לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2024    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

20.


וואו.

אני לא יודעת למה זה כל כך מפתיע אותי שישרא בן 20. לא הייתי פה מהימים הראשונים אמנם (הבלוג הראשון והמאוד נאיבי שלי הוא מ-2007 בערך, פעם כשפרו עוד עבר מבלוגר לבלוגר), אבל ישרא ליווה אותי כמעט לאורך כל חיי. זה היה הבית שלי כל כך הרבה שנים שבראש שלי זה נראה כמעט ברור שישרא בן 20. ועדיין, איכשהו זה מרגיש... הזוי. מטורף משהו. מדהים.

הקהילה הזאת השתנתה כל כך הרבה בעשרים השנים האלה. אני חושבת שלהרבה אנשים, עצם העובדה שישרא עדיין קיים היא בגדר מחשבה מטורפת שפשוט אין סיכוי שהיא אמיתית. האמת היא שלא מזמן אמרתי משהו על זה למישהו, והוא קצת היה בשוק, כי באיזשהו מקום הרעיון שישרא איכשהו שרד את השנים האחרונות ואיומי הסגירה הבלתי נפסקים נראה מטורף והרבה אנשים עברו מזמן למקומות אחרים, ובכל זאת, הנה הוא כאן. ישרא שלנו. וזה היה ממש, ממש כיף להגיד שישרא עדיין פה ועוד יש כאן אנשים ואני עדיין כותבת. יותר משאני יכולה להסביר כנראה. ואני יודעת שכתבתי כבר יותר מפעם אחת על כמה אני אוהבת את ישרא, על כמה זה הבית שלי, אבל... אי אפשר להגיד את זה יותר מדי פעמים. ואני כל כך שמחה ש - תודות לעבודה המדהימה של עמותת ישרא - האתר עדיין כאן. כאן ומתפקד ואפילו משתפר.

עברנו כל כך הרבה בשנים האלה. ובכל זאת, אפילו כשאני כותבת את זה, זה עדיין מרגיש לי לא אמיתי שעברו 20 שנה. אולי זה בגלל שהגעתי לפה כל כך צעירה, אבל זה מרגיש כאילו ישרא תמיד היה חלק מהחיים שלי. A constant in my life. אז המחשבה שישרא בן 20 מרגישה בלתי אפשרית. זה הגיוני לחלוטין, ועדיין זה מרגיש בלתי אפשרי.

אז יאללה, ברכת יומולדת? שיהיו לנו עוד הרבה שנים עם ישרא. שהוא ימשיך לגדול ולהתחזק ולהתפתח. שהקהילה המדהימה שיש פה תישאר חזקה ומדהימה ותמשיך לגדול. שדורות העתיד גם יימצאו פה בית, כמו שאנחנו מצאנו פה בית פעם מזמן. 

תודה, ישראבלוג. נתראה ב21, אה? ❤️

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 29/8/2021 14:18   בקטגוריות פורומים וקהילות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדשות בנוגע להצלת ישרא!


חדשות ממתן, אחד מהמנהיגים של הקבוצה שמנסה להעביר את ישרא אלינו (מתוך קבוצת הפייסבוק):

 

"שלום לכולכם,
בשנה האחרונה מתקיימת מלחמה שקטה, מלחמה על מה שאנו מכנים כ'בית' - ישראבלוג.
בפעם הקודמת שאימת הסגירה מרחפת מעל ראשו של האתר - עצרנו את זה איכשהו ובמזל.
מאז אנו מנסים ללא הפסקה ליצור קשר עם הגורמים האחראים על האתר והנה בשבוע האחרון הצלחנו והיום התקיימה פגישה.
לא אכביר במילים ואומר לכם את זה בפשטות - *ישראבלוג יסגר ב-1.8.2019 אלא אם כן נעשה מהלך.
והמהלך הוא כזה - בפגישה דנו בקושי העומד בפני העברה של האתר, העלויות שלו מבחינת תפעול ותחזוקה, סוגיות אתיות של אחראיות שלנו כבעלי האתר ועוד מיני דברים.
אני, ג'ואנה ועוד צוות משפטי פועלים כרגע כדי להסדיר את העניין ברמה המשפטית מול הצוות של ערוץ 13, כרגע יש לנו את *עמותת ישראבלוג (ע''ר) (בהקמה) והיא תהיה הגוף המגשר ובשאיפה לבעלים החדש של האתר וזאת תוך יציאה מנקודת הנחה שהקהילה היא זו שתעזור לתפעל אותו.
מה זה אומר מבחינתכם?

אנחנו עם דד ליין - אם נצליח לעמוד בדד ליין הזה עד ה-1.8.19 אז האתר שלנו, ישראבלוג ינצל וכולנו נהיה מאושרים ותאמינו לי שהאתר יקבל את מה שמגיע לו מהמון בחינות (אל חשש העיצוב הרטרו לא יפגע!)

אנחנו צריכים אתכם יותר מתמיד וזו הישורת האחרונה - ערוץ 13 היה יכול להוריד את האתר ב-2011 בהתראה של חודש (ע''פ חוזה הפעלה שלו) הם סחבו עד עכשיו ולא בא להם ובצדק - האתר לא מכניס להם כסף.

אנחנו לעומת זאת לא גרידים כל כך ולא מחפשים רווח כלשהו.

אבל אנחנו צריכים את עזרתכם - מחר ישוגר פרויקט הדסטארט להצלת ישראבלוג, הסכום המוערך הוא 15,000 ש''ח (סכום ראשוני כפי הנראה להוצאה ראשונית של האתר והקמה מחדש אצלנו, עלויות תחזוקה וכו' יפורטו ביום שיהיה רלוונטי..הסכום עלול להשתנות כי אנחנו מחכים עד מחר להצעות מחיר של אנשי מקצוע - אם יש מישהו מכם שמבין שמערכת של ישראבלוג שיצור קשר בהקדם ויהיה מוכן לעשות זאת תמורת סכום סימלי, זה יחסוך לכולנו זמן והוצאות דברו עם ג'ואנה לגבי הפרטים הטכניים) וזה כולל רכישת שרת, שירות ענן ותשלום לאיש טכני ש'יוציא' את האתר מערוץ 13 ויעביר אותו אלינו על כל המשתמע מכך, תחזוקה ותיקון ראשוניים, זכויות וכד' (הכל יפורט אל חשש, לא מסתירים מכם דבר וחצי דבר, פשוט נכון לכתיבת שורות אלה אין מולי את רשימת הטודו ליסט)
אנחנו חייבים גם:
מנהל תוכן/עורך
איש תחזוקה
עובד סוציאלי (התמחות בבני נוער היא יתרון בגלל קהל היעד הכללי)
אנו חייבים את תמיכתכם. זו עכשיו או לעולם לא. וזהו. לא יהיה יותר ישראבלוג."
נכתב על ידי The Oncoming Storm , 1/7/2019 19:22   בקטגוריות פורומים וקהילות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרידה מישרא?


אפילו בתוך הבלגן של השבועות האחרונים, חלק נכבד מהחודש האחרון היה סביב ישרא. במיוחד בימים האחרונים. ועכשיו כשהגענו ליום הזה, הפחד של לאבד את ישרא חזק יותר מכל דבר אחר.

כבר כתבתי על הזכרונות שלי מישרא, ועל הבית שישרא מייצג עבורי. עשרות אנשים כתבו את זה, גם בישרא וגם באתרים אחרים. מתן, אחד ממנהלי המאבק לקבל את ישרא, כתב את זה בצורה טובה יותר משאני יכולתי (הקישור למי שרוצה לעקוב או להצטרף לקבוצה). לכולנו יש חודשים או שנים של זכרונות מישרא. כולנו עדיין כאן כי זה הבית, כי זה המקום הכי טוב בשבילנו, כי זה שונה.

ובכל זאת, רשת החליטו להפוך את ההחלטה של ערוץ 10 ולסגור את המקום במקום להעביר אותו אלינו.

זה מכעיס אותי. אבל ממש. זה גורם לי לרצות לעבור ברמת אביב כשאני בתל אביב מחר ולהתחיל לזרוק אבנים על החלון של מנכ"ל רשת עד שייתנו לי להיכנס לדבר (הייתי דופקת על הדלת אבל הם מסננים שיחות אז הם בטח שלא יתנו לי להיכנס). זה גורם לי לרצות לקרוא להחרמה של רשת כדי שלפחות הם ישלמו על זה, כי בינינו, זה מגיע להם. זה גורם לי לרצות להילחם בדרכים שהן אמנם חוקיות אבל בואו נגיד morally gray. מה שרשת עושים והדרך שהם מתעלמים מאיתנו זה בדיוק מסוג ה"social injustices" שמעצבנים אותי וגורמים לי להילחם.

אבל זה לא החלק הכי חזק שלי.

יותר מכל דבר אחר, זה כואב.

המחשבה על לאבד את הבית שלי, את המקום היחיד שבאמת היה לי בעולם, כואבת. אמרתי את זה כשישרא נעלם בחודש שעבר ואני אגיד את זה שוב, זה כאילו שבעל הבית זורק אותך מהדירה השכורה ומחליף את המנעולים, ואפילו לא אומר לך למה. בחודש שעבר זה היה בפתאומיות; עכשיו קצת פחות. אבל זה עדיין בדיוק זה. והם אפילו לא נותנים לנו להילחם. הם אפילו לא נותנים לנו לדבר. אנחנו לא חשובים.

וזה כואב. הידיעה שאנחנו גרגירי אבק בעיני רשת והידיעה שהם יכולים פשוט לקחת לנו את הבית ככה סתם כי מתחשק להם... זה כואב. והמחשבה על לנסות לכתוב במוקם אחר אחרי כמעט עשור שהבלוג הזה קיים, אחרי שביליתי יותר מחצי מהחיים שלי בישרא (כבר 12 שנים מאז שפתחתי את הבלוג הראשון שלי)... המחשבה הזאת מרגישה בלתי אפשרית.

אני לא מוכנה לאבד את ישרא.

כן, גיביתי את הכל. כן, העליתי כבר את כל הבלוגים למיניהם לוורדפרס והכנתי כבר בלוג גיבוי שרץ ופעיל על השרת שלי (שמיועד לדברים אחרים אבל זה שוקל כל כך מעט שאם כבר אז כבר). אבל זה לא ישרא. זה בחיים לא יהיה כמו ישרא.

אני לא מוכנה להיפרד מהבית שלי. אני לא רוצה להיפרד מהבית שלי. ואני מפחדת שיכריחו אותי בכל זאת.

Don't take away my home. Please.

 

*לכל מי שרוצה, מדריך לגיבוי והעברה של ישרא. אני לא זוכרת מאיזה בלוג שמרתי את זה בדצמבר 17 אבל הנה הקובץ שלי. אני נשארתי עם וורדפרס כי התרגלתי מאתר אחר שלי, אבל אפשר להוריד מוורדפרס ולעבור לבלוגספוט כמו שהפוסט מציע.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 30/6/2019 10:33   בקטגוריות מילה עליי, פורומים וקהילות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בית.


שני בתים היו לי בחיי.

הראשון, פורום סטארגייט בתפוז. הסדרה תמיד היתה חלק מהחיים שלי - ההורים שלי צפו בסדרה מאז שהיא התחילה, וכשהיינו קטנות הם היו רואים פרקים גם כשאחותי ואני היינו שם והם השגיחו עלינו - אז זה לא באמת מפתיע שהרגשתי בבית בפורום. הנה עוד אנשים שזה חשוב להם כמו שזה חשוב לי, שאני יכולה לדבר איתם על הסדרה, לזהות את השמות של הפרקים או לזרוק פרטי מידע ולדעת שאנשים לא יסתכלו עליי כאילו אני מוזרה. לקח לי זמן עד שהתחלתי להגיב שם, ובכל מקרה זה תמיד נשאר רק סביב סטארגייט, אבל זה היה בית of sorts. הרגשתי שייכת, כנראה בפעם הראשונה בחיים שלי.

הפורום נסגר בסופו של דבר. הוא לא היה פעיל - לא באמת - כבר תקופה די ארוכה לפני כן, אבל זה כאב כשהוא נסגר. לא יכולתי שלא לחשוב שאני הייתי יכולה להמשיך להחזיק אותו. היו לי רעיונות. היו לי דברים שרציתי לעשות. אבל הייתי צעירה מדי, ולפי החוקים של תפוז, לא יכולתי לעשות שום דבר. ניסיתי להצטרף למישהו שניסה לבנות אתר ישראלי חדש לסטארגייט, ואפילו ניסיתי לעשות את זה בעצמי, אבל שום דבר לא התקדם, ובינינו, הייתי צעירה ונאיבית מדי בשביל להצליח לעשות משהו כזה.

הבית השני הוא ישרא.

לקח לי זמן עד שמצאתי את עצמי פה. את הבלוג הראשון שפתחתי כאן, אי שם בגיל 11, עוד שלחתי לכל מי שאני מכירה; זה היה לפני שהבנתי כמה מנחם זה יכול להיות למצוא מקום שבו אפשר להגיד מה שאני רוצה על האנשים בחיים שלי בלי שהם ידעו. נעלתי את הבלוג ההוא כבר מזמן, ולא ממש הייתי שם מאז מלבד ביקורים חטופים בטעות (או כדי לגבות את הבלוג לפני שישרא נעלם), אבל הביקורים האלה מספיקים כדי להזכיר לי כמה ילדותי הוא היה. זה מצחיק לקרוא על הדברים שהרגיזו אותי או על הדברים שהתעסקתי בהם (אבל בתמצווה לזאת וזאת ואומייגאד תשמעו מה אחותי אמרה). אפילו הסלנג מצחיק אותי.

הוא החזיק מעמד כמה חודשים - כמו כל יומן שאי פעם החזקתי - לפני שהוא ננטש. אחריו היו - בין היתר - בלוגי ביקורת, בלוגי עיצובים, בלוגי כתיבה, בלוגים אישיים (שהחזיקו גג חודש) ואפילו עיר וירטואלית אחת (למרות שבינינו, טיפו תמיד היה טוב יותר לערים וירטואליות). בספטמבר 2009 החלטתי שאני רוצה לכתוב את דעתי על דברים, והבלוג הזה נולד (בשם In The Line of Duty). 

הפוסטים המוקדמים שלי פה מצחיקים. הדעות והמחשבות שכתבתי פה מצחיקות. לא באמת היה לי מושג מהחיים שלי, למרות שהייתי בטוחה שאני יודעת הכל. זה מסוג הדברים שמבינים רק ברטרוספקט, ואני מתארת לעצמי שעוד עשור אני אקרא את הפוסט הזה ואחשוב שהוא נורא מצחיק כי "מה בכלל ידעתי אז". מטופשים ומצחיקים ומוזרים ככל שהפוסטים שלי יהיו, הם היו שלי. ובפעם הראשונה בחיים שלי הרגשתי חופשייה לחשוב ולהגיד מה שאני רוצה. למישהי שבקושי מסוגלת לדבר עם אנשים, זה המון.

גדלתי. השתניתי. הוא נכנס לחיים שלי ולימד אותי דברים. התבגרתי. סיימתי תיכון, התגייסתי, השתחררתי. למדתי. השנים האחרונות היו משמעותיות עבורי. ולאורך כל התקופה הזאת, הבלוג הזה היה כאן, איתי. אפשר ממש לראות את תהליך ההתבגרות שעברתי. שאני עדיין עוברת. הייתי חלק מקהילה פה, אבל עדיין עם מקום משלי שאני יכולה להגיד בו דברים, לחשוב ולהרגיש ולכתוב. זה היה מין שילוב מוזר כזה של ביחד ולבד וזה עבד. משהו בישרא עבד.

וזה לא שלא ניסיתי לעבור הלאה עם הזמן. היה לי בלוג בלייבג'ורנל. היתה תקופה שכתבתי בטמבלר (מקום יותר לפאנדום, פחות לכתיבה מסוג ישרא). היתה תקופה שביליתי את כל הזמן שלי בטוויטר, ולמרות שפגשתי שהם הרבה אנשים נהדרים והייתי חלק פעיל בפאנדומים, זה לא באמת היה אותו דבר. לא קרוב אפילו. איכשהו תמיד חזרתי לישרא.

כתבתי את זה גם ב2017, כשערוץ 10 הודיע שהם סוגרים את ישרא. אבל איכשהו עכשיו זה מרגיש גרוע יותר. לפחות ערוץ 10 היו מוכנים לדבר איתנו, לנהל איזשהו מו"מ, להתחשב בגולשים שלהם. עם רשת אי אפשר לדבר. נראה שלא באמת מעניינים אותם האנשים פה, כמו שלא באמת מעניינים אותם הצופים שלהם (או שהם היו טורחים לענות למיילים והודעות שנשלחים אליהם, אבל אפשר לראות מהפייסבוק ומהאתר שלהם שהם לא באמת מעוניינים בלענות). זה כמו ללכת עם הראש בקיר.

ואין לי בעיה ללכת עם הראש בקיר אם זה מה שצריך בשביל להציל את הבית שלי. כבר עשיתי את זה יותר מפעם אחת, וברוב המקרים קיבלתי את מה שרציתי. אבל אני מתחילה להרגיש שמאוחר מדי. שאנשים כבר ויתרו. שאני הולכת לאבד את הבית השני שמצאתי לי, אחרי הרבה מאוד חיפושים ועם המון כאב. ועכשיו אני מנסה להבין איך אני אמורה להתרגל ללכתוב במקום אחר, או לאן ממשיכים מפה, או איפה כל הקהילה שהיתה פה היום.

ובסוף שוב אני נשארת בלי בית. 

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 29/6/2019 11:42   בקטגוריות מילה עליי, פורומים וקהילות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)