״צ היה לי את המבחן (שבוא נודה בזה, יש סיכוי שלא עברתי, אבל אני לא מצליחה לצאת מהראש של המתכנתת!) והאמת שלמרות שאני שפוכה מעייפות (אחרי הפוך גדול! אני הופכת אלייך! מצד שני, קמתי הבוקר בחמש וחצי, אז שקט), אני מרגישה ממש אופטימית בהקשר הזה. יש לי הדבקות לעשות, אבל אני מסוגלת לפני הממן הקרוב בפילוסופיה. I'm gonna kick some serious butt! 

ומה עוד? אני עכשיו בדרך ליחידת עוקץ עם שניים מהבסיס, אז הייתי צריכה לקחת רכבת צפונה ממש מוקדם, ובמקרה נתקלתי בידיד מהטוויטר מחוץ לתחנת רכבת. זה היה כל כך מגניב. אז סתם עמדנו שם ודיברנו על דוקטור הו וכאלה, וזה היה ממש נחמד. הוא היה בדרך לבסיס שלו, ובמקרה הגעתי לשם באותו הזמן, אז דיברנו והיה כיף. בסוף הצעתי שאולי ניפגש עוד, ובכל אופן סגרנו שנדבר. אתה מאמין? אני! אני יודעת, זה היה מפתיע לפני שנה ועכשיו זה לא כל כך, אבל עדיין. אני אף פעם לא עושה דברים כאלה. XD

ומחווה רגע נסיגה קטנה - אתמול הציעו לי לחזור לטיפול פסיכולוגי, הפעם קוגניטיבי-התנהגותי. אמרתי שאני לא רוצה. התעקשו שזה יעזור לי, אבל אני לא רוצה, כי אני לא מרגישה שאני צריכה. בינינו, הבעיה שלי היא ברגעי האמת, לא במחסור בכלים קוגניטיביים - וברגע האמת אני בכל מקרה לבד, אז מה הוא יעזור לי? אתה ו-MIG נתתם לי כל כך הרבה כלים - ואת השאר אני משלימה לאט לאט עם לימודי הפסיכולוגיה. העניין הוא לשכנע את עצמי להשתמש בזה - וברגע שאני מתחילה אין איך לעצור אותי. ואתה יודע מה, אני מרגישה שעכשיו כשאני מחדשת קשרים והכל, אני באמת יכולה לעשות הכל. טוב, אולי מלבד לישון. 

אז למה אמרתי שנחווה נסיגה? כי הייתי כל כך עצובה אתמול אחרי כל השיחה הזאת (כי באמת, עד שאני מרגישה שדברים משתפרים?!), שאמא ואני נסענו לטויסאראס וקנינו לי פנדה ענקית. אז עכשיו יש לי דובי-ניו-יורק, (מהטיול הראשון לארה״ב) דובי-לונדון (שאבא קנה לי אחרי המריבה ב-AT6), דוברלין (אבא הביא לי ולאחותי מברלין), את ג׳ק (משיקגו בשנה שעברה) ודובי-פנדה. מה שאומר שבאמת חסרים לי דובים XD (אבל אתה יודע מה? פנדות הן החיות הכי טובות בעולם! יודע למה? כי זאת החיה הקורסית שלנו! #כותל_כז_לנצח)

טוב, אבל עכשיו אני סתם מקשקשת. 

 

נתראה מחר? ההגעה שלי לטקס זאת הדרך היחידה לקבל יום חופש, אז אני מעדיפה את זה XD (מלבד זה... אני רוצה לשמוע עליו. כל צוק איתן חשבתי על זה שבטח ראיתי אותו בביה״ס בכיתה י׳ ואין לי מושג מי הוא. אני רוצה לדעת.)

בכל אופן, המון חיבוקים. 

אן

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 21/4/2015 07:57   בקטגוריות Mr. G, מילה עליי, תואר ראשון בפסיכולוגיה-מדעי הקוגניציה, החלמה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)