לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

In Your Pants. / אן.


כן, גם זה באנגלית. לפארסקייפ לא מצאתי תרגום בעברית, וכחלק מההכנות שלי לכנס החלטתי לראות את זה עכשיו, אז מצאתי את עצמי רואה את זה באנגלית. והיות ואני לא מכירה אף מונח בעברית... אז כבר עדיף לכתוב באנגלית, על מקרה :)

בכלמקרה, סדרה טובה. התחלתי לפני בערך שבוע, אני חושבת, ואני כבר כמעט באמצע העונה השניה. בהחלט שווה את זה.

וכמובן, בכיכובם של בן בראודר וקלאודיה בלאק שלנו[: (מיטשל וואלה, SG1, אם למישהו היה ספק.)

 

השם, אגב, מהשורה האחרונה של ארין בפרק.

 

Name: In Your Pants.

Writer: Ann.

Fandom: Farscape.

Rating: PG13, maybe slight R. Maybe.

Pairing: John/Aeryn.

Summary: John wants to know exactly what Aeryn meant.

Disclaimer: To whoever owns Farscape. It's certainly not mine.

Timeline: In the end and right after "Out of Their Minds" (2X09).

Genre: Romance.

Others: They cut the episode in the perfect place. Loved it. Buuuut… It just demanded that I'll write it. Really. So there it is ;)

 

 

"Well, they say you have to walk a mile in someone's shoes to understand 'em." John turned to look at Aeryn, thoughtful.

Aeryn smiled half a smile, clearly amused. "And I certainly know what you were doing when you were in my shoes, Crichton," She replied, looking straight at him, still amused.

He looked back into her eyes, smiling slightly. "Gimme a break," He murmured. Now this was going to hunt him forever, or at least, until he'll get away from her – something he didn't see coming in the near future.

She laughed quietly. "It's okay. It's okay, you know." she got up, still not taking her eyes off of him. "You were in my shoes… I was in your pants…" She started walking away, and although she didn't look at him anymore, he could see the amused, challenging look in her eyes.

He looked after her as she stepped a couple of steps away. "'Scuse me?"

She stopped and turned back to him, slightly biting her lower lip to stop herself from smiling, but still unable to completely hide the smile or that look. It took him only a second before he got up and passed the few steps between them, trying to grab her arm. She, now smiling, slipped away, forcing him to walk quickly to try to catch her. The hint was clear enough, but he had to know.

So he followed her until they got to her quarters, barely managing to slip in before Aeryn closed the door. Then, as she turned around, he jumped forward, holding her against the wall, his face inches from hers. And there it was, that look again. He could feel control starting to slip away from him.

"Aeryn…"

"What, Crichton?" The smile on her lips just widened, almost forcing him to take action.

But he didn't. He just kept standing there, holding her against the wall and trying desperately not to do what he's been dying to do for over a year now – kiss her.

Aeryn, on the other hand, moved. Before he could realize what's going on, she managed to free one of her arms and quickly to change it, forcing him down to the floor. He immediately pulled her after him, so that she was lying right on top of him, their bodies closer than they've ever been. Then, when one of her hands found her way to his pants, he thought he's dreaming.

"Aeryn, what are you doing?" He asked, his voice a bit hoarse. When she didn't response, her eyes still focused on his, he just smiled back. Then, without even thinking, he lifted his head… and kissed her.

She froze for a moment, surprised. She hadn't expected that from him. And that was more than enough for him to roll her away from him, deciding he'd better get back to his quarters before Aeryn can do anymore damage.

As he turned to leave he noticed Aeryn was already up again, that challenging look still in her eyes. He smiled a little smile back before he left, wishing one day this could actually happen.

 

 

'Kay, I hated to do that. But I don't think they're ready for it, not yet.

But God, aren't they just perfect together?

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 23/7/2011 23:56   בקטגוריות פאנפיקים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Unwritten.


זה לא קורה הרבה. האוס זאת סדרה אדירה, באמת. סדרה שדורשת מחשבה, ומעבר לתעלומות מסתוריות מראה סיפורים שונים, רעיונות שונים, כשכמובן, הסיפור המרכזי זה הסיפור של אותו דוקטור רשע שכל מה שמעניין אותו בחולים שלו זה התעלומות שהם מציגים. התעלומות הן תמיד רפואיות (או שעליי להגיד, מתחילות כתעלומות רפואיות), אבל לפעמים מעניינים את האוס גם דברים שהם לא רפואיים. הפרק הזה הוא דוגמא מצוינת לכך.

החולה בפרק הזה היא סופרת מפורסמת שהאוס מעריץ. שזאת, כמובן, הסיבה שהוא לקח את המקרה הזה. הסופרת הזאת כתבה ספר אחרון בסדרה שלה... ואז ניסתה להתאבד.

כל הפרק האוס מנסה למנוע ממנה להתאבד ברגע שהיא תצא מבית החולים, וכל הפרק היא מסרבת. האוס מתעקש שזה בעצם מסיבה רפואית, וכל הפרק מנסה להבין את זה. מי היא, למה היא עשתה את זה, מה קרה לה, הכל בשביל לגרום לה להמשיך את הסדרה - במיוחד אחרי שהוא מצליח להוציא מהבית שלה את הספר האחרון ומגלה איך הוא נגמר. ב"המשך יבוא".

כמובן, כל זה קורה במקביל לזה שהאוס מנסה להבין את המערכת יחסים שלו עם קאדי וכל המסתורין הרפואי הרגיל. היה גם קצת על הצוות. מבחינתי זה פחות או יותר במידה הנכונה.

בכל מקרה, מה שהיה יפה בפרק הזה (שוב) היה החולה והסיפור שלה. לאורך כל הפרק האוס (והצופים) מגלים עוד ועוד על החולה. היא רוצה להתאבד בגלל כאב נפשי. היא עברה תאונה, אותה התאונה ששינתה אותה (לא ראינו כבר משהו כזה בהאוס?), ובאותה התאונה היא איבדה מישהו חשוב לה (הבן שלה, שעליו מבוססים הספרים).

הסיפור... היה מקסים. הוא היה עמוק, הוא היה עצוב, יפיפה. היה בו הכל. היה בו את כל מה שאנחנו רגילים בהאוס ויותר. כאב של החולה, כשלעומת זאת האוס שמח. ברוב הזמן, לפחות. והניגוד הזה היה משהו חדש, משהו שבהחלט היה שווה את השינוי הזה.

 


House: No. I know pain. You think you can handle it, and one day you can't. When that happens, you either find reasons to go on, or you don't.
Alice: I'm... I'm all out of reasons.
House: Now. When you're pain free, you're gonna want to live and start writing again. And if I'm wrong, got a backup plan to take home with you.

 

 

[Cut to House entering Alice's room. He is carrying a thick medical file]
House: Don't bother to get up. You know, the way you write Jack always made him feel real to me. (putting the file down on the foot of the bed) Now I know why.
Alice: Because I'm a good writer.
House: He's cool, but he's awkward. He's brilliant. He makes mistakes. (propping his cane against the bed) He's funny, but sometimes he takes it too far. Sounds like a great kid.
Alice: Please. Just leave me alone.
House: You weren't alone in the car crash. Your son was with you, Helen.
[He takes a photo out of the file and turns it around to show Alice/Helen. It is an autopsy photo of Jack after the accident. In the photo, he has a cut on his left cheek]
House: The books are your way of keeping him alive.
Alice: (very upset) Why can't you just let me die in peace?
House: You haven't been at peace since it happened.
Alice: I killed him.
[The apparition of Jack is now standing at the foot of the bed]
House: No, you didn't.
Alice: I let him drive. He only had a learner's permit. It was raining. I deserve this.
House: No, you don't.
Alice: (looking at Jack) He could always get me to do what he wanted. He's always been my muse.
House: (taking something else out of the file) Well, that may be true, but I've been reviewing your muse's autopsy results. It wasn't the crash that killed him. Your son had a brain aneurism. That's why he crashed. He was dead before the impact. There was nothing you could do to save him.
Alice: They would have told me.
House: They had no reason to dig any deeper. It was a car accident. I did. (holding up a skull Xray) It's easy to miss. (pointing) But you can see the blood buildup here. Your son would have died that day, on a bus, in school, sitting on his bed. The only thing the crash is killing is you. We need to repair that syrinx in your neck.
Alice: He was my world. Writing... I could feel him with me.
 

 

זה היה אחד הפרקים הבודדים האלה שבאמת התחברתי אליהם. אחרי כל מה שקרה... זה בדיוק מה שאני מרגישה. זה מושלם עד כדי כאב. זה פשוט... נכון.

אין לי באמת דרך לתאר את זה. אני רוצה, אבל אני לא חושבת שתחושות עמוקות שכאלה אפשר לתאר במילים. שום דבר שאני אגיד לא יעשה עם זה צדק. כי זה פשוט ככה. כי רגשות אי אפשר לתאר בצורה רציונליות לגמרי.

האמת? צריך רק לקרוא את הדברים שכתבתי כאן בשנה האחרונה כדי לראות כמה שזה נכון.

 

אן.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 20/7/2011 23:23   בקטגוריות מילה עליי, פילוסופיה, האוס  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Too late.


אני חושבת שבפעם הראשונה בחיים שלי, אני לא שמחה שצדקתי.

 

אמרתי שזה כבר מאוחר מדי לתקן את זה. אמרתי ש, איך אמרו הינדר, "It's too little, too late, too bad that we couldn't save it". אמרתי שהרבה יותר קל להרוס מאשר לבנות, וקל יותר לבנות מאשר לבנות מחדש. אמרתי.

הם אמרו שזה לא נכון. זאת אומרת, שכבר לא מאוחר מדי. כן, זה קשה, אבל שום דבר לא בלתי אפשרי. בדיוק מה שאני אומרת לאנשים בדרך כלל.

הבעיה היא שבמקרה הזה זה באמת היה מאוחר מדי.

 

חבל רק שלקח לי שנה (או אולי זה בעצם שנתיים?) להבין את זה.

 

אן.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 17/7/2011 13:10   בקטגוריות Heartbreak / כאב, מילה עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Before The Storm. / אן.


שוב, מהבלוג כתיבה.

קצת התבלגן לי בדרך, אבל לא נורא. זה תמיד קורה.

והמקור, באנגלית, בבלוג, בתאריך של היום.

 

שם: Before The Storm.

כותבת: אן. 

פאנדום: אטלנטיס.

דירוג: PG13.

שיפ: ג'וןאליזבת.

תקציר: הכל היה טוב יותר לפני הסופה.

וויתור זכויות: ל-MGM, כמובן.

תקופה: בפרק "This Mortal Coil", אחרי שהם חוזרים ולפני הסצינה במעבדה של רודני.

ז'אנר: אנגסט/אולי קצת רומאנס.

הערות: נתקלתי בשיר הזה לפני יותר משנה. עשיתי את הוויד לפני קצת יותר משנה. הגיע הזמן לכתוב על זה משהו.

נק' המבט של ג'ון.

 

http://www.youtube.com/watch?v=m-s-1AWZzkM

Before The Storm. / Jonas Brothers & Miley Cyrus.

 

I know this isn't what I wanted

I never thought it'd come this far

זאת היתה התחנה האחרונה במסע שלו הלילה. הוא ידע שהשאר יכול לחכות. השאר יהיה חייב לחכות. זאת... זאת היתה הסיבה האמיתית שהוא עשה את כל זה.

הוא צעד אל תוך מגוריה של אליזבת, או שאולי הוא צריך לומר, מגוריה של אליזבת לשעבר. הם לא היו שלה עכשיו. כלום לא היה. לא עכשיו. בפעם הראשונה מזה יותר מחצי שנה, ג'ון באמת האמין שהיא מתה.

אם כי זה לא אמר שהוא אהב את זה. בכלל לא.

Just thinking back to where we started

And how we lost all that we are.

הוא הסתובב בחדר, מביט בכל פריט שהיה שם. חלקם היו מגלקסיית פגסוס, דברים שהיא קיבלה כמתנות מאנשים – מהמשלחת ומחוצה לה. חלקם היו משביל החלב, דברים שהיא הביאה איתה כשהיא עברה מבעד לשעה אל אטלנטיס בפעם הראשונה.

הוא זכר את היום ההוא. הוא זכר כמה יפיפייה ונרגשת היא נראתה, יודעת שהיא הולכת לגלות את סודותיה של העיר האדירה של הקדמונים, יודעת שהיא הולכת להוביל את אנשיה לגלקסיה חדשה, להרפתקה חדשה. יודעת שהיא הולכת להגשים את חלומה.

היא אמרה לו זאת, כמובן. לפני קצת יותר משנה. היא אמרה לו כמה היא רצתה להיות שם, וכמה שמחה היא היתה להיות באטלנטיס, עם אנשיה. איתו.

We were young and times were easy

But I could see it's not the same.

I'm standing here but you don't see me

I'd give it all for that to change.

הזיכרון היחיד הזה היה רק ההתחלה של גל בלתי נפסק של זיכרונות. הוא זכר כל רגע שלהם יחד, כשהם יצאו או קודם לכן. הוא לא יכול היה לשכוח כל שניה של הסתכלות אל תוך עיניה הירוקות המבריקות, או של שמיעת צחוקה.

הוא נאנח כשהתיישב על המיטה, המיטה שעדיין הכילה את ניחוחה. הוא נשם עמוקות, עוצם את עיניו בשביל לנסות להעמיד פנים שהיא עדיין שם. אך הוא לא יכול היה. הוא היה לבד, לא משנה מה הוא היה עושה בשביל לשנות את זה. לא משנה מה הוא היה עושה, מה הוא היה נותן בשביל לחזור לעבר ולשנות את זה, הוא לא יכול היה.

And I don't want to lose her,

Don't want to let her go.

ועדיין, היו לו החפצים שלה. כל החפצים האישיים שלה, כל דבר שהיא שמרה באטלנטיס. בעודו יושב שם, בחדרה, הוא הבין שלמרות העובדה שהוא ידע שהוא צריך לשלוח את זה בחזרה לכדור הארץ, הוא לא יכול היה לעשות את זה. הוא לא רצה לאבד את הדבר האחרון שנותר לו ממנה. הוא לא יכול היה לאבד את זה.

Standing out in the rain,

I need to know if it's over.

'Cause I will leave you alone.

Flooded with all this pain,

Knowing that I'll never hold her

Like I did Before The Storm.

הם היו צריכים לצאת משם. המדלגת לא היתה רחוקה, הם יכלו לרוץ. הם יכלו להגיע לשם. כל שהם היו צריכים לעשות היה לוודא שאליזבת לא הושפעה על ידי המשכפלים לפני שאלה יתעוררו.

הם עצרו משהם ראו אותה.

היא עמדה במסדרון, מושיטה את ידה לעבר מצחו של אוברות'. הוא אחז בידה, לא נותן לה לגעת בו. ג'ון ורונון כיוונו שניהם אל אוברות', מקווים שהם יוכלו להרוג אותו. "אליזבת."

היא לא הסתובבה. "לכו למדלגת," היא אמרה, נשמעת כאילו היא היתה באמצע קרב. משהביט בה ובאוברות', הוא הבין שהיא באמת באמצע קרב. קרב על חירותם, חייהם.

אך הוא לא יכול היה לעזוב אותה מאחור. "את באה איתנו." רונון, משמאלו, ירה באוברות'. כלום. זה יהיה קצת קשה יותר משחשבתי.

"אני לא אוכל להשאיר אותם קפואים לעוד הרבה זמן!" היתה דחיפות בקולה. שלושתם ידעו שבלעדיה הם כבר היו מתאים.

"אנחנו לא עוזבים אותך מאחור!" היא היתה המנהיגה שלו, חברה שלו, החצי השני שלו. הוא לא יכול היה לעזוב אותה.

"אם לא תעזבו עכשיו, אף אחד מאיתנו לא ייצא מכאן, אז לכו!" היא הסתובבה קלות להביט בהם. "זאת פקודה!" הוא קילל בדממה. היא ידעה שהוא לא יכול להפר פקודה שלה, לא במצב הזה. לעזאזל. 

רונון, עכשיו מאחוריו, כבר החל לציית כשיריה מנשק של משכפל כמעט פגעה בו. הוא תפס את ג'ון, מנסה לגרום לו לרוץ. "אליזבת!" הוא צעק, מיוסר.

בעוד המשכפלים הקיפו אותה היא הסתובבה לראות אותם עוזבים. "לכו!" היא צעקה בתשובה.

הוא רץ משם, כאב מציף אותו. הוא לא יכול היה להאמין שהוא באמת עזב אותה מאחור. אותה, מכל האנשים. וכשהם עלו על האפולו, מגלים שאליזבת נעלמה, הוא הוריד את ההגנות שלו, מבין שיש סיכוי שהוא לעולם לא יראה אותה שוב.

And with every strike of lightning

Comes a memory that lasts.

Not a word is left unspoken

As the thunder starts to crash.

ראשו נורה למעלה משהו הבין במה הוא נזכר. בפעם האחרונה שהוא ראה את אליזבת, אליזבת שלו. מכל הדברים, הדבר היחיד שהוא ראה  מול עיניו באותו הרגע היה היום הזה. והוא שנא את זה.

אז הוא הניח למבטו לנדוד בחדר, עוצר לרגע משהוא ראה משהו שהוא זכר, משהו שהיה קשור לזיכרון שמח שהיה לו מאליזבת. הוא ראה אותה חזקה, נלחמת בכל אויב שניסה לפגוע בה או בעיר. הוא ראה אותה נשברת, שבורה, מיד אחרי כל הסיפור עם הנאניטים. הוא ראה אותה אוהבת. אוהבת אותו.

הוא הכיר אותה טוב, סביר להניח שטוב מכל אדם אחד באטלנטיס. לא היה דבר שהם לא ידעו אחד על השניה. לא היה רגע שבו הם לא הבינו זה את זו. וזה היה כל מה שהוא אי פעם היה צריך.

הוא עצם את עיניו והניח לזיכרונות להציף אותו, מקווה שלא להיתקל בעוד אחד כואב.

Maybe I should give up.

Standing out in the rain,

I need to know if it's over.

'Cause I will leave you alone.

Flooded with all this pain,

Knowing that I'll never hold her

Like I did Before The Storm.

הוא עמד שם, חושב. הוא שמע את המייג'ור. השער היה חסום. לא היתה שם דרך שהם יצאו משם באמצעות שימוש בשער. אך כן היה להם משהו אחר שיכול היה לעזור.

"בסדר, כולם לסגת למדלגת," הוא הורה. "רודני, שמעת אותי?"

"כן, שמעתי אותך. אנחנו בדרך." תשובתו של רודני הגיעה במהרה.

הוא פנה לכיוון המדלגת, רונון וטיילה עוקבים אחריו במהירות. הוא נעצר על ידי אליזבת... אליזבת השניה. "ג'ון, בנוגע לשער: הם לכדו אותנו. אפילו אם נסווה את עצמנו, אם המדלגת תניע אפילו עלה, הם יגלו את המיקום שלנו ויפוצצו אותנו מהשמיים. אנחנו צריכים הסחה," היא הביטה בו, ממתינה לראות מה הוא יגיד. אבל היא ידעה שהיא צדקה, ולא היה שום דבר שהוא יכול היה לעשות בנוגע לזה. "לכולנו יהיה סיכוי גדול יותר כך."

הוא ידע למה היא התכוונה. היא התכוונה להקריב את עצמה ואת הצוות שלה בשביל לתת לו ולאחרים ללכת בלי פגע. והוא לא יכול היה לתת לה לעשות את זה, לא כשהוא כבר איבד את אליזבת פעם אחת. הוא לא יכול היה לאבד אותה בפעמיים. אז הוא ניסה למצוא משהו שישכנע אותה. "אני לא רוצה שתעשו את זה בגלל שאתם מרגישים פחות, אה..." הוא נעצר, מרגיש את המוזרות של הסיטואציה.

היא הבינה למה הוא התכוון, והודתה לו בדממה על כך. אך לא היתה להם ברירה. "...אנושיים?" היא השלימה. "מההתחלה ניסינו לשכנע את עצמנו שאנחנו בדיוק כמוכם." היא חייכה. "עכשיו יש לנו הזדמנות להוכיח את זה," היא סיימה.

הוא היסס לרגע נוסף לפני שהנהן קצרות, בעל כורחו. "בסדר. בואו נזוז."

בעודו רץ שם, ביער, הוא סירב לחשוב על כך. רק לאחר מכן, לאחר שהם חזרו לאטלנטיס והוא פנה למגוריו, הוא הניח לעצמו להתאבל, יודע שעכשיו הוא באמת איבד אותה. הוא לעולם לא יראה אותה שוב, לעולם לא ישמע אותה שוב, לעולם לא יחבק אותה שוב.

היא נעלמה.

Trying to keep the light from going in

And the clouds from ripping out my broken heart.

We always say a heart is not a whole

Without the one who gets you through the storm.

הוא נד בראשו שנית. הוא ידע מה הזיכרונות האלו יביאו. עוד כאב. עוד ייסורים. הם ישברו אותו לבסוף, הוא ידע זאת. בגלל שזה לא שינה כמה חזק הוא היה, או מה הוא יכול או לא יכול היה לעשות. כלום לא שינה, לא כשהוא היה לבד.

כי מה שהיה להם היה אמיתי. הם היו צריכים אחד את השניה בשביל להיות שלמים. ולבד... מה כבר יכול חצי-אדם לעשות?

Standing out in the rain,

Knowing that it's really over.

Please don't leave me alone.

I'm flooded with all this pain,

Knowing that I'll never hold you

Like I did Before The Storm.

הוא נעמד, בפעם השניה נותן לרגליו לקחת אותו לכל חפץ שהם ירצו. הוא לא חשב יותר, רק נתן לרגשותיו, ללבו השבור, להדריך אותו. רק כשעיניו נחו על שרשרת עם לב זהוב וקטן עליה, שרשרת שהוא הכיר טוב יותר מכל דבר אחר בחדר, הוא נשבר. בעוד שתי דמעות עברו מבעד לחומה וזלגו על לחייו, הוא לקח אותה, מלטף אותה בעדינות באצבע אחת.

זאת היתה, למעשה, הפעם הראשונה בה הוא ראה אותה לא סביב צווארה של אליזבת. וזה היה הדבר האחד שגרם לו להבין שלא משנה מה הוא רוצה לחשוב ולהרגיש, היא באמת אינה. כי אליזבת לעולם לא היתה משאירה את זה. אבל אליזבת לא היתה שם עכשיו, והוא היה לבד.

בעודו יושב על הרצפה ומחזיק את השרשרת, הוא הוציא את הכל בפעם הראשונה מאז שהיה ילד, והתפלל שהיה יכול רק להחזיק אותה – ולא את השרשרת – שוב.

Like I did…

Before the Storm.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 8/7/2011 17:03   בקטגוריות סטארגייט, פאנפיקים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)