לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2019


לא רוצה לחזור לארץ.

לא רוצה להמשיך את הסיפור הזה.

לא רוצה שום דבר מהחיים הנוכחיים שלי.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 31/7/2019 16:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שבת היה ממש כיף.

ראשון היה מדהים.

מאתמול בצהריים אני בסטרטפורד, בבית. ועדיין לא מצליחה להפסיק לחשוב.

מחר חוזרת לארץ. יאי.

תמשיכי לחשוב על ראשון, זה כל מה שחשוב.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 30/7/2019 17:41   בקטגוריות Geek Life, מילה עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עוד פעם ריב. עוד פעם דברים הולכים בצורה הלא נכונה. עוד פעם מתנתקת.

ועוד פעם אני מטומטמת מספיק בשביל לחשוב שאולי דברים יהיו אחרת.

אז עוד פעם אני נפגעת.

מה עוד חדש.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 27/7/2019 07:58   בקטגוריות Heartbreak / כאב  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נתב״ג.


יושבת בטרקלין של בריטיש בנתב״ג ו*עדיין* לא מצליחה להתרגש.

בעיקר עצובה.

מוזר לי לחשוב על לחזור ללונדון בלי ק׳. מוזר לי לחשוב על להיות בכל המקומות שהיינו בהם בלעדיה.

אני מתגעגעת.

אולי כשאני אגיע לכנס ואאסוף את הכרטיסים שלנו אני אצליח להתרגש. אני מקווה.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 26/7/2019 06:26   בקטגוריות מילה עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)