לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2015

אתה כזה יצור.


אבל אני אוהבת אותך בדיוק בגלל זה.

לא מניחה שאתה זוכר, אבל אתמול בשנה שעברה היה הטקס. חשבתי שזה ממש משעשע שבאתי לראות אותך דווקא אתמול בדיוק בגלל זה - זה יצא סוג של סגירת מעגל כזאת, סוג של סיכום של השנה הראשונה שלי בלעדייך (או כבוגרת תיכון, כמו שאמרה אמא). ואז אתמול התנהגתי בצורה כל כך מגוחכת ואני אפילו לא יודעת למה. הייתי מבועתת מאיך שתגיב - ברמה שבגלל זה כמעט התחלתי לבכות שם. אני יודעת, זה מגוחך, ואילו הייתי אומרת לך את זה היית צוחק עליי או מרביץ לי או שניהם. 

אבל אני מניחה שזה פשוט כי כל כך התגעגעתי אלייך. לא ראיתי אותך כבר כל כך הרבה זמן וזה מרגיש כמו נצח. הפעם האחרונה שבאמת יצא לנו לדבר היתה בינואר(!!!), ומאז הצטברו כל כך הרבה דברים שרציתי לספר לך. היו דברים טובים והיו דברים רעים שלא ידעתי איך להתמודד איתם, והיו סתם דברים משעשעים ותובנות מעניינות ו... הכל. זה מרגיש לי מוזר שאתה לא יודע את כל הדברים האלה, פשוט כי... אתה יודע, אתה חלק ממני. 

ואז ראיתי אותך והתחלתי כמעט לבכות וניסיתי להכריח את אמא שלי להישאר כדי שאני לא אצטרך לעשות את זה לבד (מה שהיא התנגדה לו בתוקף, ואתה יודע איך זה, היא צדקה), ואז תפסתי אותך במדרגות למרות שממש פחדתי (אין לי מושג למה, אם כי לך בטח יש), וחייכת אליי וצחקנו וסיפרתי לך כמה טוב לי במקום החדש עם האנשים החדשים וצחקת והכל וזה היה מושלם למרות שממש רציתי לספר לך איזה בלגן אני עושה בצה״ל. 

וזה כזה מטופש כי עכשיו אני לא מצליחה להבין איך אני שורדת שלושה חודשים בלעדייך למרות שכבר שרדתי יותר. 

אבל אני כל כך כל כך אוהבת אותך. באמת שכן ❤️

 

הקרציה שאוהבת להציק לך ואתה אוהב אותה בכל זאת*. 

 

*גם אמא חושבת שאתה רואה בי סוג של אחות קטנה ופשוט מסרב להודות בזה, והיא יותר אובייקטיבית ממני. 

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 13/6/2015 08:26   בקטגוריות Mr. G, אהבה, מילה עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)