לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

מעולם לא חשבתי שאני אהיה בחוץ עד אחת עשרה בלילה.


But then again, מעולם לא חשבתי שאני איקשר למישהו תוך שבוע וחצי.

 

אני חושבת שבשלושת השבועות מאז ההצבה האחרונה שלי (בבקשה בבקשה שזאת תהיה ההצבה האחרונה שלי) למדתי המון, בעיקר על עצמי אבל גם קצת על בני אדם. זה כזה מוזר; אני לא חושבת שהרגשתי שייכת לאיזשהו מקום כל כך מהר מאז כיתה ג'. הרגשתי שייכת במד"א, אבל זה לקח זמן, והרגשתי שייכת גם באוניברסיטה (give or take), אבל גם זה לקח זמן, ופה אני באמת מרגישה חלק ממשהו. אני עצמי - אני נשארת אמיתית למי שאני והכל - אבל אני מרגישה שייכת.

ובאמת שזה הזוי, אבל גם הם מרגישים שאני חלק. הסתובבתי אתמול עם האנימטור שלנו (לשעבר, מה שהיה נורא מצחיק כל פעם שדיברנו על הבסיס וזה היה כזה "כן, נחמד אצלנו... אצלכם") בערב וזה היה כזה, "את לא זוכרת מה היא עשתה בפרויקט?" "איזה פרויקט?" "כבר היית אז, לא?" "אני פה שלושה שבועות..." "באמת? נכון. מרגיש יותר", ואני כולי, "כן, גם לי". אני באמת באמת מרגישה חלק ממשהו שם. וכיף לנו, באמת שכיף לנו.

וזהו, הסתובבנו קצת אתמול בערב והיה ממש כיף. הוא קצת מזכיר לי את א' במובנים מסוימים וקצת את עצמי במובנים אחרים. גילינו שיש לנו לא מעט במשותף וראינו את Tomorrowland (יש הרבה להסיק מהסרט הזה, אבל זה יקרה בפוסט נפרד אחרי שאני אחזור), ואז הסתובבנו קצת ודיברנו וזה. היה ממש מצחיק. וזה כזה מוזר לי להסתובב עם מישהו בערב והכל, אבל זה מוזר טוב, של "למה לא עשיתי את זה עד עכשיו". האינטואיציה שלי היתה נכונה [:

ואני מכירה אותו כולה שלושה שבועות, אבל בחיי שזה מרגיש יותר. אני מרגישה כאילו אני במקום הזה כבר חודשים.

אבל זה מהצד החיובי, לא מהצד השלילי של "מתי זה יגמר כבר".

ולמרות שלא ישנתי מספיק הלילה, ממש נהניתי אתמול וזה היה שווה כל שנייה. גם אם לא יוצא לי לעבוד היום XD

באמת שהיה מושלם.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 30/5/2015 11:29   בקטגוריות מילה עליי, צבא  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)