לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2016

Save Me.


אני אפילו לא בארץ. אני כל כך רחוקה ממך שאי אפשר בכלל לחשוב על לראות אותך. אני במרחק של טיסה, שכמעט שוות ערך לנצח ביחס למרחק הרגיל בינינו. בכל זאת, אותה ארץ ואותה עיר. אין ספק שזה משמעותי.

ובכל זאת אני חולמת עלייך.

בלי הפסקה. לילה אחרי לילה אחרי לילה. סיוטים שבהם אתה שונא אותי או כאלה שבהם אני מחליטה לנסות להתאבד ולוודא שתראה. סיוטים שבהם אתה לא מוכן לראות אותי או לדבר איתי או מה שלא תרצה. שוב ושוב ושוב ושוב.

רק תוציא אותי מזה. בבקשה.

אתה היחיד שהרגשתי כל כך בטוחה ומובנת איתו. היחיד שגרם לי להרגיש כזאת שלווה. היחיד שגר בראש שלי.

בבקשה. תוציא אותי מהסיוט הלא נגמר הזה.

Save me. Please. 💔

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 20/10/2016 10:35   בקטגוריות Mr. G, Heartbreak / כאב, געגועים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משוחררת.


עוד ייקח לי זמן לעכל את היום.

הוא אמר שזה ברור, שזה מעבר חד מאוד וזה טבעי שלוקח לי זמן לתפוס את העובדה שבאמת סיימתי. אחרי כל כך הרבה זמן, כל כך הרבה ימים של ״נו מתי כבר חמש?״ ו״עוד x ימים לשחרור״, כל כך הרבה מקומות ואנשים ותפקידים, קצת קשה לתפוס את העובדה שזהו זה. באמת נגמר. אני באמת חופשייה סופסוף.

וזה היה הכי פתאומי בעולם, כי רגע אחד אני חיילת ורגע אחרי החוגר גזור והכל נגמר. 

וזה מוזר. זה מוזר שהיום היתה הפעם האחרונה שהסתכלתי על הכל מכזה גבוה והפעם האחרונה שהייתי בחדר שהיה המשרד שלנו, והפעם האחרונה שהייתי בתקשוב, והפעם האחרונה שראיתי כל כך הרבה אנשים, והפעם האחרונה שהתחברתי למחשב עם היוזר שלי, והפעם האחרונה ש........ (וכן הלאה וכן הלאה)

ולא, זה עדיין לא נתפס לי. 

אתמול בכלל עוד ציפיתי שיעצרו אותי בכל שניה כי ״מה בכלל את עושה על אזרחי?!״

 

אבל היה יפה. בדיוק כמו שרציתי. קבוצה קטנה של אנשים שאכפת לי מהם, אותם אנשים שהפכו את השירות הזה לקצת יותר נסבל ואפילו מהנה. AK לא הגיע (למרות שהוא אמר שהוא יגיע) וSK ביקשה שלא נזמין אותה כי היא לא רוצה לחזור לשם, וק׳ אמרה שהיא לא תוכל להגיע בגלל העבודה, אז רוב האנשים שבאמת השפיעו על השירות שלי בכלל לא היו, אבל עדיין היו כמה והיה משונה לדעת שאני לא אשב אצלם במשרד שוב וכל מיני כאלה. ור׳ אפילו דיבר(!) ואמרתי שאני מרגישה ממש מיוחדת כי הוא דיבר גם ביומולדת שלי (סיפור ארוך) וגם בשחרור שלי וזה הצחיק אותנו (אנחנו היחידים שם שהבינו את הרפרנס).

וקיבלתי קצת עצות ובהצלחה ומזל טובים מכל מיני אנשים. רוב הוותיקים כבר לא היו, אבל ד׳ ואני דיברנו אחרי (למרות שבתכלס לא באמת עבדנו ביחד, יצא לנו לדבר בכל מיני הזדמנויות והיה מעניין), ודיברתי קצת עם ר׳ והבנות במשרד, והסתובבתי במשרדים של אנשים וכאלה ופשוט היה... לא יודעת, די מושלם כזה. (הוא אמר שיש לי יכולת מדהימה לנתק מזה את הרגש אבל אני חושבת שאני פשוט עוד לא עיכלתי את זה אז אני לא מצליחה להרגיש משהו בנושא. זה פשוט לא מרגיש לי אמיתי.)

ואני לא יודעת. זה פשוט לא מרגיש אמיתי. 

אבל כן, משוחררת בכבוד ופטורה ממילואים. ואני אפילו לא חשבתי שאני מסוגלת. 

Surprise.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 6/10/2016 18:08   בקטגוריות צבא  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)