לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2021


ֿ
התעוררתי עם זה בראש היום.
אני כל כך מתגעגעת. יותר משאני יכולה להסביר בכלל. במיוחד עכשיו שאני באמת מרגישה כאילו אני יורדת מהפסים. במיוחד עכשיו ששום דבר במציאות לא מרגיש הגיוני או אמיתי.
זוכר שהקפצת אותי לרכבת אחרי השיעור? זוכר שאספת אותי מבי״ס לפני אחד השיעורים שלנו, כי הוא היה בול אחרי ולא ידעתי אם אני אספיק? זוכר שעברנו על קורסים בפסיכולוגיה, כשחשבתי להתחיל ללמוד באו״פ? (עדיין יש לי את הקטלוג של אותה שנה שסימנו עליו דברים) זוכר אלוהים-יודע-כמה-זמן של שיחות טלפון כי אני בלחץ/מפחדת/כואב לי/האח המעצבן שלך שוב שבר לי את הלב? זוכר שהלכנו למעלית אחרי השיעור האחרון שלנו, ואמרת שזאת לא פרידה, רק שעכשיו אתה יכול להיות יותר אח גדול ממורה בשבילי?
אני כל כך מתגעגעת אלייך. ואני פחדנית, אז אני לא מעיזה לשלוח כלום כרגע, ואני בטח גם לא אכתוב כלום כשאני חוזרת עוד שבועיים לארץ, כי אני פחדנית (זוכר שאמרת לי להפסיק לרדת על עצמי?), אבל אני כל כך מתגעגעת. הייתי נותנת הכל בשביל שנוכל לדבר. בשביל שדברים יהיו כמו שהם שהיו שוב.
אני מתגעגעת אלייך. הלוואי שהיית פה. הלוואי שהיית האח הגדול שלי שוב 💔
נכתב על ידי The Oncoming Storm , 16/11/2021 10:05   בקטגוריות MIG, געגועים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,443
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)