לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015


צחקתי כשאמרת לי ש"חכי שזה יקרה לך תוך כמה דקות", זוכר?

מישהו אצלנו, מישהו ממש חמוד שאני ממש מחבבת, השתחרר היום. וזה לא נשמע כזה עניין גדול כי אני פה בסך הכל שבוע וחצי, אבל אני לא יודעת. אני ממש עצובה מכל זה. הוא כזה נהדר, באמת שכן. וכשהייתי ממש בלחץ בשבוע שעבר בגלל השיחה וכל זה הוא שמע אותי אומרת לאמא שאני עוד מעט ארד להביא אוכל אז כשהוא קם להביא הוא שאל אם אני באה. ואז כל הדרך דיברנו וצחקנו והיה ממש כיף. הוא לגמרי הצליח לגרום לי לשכוח מזה. הוא גם גר לא רחוק אז היה עוד יותר נחמד.

ואתה יודע... הוא באמת כזה נהדר. שקט כזה אבל עדיין boyish. מצחיק. אכפתי כזה. מתעניין במלא דברים שאני אוהבת (תלת, עריכת סרטונים, אנימציה, כל הדברים האלה שאני עושה כתחביבים). והוא ממש מתוק. והוא אחד האנשים היותר רגועים אצלנו במשרד ובאמת שאני הכי אוהבת אותו (ויש עוד ארבעה. אני הכי אוהבת אותו ואז את הבן הותיק השני שנשאר). והלוואי שלא היתה לו חברה.

אבל זאת לא הפואנטה.

וזהו, שבוע הבא תהיה הפריסה ואני כבר עצובה למרות שלא הכרתי אותו אפילו שבועיים. Sometimes emotions suck, eh?

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 19/5/2015 16:52   בקטגוריות Mr. G, מילה עליי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)