לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

A Little Bit Longer


And I'll be fine.

 

לא יודעת למה אני כל הזמן חוזרת לשיר הזה בזמן האחרון. אולי כי זאת המקסימום אופטימיות שאני מצליחה להרגיש בין הרצון הנואש להרביץ לכל מי שלא שותק סביבי לבין הרצון הלא-פחות נואש לקחת את האקדח של הקצין האידיוט ולירות בעצמי. או בו. מה שיהיה יותר מהר. אולי כי אני באמת חושבת שעוד קצת יהיה טוב. אולי כי זה נותן לי את האופציה להישאר במצב הזה עוד קצת בטענה שיהיה טוב. 

זה לא שמצבי הרוח שלי תמיד היו רגועים והחיים שלי תמיד היו רגועים והכל תמיד היה בסדר, אבל ככל שאני חוזרת לנקודות הכל כך נמוכות האלה אני נזכרת יותר ויותר כמה דברים באמת תמיד היו דפוקים בחיים שלי. כמה בחיים לא היה לי רגע של שקט כי מצבי הרוח שלי זה כמו רכבת הרים שהכי פחות קיצוני בה זה כבר קיצוני אצל רוב האנשים. כמה אני לבד ונשבר לי. 

עם כמה שכיף לצעוק על אנשים טיפשים, זה מתחיל למצות את עצמו. 

96 ימים נטו, אבל אני יודעת שזאת אפילו לא הבעיה האמיתית שלי. זאת רק אחת קטנה וחסרת משמעות.

 

יהיה יותר טוב, נכון? A little bit longer. 

 

*כמובן שמה שהחזיר אותי לשיר הזה הפעם זה דווקא ״But you don't know what you've got till its gone", כי פגשתי מישהו מהמקום הקודם ונזכרתי כמה טוב היה לי שם. אבל בסוף יהיה בסדר. 

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 3/5/2016 18:10   בקטגוריות Heartbreak / כאב, צבא, מילה עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)