לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2019

empty.


חשבתי שאני אהיה שמחה. חשבתי שאני אתרגש. במקום זה אני ריקה.

אין כלום. אין כלום. ישבתי וקראתי את הבלוג של א' כאילו שזה משנה משהו והזדהיתי עם כל מילה כשזה מגיע לכאב ולחוסר רצון לחיות. מתעלמת מהודעות ששולחים לי כל היום כי גם ככה אני חסרת משמעות. אני קטנה וחסרת משמעות ולא מספיק וכל מה שאני מסוגלת זה לפגוע בכולם.

כשלא ריק אני בוכה כי זה כואב כל כך ופעם כשהייתי בוכה הייתי מרגישה יותר טוב אבל עכשיו יש רק עוד כאב. אולי זה מה שמגיע לי.

אותו סיפור, אני נפגעת, אני מתפרצת או מרחיקה את כולם, אני מרגישה אשמה על זה. מעגל הרס עצמי שלא נגמר.

אני רוצה להאמין אני כל כך רוצה להאמין אבל אני לא מסוגלת. נפגעתי יותר מדי. ולראות את השיחות הרגילות לגמרי שלה עם כולם זה כמו לקחת את הסכין שתקועה לי בלב ולסובב אותה ולסובב אותה ולסובב אותה ולסובב אותה. ואני עושה את זה בכל זאת כי זה כל מה שאני יודעת, לפגוע בעצמי.

העולם לא סובב סביבך, אפילו הכאב שלך לא סובב סביבך.

בסך הכל רציתי שיאהבו אותי כמו שאני.

Unlovable, that's what I am.

הוא אומר שלא מגיעה לי השנאה העצמית הזאת אבל אני יודעת יותר טוב. או שמגיע לי או שאני לא מרגישה כלום. הכל מגיע לי כי הכל באשמתי.

מחר טיסה ואפילו לא אכפת לי, אני רק רוצה לשכב במיטה ולבכות.

עוד ריק. עוד חיוכים על פני השטח והנהונים וזמן עם אנשים כשבפנים אני מנותקת מהכל.

הכל ריק ואין בכלל טעם לכלום.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 25/7/2019 15:08   בקטגוריות מילה עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)