לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

19 זה גיל מוזר.


קצת מרגיש שאיבדתי את השפיות, אבל זה עוד מילא.

לא כל כך יודעת מה לחשוב או להגיד. עשינו סוג של מיני-חגיגת-יומולדת אצלנו במשרד, מה שהיה מאוד נחמד, בעיקר כי היתה אווירה כיפית כזאת, אחד הבנים בירך (והוא אף פעם לא עושה את זה) והמפקדת שלי לא היתה כל היום. השתלטתי קצת על המשרד של אנשים אחרים חלק מהיום כי היה לי נחמד איתם, וגם זה היה נחמד. עכשיו אני בבית ויש קצת אווירת יומולדת אבל... לא יודעת.

זה מרגיש אחרת.

אולי זה פשוט כי זאת הפעם הראשונה שאני לא בחופש ביומולדת שלי.

ואולי זה פשוט כי צה"ל ואין לי כוח לשטויות שלו.

ואולי זה פשוט כי אף אחד לא יכול לתת לי את המתנה שאני באמת רוצה ליומולדת.

ואנני לא יודעת למה אני כל כך מדוכדכת פתאום, אבל כל היום זה בא בגלים, ובתכלס ככה זה היה כל השבוע כבר, אז אני לא חושבת שזה כזה מפתיע. כמעט שבועיים, האמת. וממש ביקשתי ממנו לדבר איתו אבל הוא לא הסכים וזה לגיטימי והוא גם כנראה צודק, אבל עדיין.

אבל היי, 19. ויש לי אפרוח צהוב ואפרוח אדום ו-Sweet Pea Dragonfly שקוראים לו מר ג'.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 1/7/2015 17:49   בקטגוריות מילה עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)