לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2015

היי אתה.


לא יודעת למה, אבל פתאום התחשק לי לכתוב לך. 

האמת שאני כבר חודש מנסה להגיע לראות אותך. השבוע היה לי הרבה מה להדביק באוניברסיטה (ככה זה כשמפספסים שבוע), ושבוע שעבר הייתי בלונדון, ולפני שבועיים ירד גשם, ואני לא זוכרת מה היה לפני שלושה שבועות, אבל גם אז היה משהו שמנע ממני להגיע. או שאני לא יודעת, נראה לי שאני פשוט מפחדת להגיע ומחפשת תירוצים למה לא לבוא. 

אבל אני מתגעגעת. ויש לי מתנה בשבילך מלונדון. 

 

אני מוצאת את עצמי ״מדברת״ איתך כל יום כמעט בזמן האחרון. שואלת אותך אם אתה רוצה שאני אפסיק לבוא לראות אותך בכלל, כמו שאני יודעת שהם רוצים. מספרת לך דברים שהבנתי לאחרונה, במיוחד עלינו ועל החיים שלנו. שואלת אם אתה מאמין בתיאוריה של מאיירס-בריגס ובמה שיוצא שאנחנו ובאיך שבפעם הראשונה בחיים שלנו אנחנו קצת textbook משהו. אני מניחה שיש לי הרבה מה להגיד לך. 

היה לי די מדהים בלונדון. הסתובבתי בפרלמנט הבריטי וחשבתי על פוליטיקה ועלייך ועל כל הדברים האלה שדיברנו עליהם בזמנו, על שיטות ממשל ודמוקרטיה ואפלטון והפוליטיאה. חשבתי לעצמי שהשיטה שלהם כל כך הרבה יותר חכמה משלנו - לא של הבחירות האזוריות וכל זה, אלא של בית הנבחרים ובית הלורדים ואיך שזה עובד היום. ולמרות שיש להם קצת יותר מדי אנשים בשני המקומות, העניין הוא שזה עובד די טוב. אפילו טוב מאוד. 

הייתי בבית של שייקספיר וסיירתי קצת בתיאטרון שם. הלכתי די הרבה במזג אוויר קריר משהו, אבל האמת שממש נהניתי. היה כיף לטייל, לראות את האזור, לצאת קצת מלונדון עצמה ולספוג היסטוריה. זה מהמקומות האלה שמרגישים כאילו מישהו שלף אותם מהמאה השש עשרה כמו שהם ופשוט זרק פנימה כמה נורות חשמל ומכוניות ואיזה תחנת רכבת בצד. כל כך שקט שם שזה מדהים. לא היה אכפת לי לגור שם.

היה כנס של דוקטור הו, והאמת שזה היה התירוץ שלי למה לבוא לראות אותך לפני שאני טסה. לא יצא לי לשאול אותך אם אתה רואה דוקטור הו כדי לדעת אם להביא לך משהו מהפסטיבל, אבל מילא. בכל מקרה הוצאתי יותר מדי כסף על יותר מדי אנשים, והדבר המביך באמת הוא שעוד שכחתי יותר אנשים משאני מוכנה להודות. אני מניחה שאני לא רגילה לזה שיש סביבי כל כך הרבה אנשים שאני מרגישה קשר אליהם. ועדיין אני מרגישה בודדה. 

מטורף, הא? יש לי תחושה שהיית מבין. 

אני מרגישה כל כך מתוסכלת ועייפה בזמן האחרון. אתה יודע איך זה, ההרגשה שאתה יכול לשנות ולא נותנים לך. אני שונאת את המערכת ואני שונאת את איך שזה עובד ואת זה שאני לא עושה שום דבר עם עצמי למרות שאני יכולה לעשות דברים מדהימים. אבל אני מניחה שאולי אני אצטרך בכל זאת לוותר ולנסות את הדרך שלך. 

לפעמים אני חושבת שאפילו אם אני אצליח ללמוד ממך, אני עדיין לא אצליח להתמודד עם זה עד שאני אמצא את הפתרון בעצמי. לא משנה שכבר נתת לי אותו. 

אבל בכל אופן, אני מנסה ליהנות. אני אוהבת את פיזיולוגית ואת הפרויקט שלי, ואני נהנית עם הכמה חברים שמצאתי לעצמי כאן. אולי יש לכל זה מטרה וכל מה שאני צריכה זה לשרוף את החודשים שעוד נשארו לי. בכל אופן, לונדון בחודש הבא, ונקובר בספטמבר, ואני מקווה שעוד הרבה דברים מעניינים עד אז. אולי אפתח טרון משלי (הסרט בדיוק התחיל והוא תמיד היה אחד האהובים עליי). אולי. 

 

בכל אופן אני אבוא לראות אותך שבוע הבא, כן?

אוהבת. 

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 20/11/2015 20:57   בקטגוריות Mr. G  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)