לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015


MIG הכי טוב ❤

אבל זה לא חדש

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 29/7/2015 09:15   בקטגוריות MIG  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי אתה.


איך עובר הקיץ עד עכשיו? (צוחקת) כן, גם לי ממש חם. אני שונאת את מזג האוויר הזה. אבל ל' אוהבת אותו, לא ברור לי איך. עוד יהיה נעים יותר, אתה יודע. (צוחקת שוב) זה גם מה שאמרת בשנה שעברה! ואפילו אתה הלכת עם ארוך מאיזשהו שלב. לפחות לך יוצא ללכת לבריכה!

אני... בסדר, אני מניחה. עובר עליי הרבה כרגע. יש בי חלק שקצת התחיל לספור לאחור את הזמן עד שמתחילה שנת הלימודים ואני אוכל לראות אותך שוב. כן, כזה הרבה.

לא, אני לא יודעת. כאילו, אני מניחה שזה פשוט כי הכל קורה ביחד וזה קצת מורכב לי להתמודד עם הכל בלי לפרק את זה. ל', והצבא (חרטוט אחד גדול, בינינו), וא', ו-AK, והשריטות שלי שאני צריכה לטפל בהן, ואתה יודע, הכל קצת מתערבל ביחד ואני ממש צריכה לנקות את הראש (שיקגו עוד 3.5 שבועות3>). ויש ימים שהכל בסדר ואני כולי צוחקת ואופטימית ומחייכת והכל ויש ימים שאני רוצה להתקשר אלייך ולבכות לך בטלפון ושתרגיע אותי כמו שרק אתה יכול.

ואני יודעת שאני קצת מגזימה, אתה לא צריך לתת לי את המבט הזה, אבל אתה תמיד תהיה היחיד שמגיע אליי ככה.

העניין הוא שאני מרגישה קצת מוזר. סיימתי את הבחינה האחרונה שלי ביום חמישי (היא היתה נהדרת, דרך אגב, בניגוד לסטטיסטיכס ואישיות. ואני יודעת שכשאני אגיד לך את זה אתה תגיד לי "מה פתאום, השתגעת? למה את רוצה לגשת שוב?" או משהו בסגנון, אבל אני שונאת את העובדה שיש לי ציון שמתחיל ב-8 ועוד בקורס הזה - למרות שכרגע הממוצע שלי עדיין 95), ועכשיו יש לי קצת זמן להדביק לאט לאט את הסיכומים של החומר בפילוסופיה ולחזור על סטטיסטיכס (אני אעשה את זה שוב בפברואר, כי אני בחו"ל במועד ב' של הסמסטר הנוכחי). וזה בדיוק מה שמוזר - פתאום יש לי סמסטר שלם שאני לא לומדת בו ואני יכולה לעשות מיליון ואחד דברים אחרים. וחשבתי שהצלחתי למלא אותו בדברים שוב (אנחנו נוראיים, אתה ואני), אבל עושה רושם שלא כל כך.

והקטע זה שזה טוב! זוכר מה אמרתי לך אז, שממתי ימים בביה"ס הם רגועים, ואמרת לי שלפעמים הם צריכים להיות? אז כן, אין ספק בזה בכלל. אבל איכשהו עושה רושם שאתה ואני לא כל כך יודעים איך להתמודד עם זה, או שלא היינו מוצאים את עצמנו עסוקים בדברים בלי הפסקה.

וזה לא שאין לי מה לעשות, אתה יודע? יש לי פד גרפי חדש ומהמם (הדבר היפיפה הזה, שקיבלתי בהנחה כי אני סטודנטית) ומאתמול סופסוף יש לי זמן לשחק איתו. אני לומדת לעצב וליצור אנימציות בתלת מימד (תודות לקצת עזרה של AK), וזה כנראה יהיה הדבר הראשון שאני אראה לך כשאני אראה אותך שוב, ואני מתעסקת קצת ב-C# ובניית אתרים וכאלה, ויש לי זמן לכתוב ולצייר סופסוף(!!!), ויש לי מיני-קורס סייבר שמתחיל עוד שבועיים... יש מספיק מה לעשות.

אבל זה עדיין מרגיש ממש מוזר שיש סמסטר שלם שאני לא לומדת בו.

אה, ויש את הצה"ל הזה.

לא, אני יודעת. תראה, האמת היא שצה"ל הוא האחרון שמטריד אותי כרגע. מה שבעיקר מטריד אותי זה המפקדת שלי. היא לא מבינה כלום והיא לא מבינה שהיא לא מבינה כלום, והיא מתנהגת כמו בהמה, כנראה כי זה מה שהיא, ואני לא סובלת אותה. אני לא סובלת את הלהיות שם. וזאת הבעיה - כי אני אוהבת להיות בקבוצה הקטנה שלנו ואני אוהבת להיות עם חלק מהאנשים בקומה, אבל היא פחות או יותר הסיוט של כולנו. וזה מילא, אבל זה בא על חשבון המקצוע שלי.

והיא עדיין לא הבינה שאני אהפוך לה את העולם על הראש אם היא תכריח אותי.

ואז יש את ל'. כן, אני יודעת, חפרתי לך על זה שהיא מגיעה ואיזה כיף והכל, אבל יש מישהי שלישית - נקרא לה מ' לצורך העניין - והיא בכוונה לא רוצה אותי שם. זה לא מפתיע, בינינו - זאת הסיבה שהתנתקתי ממנה מלכתחילה - אבל זה עדיין מציק. היא כל כך שקועה ברחמים העצמיים שלה וכל השטויות האלה, ובאיזשהו שלב הבנתי שזה רק מושך אותי למטה והתנתקתי, אבל עכשיו כשל' פה... אתה יודע, באיזשהו מקום אין לי הרבה ברירות. ל' מספרת לי על התוכניות, אבל היא לא מוכנה להגיד כלום, וכאמור, אני די בטוחה שזה מכוון למרות שהיא טוענת שלא. ומצד אחד אני ממש רוצה להיות עם ל' אבל מצד שני אני לא רוצה להרוס לה את החופשה. אז עושה רושם שאני אהיה איתה הרבה פחות משרציתי.

הצד החיובי של זה הוא שגם ככה אין לי יותר מדי ימי חופש יותר, אז לפחות ככה אני שומרת עליהם.

אבל מחר אני אתקשר לביטוח ולמטפל ההוא (כן, עדיין לא עשיתי את זה, אני נוראית, אני יודעת), ואני אראה אם כבר סידרו לי את ההרשאות בבנק ואם כן אני אתקשר גם לקורס ואסדר את עניין התשלום. אני גם אמשיך את האנימציה בתלת שהתחלתי לעשות (שהיא הרבה יותר מגניבה משל AK~) ואז אשלח לו סרטון נורמלי של זה P:

בתכל'ס, עיקר מה שאני צריכה לעשות קשור לצה"ל, אני מניחה. אני צריכה לעצב ולהדפיס תמונה (או שתיים) לשיקגו ולהדפיס את כל הכרטיסים והכל, אבל הכרטיסים יכולים לחכות קצת. התמונות לא.

ובגדול זהו, אני חושבת. כאילו, בעיקר יש לי לטפל בדברים פנימיים, שריטות ישנות, אתה יודע. אני מרגישה קצת בודדה, אבל אולי שבוע הבא אני אצא שוב עם ל' (ראינו סרט אתמול והסתובבנו עד אחת עשרה וחצי, מה שגרם לזה שהלכתי לישון אחרי שתיים עשרה, מה שגרם לזה שישנתי כל היום - אין לי מושג איך אתה מתפקד עם כל כך מעט שינה), ושבוע אחרי זה עם ע' או עם AK... נראה מה יהיה. אני מניחה שאני מרגישה בודדה פשוט כי יש סביבי יותר מדי אנשים שממוקדים בעצמם ולא מסתכלים על אחרים.

אבל יהיה בסדר, אתה יודע?

בכל אופן, הטלפונים של מחר הכי חשובים. וצריך גם לבדוק אם החתימו לנו את הטפסים, ואם כן הכל יהיה מצוין.

 

נראה לי שאני אוותר אבל על לנסוע לצפון ליומיים עם ל' - גם כי מ' לא כל כך משאירה לי ימים או אפילו מדברת איתי על זה בכלל - וגם כי אין לי לא כסף ולא ימים. חבל. אבל אני אראה אותה אם אני אטוס לפראג שנה הבאה ובכל מקרה ב-AT9. רואה איך הכל מסתדר?

אני מקווה רק שההחלטה להמשיך ללמוד היתה נכונה. אני מאמינה שכן.

 

שמור על עצמך, יקירי.

אן.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 18/7/2015 17:18   בקטגוריות Heartbreak / כאב, Mr. G, בני אדם, געגועים, מילה עליי, צבא, תואר ראשון בפסיכולוגיה-מדעי הקוגניציה, Geek Life  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Priorities


1. ללמוד למבחן בפילוסופיה ולעבור אותו טוב.

2. להתקשר למטפל ההוא (מחר)

3. לראות אם אני אצליח למצוא מקום נחמד בצפון לאיזה יומיים (סופ"ש)

4. לעבוד על הדרקון שלי ואז לשלוח ל-AK סרטון עם האמירה שאילו הייתי מכוונת לשם בחיים לא הייתי פונה אליו ככה (סופ"ש)

5. להמשיך לעבוד על הקונספטים שלי (שבוע הבא בעיקר)

6. ל' - היה ממש ממש ממש כיף היום. באמת שכן. פשוט צריך לסדר את שאר הדברים, כי נראה לי שזה מה שהורס לי.

7. לארגן דברים לשיקגו.

7. הגיוס של א'. (אני מנסה להדחיק וזה לא עובד)

8. לארגן דברים לשיקגו.

9. קורס סייבר~

10. שיקגו

11. שהעולם יילך להזדיין אחרי זה. אני אבוא לראות אותו בתחילת השנה ונחליט מה יהיה אז.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 14/7/2015 22:13   בקטגוריות Heartbreak / כאב, Mr. G, אהבה, בני אדם, מילה עליי, תואר ראשון בפסיכולוגיה-מדעי הקוגניציה, צבא, פעם בחיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יצור יקר.


"Dear Santa, thank you for the dolls and pencils and the fish. It's Easter now, so I hope I didn't wake you up, but honest, it is an emergency. There's a crack in my wall. Aunt Sharon says its just an ordinary crack, but I know it's not, because at night, there's voices. So, please, please, could you send someone to fix it?"
-Amelia Pond (Doctor Who 501, The Eleventh Hour)

(12/7 18:23) אז אתה לא סנטה והבעיה שלי היא לא סדק בקיר, אבל אם תוכל בכל זאת לתקן את זה, זה יהיה נהדר. 
אני צריכה שתעזור לי קצת לעשות סדר, כי עם כל מה שקרה, קורה ויקרה איתי בטווח +- חודשיים מהיום אני קצת מרגישה שאני מפספסת משהו. משהו מאוד מאוד גדול ומאוד מאוד משמעותי. ואני בטוחה שאלה סתם השטויות שלי והכל, אני לחלוטין בטוחה בזה, אבל נראה לי שלא יזיק לי לחשוב איתך קצת ביחד על הכל וקצת לפרק את זה לחלקים. 
אני חושבת שאולי עשיתי טעות בזה שלקחתי את פיזיולוגית בשנה הבאה. לא, אבל אני אתחיל מההתחלה. אני מכירה את המבט הזה שלך. 
אז ככה... לפני חודשיים הגעתי לפה, זוכר? וזה סבבה, באמת שזה סבבה - נחמד לי פה עם האנשים. AK השתחרר ונפגשתי איתו שבוע אחרי זה, ואז הוא די נעלם לי. הוא פשוט לא עונה כבר איזה חודש. ואני כאילו... לא יודעת, זה ממש כאב בהתחלה (וזה גם היה ממש מוזר כי הוא הפסיק לענות אחרי הנדנוד, שלזה הוא דווקא ענה וצחק עליי) ואז חשבתי שעברתי הלאה, וכאילו עכשיו כש-SK משתחררת אז טיפה חזרנו לזה וזה כואב שוב. וכאילו, אני בסך הכל רוצה לדעת למה ואם זה בכלל היה מכוון, ואני לחלוטין לא בטוחה בזה. 
אבל אני זוכרת מה קרה כשניסיתי לשאול אותך ואת MIG, וזה מפחיד אותי אפילו יותר. כי אני יודעת שברגע ששאלתי כל הזמן באמת איבדתי אתכם בוודאות. 
אז הוא הדבר הראשון בראש שלי מהחודשיים האחרונים. 
ואז כל שבוע שעבר הייתי בבסמ״ח שוב. זה היה הדבר הכי מדהים בהיסטוריה. הרגשתי כל כך בבית שוב, עם הבנות ובסמ״ח ועם או׳ (אני מכירה יותר מדי אנשים שהשמות שלהם מתחילים בא׳) וזה היה ממש ממש כיף. קצת חזרתי לתפקיד הזה של לעזור לבנות, וקצת סתם דיברנו ועשינו כיף והכל. שרנו XD
ואתה יודע, דיברתי עם או׳ על כל מה שקורה איתנו ביחידה פה וכמה שאני מרגישה חסרת תועלת ומיואשת ואני לא רוצה לעבור יחידה הפעם, אבל עדיין אני מרגישה בכזה דאון כזה. ואתה יודע איך זה, היא מכירה אותי ומבינה איך אני חושבת, והיא יודעת שאני לא מאלה שסתם מגזימים (והיא אדירה, ועשיתי לה את ההכי snap judgement בעולם כשהייתי בתחילת הקורס ואני די מתייסרת על זה לפעמים עדיין למרות שזה מטופש), אז היו לה הצעות ממש טובות ואני קצת מנסה ליישם, אבל אני מרגישה כל כך לבד פה מבחינה מקצועית ואני ממש ממש ממש מתגעגעת לבסמ״ח ולבנות ולאווירה. ואני משתמשת בשבוע שעבר כזריקת מרץ, אבל עדיין... בסמ״ח זה משהו אחר. 
וזה הדבר השני בראש שלי (שמתנגש עם ״או׳ מאמינה בי״ בלי הפסקה).
ומעבר לזה, אני עכשיו בבחינות סוף סמסטר. לפני שבועיים היה לי את אישיות, מחר סטטיסטיכס ובחמישי פילוסופיה כי אני עושה את התואר הכי מגניב שיש. לאישיות הייתי די מוכנה - אבל הרגשתי נורא כשיצאתי מהבחינה ולפילוסופיה וסטטיסטיכס אין סיכוי שאני ארגיש מוכנה. וזה חשוב. זה ממש ממש חשוב. אבל ממש דפקתי את הסמסטר הזה, ולמרות שחלק מזה לא היה באשמתי (אם אפשר היה להעביר אותי למקום אחד אחרי בסמ״ח במקום לטייל בחצי מדינה זה היה מצוין, תודה), בתכלס הדכדוך שלי והבלגנים האישיים שלי הם אלה שאשמים בזה. כי כן, אני דפקתי לעצמי את הסמסטר. ובחיי שזה הסמסטר הכי גרוע שהיה לי אי פעם - אפילו יותר מקיץ 14 (צוק איתן בא לי בדיוק בזמן).
וזה הדבר השלישי בראש שלי. גם הבחינות שאני בלחץ לגביהן וגם העובדה שאני גרמתי לציונים האלה שאני אקבל בסוף. 
נראה לי שזה די מסכם את החודשיים שהיו. 
ומה הלאה?

~

14/7, 14:07
טוב. הגיע הזמן לסיים את המכתב הזה. הגיע הזמן שיהיה לי זמן. 
נחזור לחודשיים האחרונים. עם AK דיברתי היום כי הוא בא לפריסה, ועושה רושם שהכל די בסדר. הבעיה היא, כמובן, החברה. יש בי קצת חלק שרוצה לבכות עכשיו ואני לא מבינה למה, כי בתכלס הכל בסדר. יש לי קצת אנשים אחרים בראש, אז ברגע שזה יועבר הלאה אליה אני מניחה שהכל יהיה בסדר. 
אני לא כל כך בטוחה. אני חושבת שזאת אשמתכם הפעם. 
בנוגע לדבר השני אין לי הרבה מה לחדש. בנוגע לדבר השלישי... הבחינה בסטטיסטיקה הייתה נוראית, אבל יותר מכל דבר אחר, זה גרם לי לקלוט מה עובר עליי. אני לא מוכנה שיהיו לי ציונים כאלה ברקורד של האוניברסיטה. לא מוכנה. בשום פנים ואופן. משמע - אני אעשה מועד ב׳ שאני אתכונן אליו כמו שצריך, ואני אעשה את הבחינה מחרתיים כמו שצריך. משמע - ללמוד. 
ל׳ מגיעה לארץ עוד כמה שעות, ואני לחלוטין לא בטוחה מה קורה איתי. מצד אחד אני ממש רוצה להיות איתה כל הזמן, אבל מצד שני אני יודעת שזה רק ייקח ממני את כל הרצון לנסות לפתח פה משהו בקטע של לומדה. גם אין לי יותר מדי ימי חופש - אני טסה גם לשיקגו וגם ללונדון ומכל הסיפור אני משתמשת במלא ימים. אני הרבה פחות מתרגשת מזה משהייתי אמורה להיות, וזה מציק לי. זה כזה בא בגלים. 
ואז מחרתיים יש לי בחינה בפילוסופיה ואני צריכה לעשות אותה טוב יותר מזאת בסטטיסטיקה. 
וא׳ מתגייס בסוף החודש. ואני ממש ממש ממש מפחדת מזה. נפגשתי איתו בראשון וזה היה נהדר וממש התגעגעתי, אבל אני מפחדת מהמלחמה הבאה. כמו כולם, אני מניחה.
ואני טסה לשיקגו עוד חודש! ואני רוצה לצאת להשתלמויות והכל ויש לי קורס סייבר ופגשתי מישהו ברכבת ומאז אני קצת מפחדת לדבר איתו בגלל הילד מהכיתה שלך ואני מרגישה בטוחה לדבר בסמסים וטלפון עם אנשים רק כשאני יודעת שזה בקטע החברי (או משפחתי). ואני לא יודעת. כל הפואנטה במכתב הזה היתה לעשות קצת סדר אבל אני מרגישה רק יותר פסיכית. I need a bigger head! 
לא, אבל אתה יודע מה, נטפל בדברים אחד אחד. היום ל׳, יום חמישי הבחינה, ואז נתעסק בענייני AK ומה שנעשה בשבועיים הקרובים. 
וכן, אני אתקשר לפסיכולוג ההוא. CBT יעשה לי טוב. 
אני
נכתב על ידי The Oncoming Storm , 14/7/2015 14:24   בקטגוריות Mr. G, בני אדם, Heartbreak / כאב, אהבה, געגועים, מילה עליי, צבא, תואר ראשון בפסיכולוגיה-מדעי הקוגניציה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)