לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2016

The Devil You Know


לא, לשם שינוי זה לא ריוואטצ׳ של סטארגייט.

 

א׳ לא הולך.

דיברנו על זה שוב היום. מסתבר שמישהי ראתה אותי בוכה אתמול והלכה לשאול אותם אם הם יודעים (פאק איט), ובפעם השבע מאות בשבועיים האחרונים, דיברנו על זה. דיברנו על זה שאני לא מסוגלת לסמוך, ועל זה שקשה לי מאז שאמרתי לו שהוא חשוב לי ושאני מפחדת לאבד אותו כי הודיתי בכמה שאכפת לי ועכשיו אני מחכה לנטישה. והוא אמר (שוב) שזה לא יקרה ושאם לא היה לו אכפת הוא לא היה מנסה להבין שוב ושוב ושוב. 

ואני לא יודעת מה היה שונה בשיחה של היום, אבל כשהם ישבו ביחד אחרי זה, זה כאב קצת פחות. והצלחתי להיות נחמדה אליה, משהו שלא הצלחתי לעשות כבר בערך שבועיים. ואפילו לא העמדתי פנים. 

והעניין הוא... שזה מפחיד אותי. כשדיברנו וסיפרתי לו על השיחות עם א׳ וכל מה שקרה בשבוע האחרון, הוא אמר שמה שאני עושה כשאני מתחילה להתקרב זה לחפש איך לפגוע בזה (כמה מפתיע) או להתרחק. ואני אמרתי שבדרך כלל אפילו שניהם, כי בינינו, ההרס מספק לי סיבה טובה למה להתרחק (״לא באמת אכפת לו״, ״הוא שיקר לי כל הזמן הזה״ וכו׳. אני טובה בליצור סרטים מטופשים שאין קשר בינם לבין המציאות).

ואני מניחה שאפשר להבין את זה. זאת אומרת, הוא מצליח להבין את זה, אבל הוא בכל זאת מטפל, אז זה אומר משהו. אבל זאת לא הנקודה. הפואנטה היא שלי זה טוב יותר להתרחק ולהיות אומללה לבד מאשר להסתכן בקשר. וברור הרי שזה לא באמת יותר טוב לי, אבל בהרגשה שלי, זה עדיף, בדיוק בגלל כל מה שקרה עד עכשיו. ובלי כוונה בכלל, הקשר הזה מהווה מודל מושלם של מלא קשרים ישנים שלי. 

רק שהפעם אנחנו הולכים לשנות את זה (וזאת הסיבה שהתלבטתי אם לקרוא לפוסט הזה ככה או ״Conquer Your Demons״).

אני מקווה. 

אבל לפחות אני מתחילה להאמין בזה שא׳ לא יילך כי הוא יתייאש ממני. כי כולם התייאשו מזה בסופו של דבר, והוא אמר היום שאם זה היה מישהו שפחות אכפת לו ממנו, הוא באמת כבר היה מוותר. ובכל זאת הוא בא לשאול שוב. 

 

(הוא אמר שהוא מחבב את א׳, ולמרות שזה משעשע אותי, אני רואה בזה משהו מאוד חיובי. הוא בכל זאת צדק בנוגע ל-AK, ובאיזושהי רמה אני מניחה שגם בנוגע למר ג׳. הוא גם אמר שזה כל כך מפחיד אותי שאו שאני עושה את שני הדברים האלה או שאני צריכה הרגעה תמידית, אבל עושה רושם שבינתיים זה לא מפחיד את א׳. אני לא יודעת, בפעם הראשונה מזה לא מעט זמן, אני מרגישה אופטימית.)

((למרות שאתמול ניסיתי לחתוך את עצמי ולא הצלחתי כי גם המספריים וגם הסכין היפנית סירבו לשתף פעולה.)

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 9/8/2016 17:53   בקטגוריות Heartbreak / כאב, החלמה, מילה עליי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)