לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2016

לפעמים הייתי רוצה שלא יהיו לי רגשות.


כדי שאני אוכל לראות את הדברים בבירור, כמו שאני רואה את כל מה שלא קשור אליי. או לפחות למצוא איזושהי דרך להעלים את חוסר הביטחון הזה, כי זה מה שתמיד צובע לי את התמונה בגוון כזה שלילי. 

ולפעמים הייתי רוצה מוח הרבה הרבה הרבה פחות פעיל, כדי שאני לא אחשוב על דברים כאלה אחרי שהייתי עם אנשים שאני אוהבת.

ולפעמים הייתי רוצה לגדול במשפחה נורמלית, אבל כמו שאמר הפילוסוף ג׳אגר, you can't always get what you want. 

 

היה כיף הערב. ראינו את Finding Dory, שהיה מדהים, וקצת ישבנו לדבר. צחקנו קצת. קצת נגענו במה שתמיד מציק לי, ואני מניחה שקיבלתי את התשובה שלי, למרות שעדיין אני לא לגמרי מאמינה בזה. But then again, לא משנה כמה אנשים אומרים לי שהם נהנים איתי, אני תמיד מניחה שברגע שמישהו לא עונה זה אומר שנמאס לו; שהוא יעזוב בסופו של דבר. 

ואני כבר לא בטוחה מה יותר מבלבל אותי - מה שאני מרגישה או מה שאני חושבת.

אבל היה כיף, אז אני פשוט אנסה לא להתעסק בזה. 

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 24/6/2016 22:25   בקטגוריות מילה עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)