לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2016

It's amazing how things turn out


מתוך כל המקומות שחשבתי שאני עשויה למצוא את עצמי בהם, המקום שבו אני נמצאת כרגע היה אחד האחרונים ברשימה - אם הוא בכלל היה בה.

אני לא אגיד שהמקום הזה אידיאלי. ממש לא. מבחינה מקצועית אולי, אם כי גם זה עדיין לא ודאי. זה בעיקר פוטנציאל. האנשים פה נחמדים - אני לא מתעסקת עם מפלצות אובססיביות וחסרות מוח יותר. סופסוף עובדים מולי אנשים שמבינים מה זה אומר שאני מחוננת (וכן, גם ש, כמו שאמר המפקד שלי, אנשים שחושבים מהר בדרך כלל לא מצליחים לעצור את עצמם לפני שהם מדברים, שזאת אחת הבעיות הגדולות שלי). סופסוף עובדים מולי אנשים שאשכרה אכפת להם מה קורה איתי ואיך אני ומה אני חושבת.

אני עדיין לא כל כך בטוחה איך להתייחס לזה אחרי שמונת החודשים האחרונים, אבל אני אלמד שוב. לאט לאט.

הבעיה היחידה, כנראה, עם המקום הזה, זה שאני לבד. ואני מתגעגעת. דאמט, אני מתגעגעת הרבה יותר משחשבתי, במיוחד בהתחשב בעובדה שהם כולם יושבים עשרים מטר ממני, במבנה אחר, אבל עדיין שם. אני יכולה לבוא אליהם, לדבר איתם, לצחוק איתם, הכל. אבל אני עדיין מרגישה לא קשורה פתאום, כאילו אני כבר לא שייכת.

המטפל אומר שהתחושה היא פנימית ולא מגיעה מהם, וכנראה שהוא צודק, אבל זה לא באמת עוזר.

אז זה החיסרון.

מצד שני... זה עדיף על פני כל מקום אחר שאני עשויה למצוא את עצמי בו. פה יש יותר מדי יתרונות בשביל שאני אוותר על זה, בטח ובטח שעכשיו, כשכל מה שצה"ל יכול להציע לי זה חוסר וודאות.

ובסך הכל נשארו עוד פחות משמונה חודשים, נכון?

וזה מקום טוב. מצחיק איך מגיעים למקומות ולדברים הנכונים בטעות. אפילו הדברים הכי גרועים קורים לטובה בסופו של דבר.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 11/2/2016 19:34   בקטגוריות געגועים, מילה עליי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)