לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2024    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ``. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סטארגייט ישראל.


לא יודעת למה, אבל הבוקר נזכרתי פתאום בסטארגייט ישראל.

פעם לפני שנים - לפעמים זה נראה כאילו זה היה בחיים אחרים - היה פורום בתפוז. ובמשך כמה שנים לפורום הזה התלווה גם אתר. והאתר והפורום היו הבית שלי.

האתר נסגר בסוף 2008, קצת אחרי שעברתי לחטיבה. הוא לא היה גדול - בטח שלא בהשוואה לגייטוורלד - אבל הוא היה האתר שלנו. היו בו את כל הדברים החיוניים, ובעברית - דבר הכרחי לילדה בת 10/11 שבקושי יודעת אנגלית - והיו בו כל כך הרבה דברים מקוריים, יצירות ומחשבות ומאמרים ודיונים והכל. הבעיה היחידה (בשבילי) היתה שרוב האנשים בפורום היו הרבה יותר מבוגרים ממני. אבל עדיין, זה היה הבית. ביליתי שם שעות. זכרתי חלקים שלמים מהאתר בע"פ.

כמה שנים אחרי שהוא נסגר מצאתי איזה גיבוי של רובו (שעכשיו גם כבר לא קיים). היום, אחרי שנזכרתי באתר, קפצתי לWayback Machine בתהיה אם הם שמרו את האתר באיזשהו שלב. הדומיין המקורי נשמר באופן חלקי, אבל כשחיפשתי את הכתובת של הגיבוי מצאתי את כולו. כמו שהוא. תקצירים וחדשות ומידע ומאמרים ותמונות ועשרת הגדולים. הכל.

וברגע שראיתי את העמוד הראשי התחלתי לבכות. לא באמת הבנתי כמה התגעגעתי לאתר הזה עד הרגע הזה.

כן, הוא לא היה מפורט כמו גייטוורלד, אבל הוא היה כיפי ומלא מידע ומעניין ומיוחד ושלנו. PX-784. הכוכב שלנו.

ואני מתגעגעת.

אני מתגעגעת לתחושה של בית ושל שייכות. אני מתגעגעת לתחושה של אושר. אני מתגעגעת לפשטות הזאת, פעם כשהייתי מסוגלת פשוט לשמוח בלי לדעת שהדיכאון אורב ברקע, להתרגשות של לדבר על פרק חדש ולדיונים של שעות בנוגע לפרט הזה והזה. הייתי חופשייה. ולא הבנתי את זה עד לאחרונה. לתקופה קצרה, בסביבות השנתיים האחרונות של היסודי, הייתי שמחה בצורה שאני בחיים לא אהיה שוב. הייתי שייכת. 

וכרגע הייתי נותנת הכל בשביל לחזור לשם.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 26/6/2019 11:18   בקטגוריות געגועים, סטארגייט, מד"ב ופנטזיה, מילה עליי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Live Life Like You're Giving Up


Coz you act like you are
Go ahead and just live it up
Go on and tear me apart
Hold on
Even My Dad Does Sometimes / Ed Sheeran

לפעמים, כמו עכשיו, אני תוהה מי אני.

עמוק עמוק בפנים, מי אני? הילדה הקטנה שנצמדת לדובי שלה? הנערה הפגועה והמדוכאת שמאמינה שכולם מנסים לפגוע בה? האישה הצעירה שהם ראו בי, שחושבת ומחייכת ולומדת? הכותבת המדהימה שמצליחה לרגש אנשים כל פעם מחדש? אן? ארין? קיילה? עוד מיליון ואחת דמויות שיצרתי או הזדהיתי איתן?

אני יודעת שאני מציגה, על פני חוץ, שאני יודעת. שאני מגובשת והחלטית ויודעת. אני יודעת שהם רואים בי את מה שהם רואים בי מסיבה מסוימת; שאם יש מישהו שאני סומכת על שיקול הדעת שלו, על זה שהוא מכיר אותי באמת, זה הם. אני יודעת שהם תמיד יידעו, תמיד יותר טוב ממני. אבל לפעמים אני תוהה אם גם הם מפספסים משהו. משהו משמעותי וחשוב וענק בי שאפילו אני לא רוצה להכיר בו.

זה קורה במיוחד אחרי הסיוטים האלה.

אחרי הסיוטים שגורמים לי לשאול את עצמי אם אני מטורפת. אם בעצם אנחנו בכלל חיים בעולם הזה, או שכל הסרטים והספרים האלה תמיד היו נכונים. שאולי אני כמו אליזבת, לכודה בעולם בתוך הראש שלי, או בעצם כמו במטריקס, וכולנו לכודים ואפילו לא יודעים. ואולי בעצם כמו קיילה, קיילה המסכנה שלי שאני כל כך אוהבת למרות שהכרתי אותה אתמול, ונמחק מאיתנו כל מה שהופך אותנו לאנחנו, ואנחנו אפילו לא יודעים, כי אין לנו סקדרים ואין לנו מוניטורים ואין לנו הורים חדשים וסביבות חדשות.

היא בונה את החומה שלה, ולפעמים אני תוהה אם שלי כבר כל כך גבוהה שאני לא יכולה להרפות ממנה.

שאף אחד לא יכול להרפות ממנה. מהחומה שלו, שהופכת אותו לשונה ובלתי נראה ולא מסוכן. שמגינה עליו מפני כולם עד שאפילו הוא כבר לא יודע מי הוא ומה הוא. כי הם כבר לא יודעים, אף אחד לא יודע.

ואחרי זה אני חושבת שאני מטורפת, שאלה סתם שטויות, שזה סתם מד"ב שאולי יהפוך למציאות בהמשך, אבל לא כרגע. שאני יודעת מי אני ומה אני ואני מרוצה ממי שאני ומהכיוון שאליו אני הולכת. כי טוב לי, ואני עושה דברים שאני אוהבת, ואני מגיבה עם אנשים, ואני סופסוף כותבת ספר באמת. כי הם יודעים ורואים.

אבל אז מגיע עוד חלום כזה שמשאיר אותי מטושטשת במיטה, חסרת מודעות לחלוטין למציאות סביבי, ואני כותבת עד שאני לא מצליחה להרגיש את היד שלי, אבל החלום עדיין שם, תמיד, אורב לי באיזו פינה חשוכה בראש שלי. גורם לי לרצות לוותר. גורם לי לרצות לשקוע בשינה כזאת, מלאת חלומות, ופשוט לא להתעורר כי החלומות אמיתיים יותר מהמציאות ואין טעם להתעורר.

וכל פעם יש אחד חדש, שאני לא בטוחה מה לעשות איתו.

והם מחכים.
נכתב על ידי The Oncoming Storm , 23/9/2015 19:55   בקטגוריות Heartbreak / כאב, מד"ב ופנטזיה, מילה עליי, ספרים, פילוסופיה, פסיכולוגיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל פעם מחדש אני נזכרת כמה המין האנושי באמת מגעיל אותי.


"Look, just because I share certain physiological traits with simian primates doesn't make me a monkey's uncle, does it?"
The Doctor (Doctor Who 4X06, The Doctor's Daughter)
הצביעות האנושית הזאת מדהימה אותי כל פעם מחדש. הצביעות, הפוליטיקה, הקונפורמיות המוגזמת, החיפוש המתמיד אחרי דוגמה מאנשים אחרים, הכל. זה כל כך מדהים, בצורה כל כך מגעילה וכל כך מזעזעת, וכמו תמיד, הדבר הכי מזעזע בכל הסיפור הוא שכולם עוצמים את העיניים ומשתדלים לא לראות את זה; להעמיד פנים שהכל בסדר ושהם מרוצים בתוך המשבצות הקטנות שלהם בחיים הקונפורמיים וחסרי המשמעות שלהם.
אבל זה הרי לא משנה, נכון? זה שמישהו לא נמצא פה אומר שאפשר לצחוק עליו, ללגלג, להפוך אותו ליצור קטן וטיפש וחסר משמעות רק כי הוא לא פה כדי לשמוע את זה. וזה שמישהו עושה משהו נכון לא אומר שאי אפשר להשתמש בזה כדי להרוס לו את החיים, כי המשהו הנכון הקטן הזה לא מתאים לריק הקולקטיבי הזה שיש לאנשים במקום שבו אמור להיות הסופר-אגו, עם המוסר והכללים והאידיאלים והתובנות. וזה שמישהו לא נולד לתוך מציאות דפוקה מסוימת לא אומר שאי אפשר להכריח אותו להפוך להיות חלק ממנה, one bloody way or another. אז נכריח אותו חברתית, וכשזה לא יעבוד, נתחיל לשרוף את כל הספרים, לעקוב אחרי כולם כל היום ולחלק לאנשים סמים לזמנם הפנוי.
אנחנו עוד לא שם, אבל בדרך.
וזה כל כך מגעיל.
ועם כל יום שעובר אני מתחילה להסכים יותר ויותר עם המשפט שאומר שלפעמים צריך להרוס הכל כדי לבנות משהו תקין. כי כן, אולי באמת צריך לבצע פה איזושהי השמדה קולקטיבית כדי לבנות משהו מוצלח יותר. כי אולי באמת היטלר צדק כשהוא ניסה להשמיד את ה"נחותים", אם כי הוא טעה בשיטת הסינון שלו. כי נכון שרוב האנשים בין לבין וכמעט שאין באמת מלאכים ושטנים, אבל הבין-לבין הזה כבר לא מספיק, לא כמו שהעולם נראה כרגע. כי אולי אין ברירה אלא לרסק את הכל כדי לבנות עולם נכון ואמיתי.
המין האנושי מעולם לא נראה לי פתטי ועלוב יותר. חבל רק שאני מסכימה עם הדוקטור גם בזה ש"Make the foundation of this society a man who never would". זה היה פותר כל כך הרבה בעיות.
נכתב על ידי The Oncoming Storm , 17/4/2015 07:41   בקטגוריות בני אדם, מד"ב ופנטזיה, פילוסופיה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי אתה.


חזרתי לקרוא את הרומח. 

אני יודעת, דיברנו עליו ממש בקטנה פעם, אבל זאת היתה אחת הסדרות הרציניות הראשונות שקראתי, אחת מסדרות הפנטזיה הראשונות שלי, ואולי הכי חשוב - אחת הסדרות הראשונות שבאמת השפיעה עליי. היא היתה האהובה עליי, ולמרות שסדרות מסוימות הכירו לי את האנשים שהכי יקרים לי בכל העולם, היא תמיד תישאר האהובה - או לפחות אחת מהן. אתה מכיר את הרומח; אני לא צריכה לספר לך על הקסם שלה.

בכל אופן, באחד מהירידים של שבוע הספר קניתי את הטרילוגיה (בשבוע הספר האחרון גם קניתי את הרשומות האבודות - אין לך מושג איזה סיוט זה היה למצוא את מעמקי הגמדים בספרייה בפעם הראשונה), ואיכשהו יצא שלמרות שקראתי את הסדרה הזאת כבר מיליון פעם, בעותקים שלי עוד לא יצא לי לגעת אפילו פעם אחת. בסופ״ש עשיתי קצת סדר ומצאתי איזשהו קטע לא גמור על רייסט, ומפה לשם התחשק לי להתחיל לקרוא אותה שוב. 

אתה מכיר אותי, אני לא באמת מסוגלת להגיד לא. 

ומפה לשם, מצאתי את עצמי באיזשהו שוק היום. 

זוכר שדיברנו על הרוע וציטטת איזשהו משפט של רייסט? אז כנראה הייתי צריכה להזכיר את זה אז (אני מניחה שלא תופתע), אבל רייסט תמיד היה אחד הדמויות האהובות עליי. הוא וסער. תמיד הרגשתי כל כך קרובה לרייסטלין, כל כך מבינה, וזה התחזק במיוחד אחרי שקראתי את הספר של וייס עליו (נו, ברח לי השם). וסער... סער תמיד היה מי שרציתי להיות. קסם לי הרעיון הזה של האבירים, אסט סולארוס אות׳ מיתאס, וכל זה. כל זה, מן הסתם, היה הרבה לפני שהתפרקתי והפכתי לבנאדם שאתה מצאת וטיפחת ותיקנת חתיכה אחרי חתיכה. מאז, כאמור, לא ממש יצא לי לגעת בסדרות האלה. 

ואני יודעת... אני יודעת שאתה תגיד שאני פוגעת בעצמי בכוונה, ואולי זה נכון, אולי אני באמת חושבת יותר מדי כי האומללות הזאת מרגיש לי טבעית למרות שכבר למדתי לשנוא אותה (דני פינק אמר ש״שנאה הוא רגש חזק מדי בשביל לבזבז על מישהו שלא אוהבים.״ מה אתה אומר? למה זה הופך אותי?), אבל אולי זה בגלל שאני עייפה, אבל באמת שאני כבר לא מצליחה לעצור את עצמי. ברור שכילדה, מתבגרת בתחילת תהליך ההתבגרות והמעט שבא אחרי זה ראיתי את הכל בצורה קצת חד מימדית ונמשכתי, בצורה טבעית, לסער האביר המדהים, וברור שהחיים לא באמת נראים ככה, אבל תגיד לי דבר אחד: אם ניסיתי כל כך להגיע לרורק ולא לוינאנד, אם ניסיתי להתנתק מהפוליטיקה ולהיות יותר כמוך, אם הייתי מוכנה לתת כל כך הרבה בשביל להדריך ולהגיב עם אנשים ובאמת להיות הבנאדם שאני גאה להפוך אליו... איך זה יכול להיות שפתאום אני מרגישה כמו רייסט שוב, מנותקת ורחוקה, מבינה בני אדם ובזה לשטויות שלהם, ולא פחות חשוב, מוכנה להגיד כמעט הכל בשביל להשיג את המטרה שלי?

איפה אני, תגיד לי?

גאד, הלוואי שיכולתי לדבר איתך. 

 

אן

 

איזה מוזר זה להקליד ולפרסם מכתב אלייך פתאום. כל הקורס אני כבר עושה את זה ביד כי אין לי זמן. הזוי משהו, אה?

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 5/1/2015 21:20   בקטגוריות Heartbreak / כאב, Mr. G, בני אדם, מד"ב ופנטזיה, מילה עליי, ספרים, פסיכולוגיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
20,355
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)