לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2019

23.


אתמול כשיצאנו לאכול ארוחת יומולדת מוקדמת, השאלה שבאמת הטרידה אותי היתה האם בכלל אני אחגוג את יום ההולדת הזה בישרא.

אני שמחה שהתשובה היא כן.

היומולדת הזה... רגשי. מאוד. אבל זה לא מפתיע, כי זאת היתה שנה עמוסה עם המון רגשות, שאת רובם אני עדיין מרגישה שאני לא באמת מבינה.

אז היום אני בת 23 ואין לי שמץ של מושג מי או לאיפה אני שייכת או מה אני עושה עם עצמי. כל מה שאני יודעת זה שהבית שלי פה, אבל מעבר לזה? לא יותר מדי. כלום, אם להיות מדויקים.

עשיתי הרבה השנה. קפצתי ללונדון כמה פעמים. גרתי בלונדון שלושה חודשים וחצי. למדתי מה ההבדל בין חברות אונליין וחברות פיזית על בשרי. עשיתי טעויות - לא מעט, שפגעו בהרבה מאוד אנשים. פה אולי זאת הנטייה שלי להאשים את עצמי יותר מכל דבר אחר, כי ברוב המקרים האנשים סביבי לא התייחסו לזה יותר מדי. שריטות, לא פגיעות עמוקות. רובן לפחות.

הבנתי הרבה דברים, בעיקר מאז שעברתי ללונדון וחזרתי. בעיקר על עצמי. על הבעיות שלי. ניסיתי להבין למה אני לא מרגישה שייכת לפאנדום יותר.

זה מצחיק, אני כותבת את כל זה וחושבת על כל מה שקרה השנה, וזה נראה כאילו לא יכול להיות שכל זה היה רק בשנה.

And yet.

הייתי בונקובר לגייטקון והייתי בעוד שני כנסים במעקב אחרי דיוויד. טיול של שלושה שבועות בספטמבר שהייתי חולה בו, הרגשתי לבד בו, הייתי חלק ממשהו, היו דאונים ואפים, הייתי בשלושה כנסים ובעיקר טיילתי, ויותר מהכל גיליתי שאני מסוגלת להיות רחוקה מהבית. אלמלא הטיול הזה לא הייתי נוסעת ללונדון לעשות את הקורס.

והיה הרבה בשלושה וחצי חודשים האלה. קצת טיילתי. הייתי בבלפסט ואינברנס. ראיתי לא מעט הצגות. פגשתי את טום הידלסטון בStage Door של ההצגה שהוא שיחק בה (הוא זיהה אותי בפעם השניה WTF). פגשתי את קתרין טייט, שוב בStage Door של המופע לייב שלה. טסתי לשיקגו לכנס, ופגשתי את DT שוב. ביליתי שבוע עם אחת החברות הכי קרובות שלי כשהיא טסה לעיר, והסתובבנו בכל מיני מקומות קצת יותר "תיירותיים" אבל נהנינו. ביליתי המון זמן עם ק'. קניתי ציוד צילום וגם למדתי להפעיל אותו (אני כל כך גאה בD7200 שלי, היא הבייבי שלי). למדתי לעשות כביסה ולבשל ולהתארגן על דירה משל עצמי.

כן, הרבה השתנה השנה.

דברים היו מורכבים בתקופה האחרונה. היה לי קשה. עדיין קשה לי. אני עדיין מנסה להבין מה לעזאזל אני אמורה לעשות עם עצמי וכמה מותר לי להתקרב. איפה כדאי לא להתקרב. בשבוע האחרון פחות או יותר ברחתי מכולם, וכל הודעות ה"מזל טוב" הבוקר *כמעט* גרמו לי לרצות לענות, אבל... לא יודעת. אני מניחה שאני עדיין לא מרגישה שאני יכולה לדבר. Thistle much?

כואב לי. זה כל מה שאני יודעת כרגע.

לא ככה חשבתי שאני אעביר את יום ההולדת שלי. אבל אני מניחה שזה עדיף על הבכי של שנה שעברה. לפחות השנה אני יודעת שאני אומללה בגלל עצמי, לא בגלל משהו חיצוני. Baby steps.

Happy birthday to me, I guess.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 1/7/2019 13:36   בקטגוריות מילה עליי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)