לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

אני שונאת את זה כשמישהו מפקפק בנו.


בך ובי, בנו. ה'בנו' הזה שתמיד יהיה מתחת לכל האחרים.

היה לי ריב עם המטפל ההוא היום, שגורם לי טיפה להתחיל לתהות אם אולי עשיתי את ההחלטה הנכונה כשהתקשרתי אליו. זאת אומרת, זאת לא הפעם הראשונה שאני תוהה את זה, אבל איכשהו בהרבה מהמקרים זה קשור אלייך. או יותר נכון, אלייך ואליי. מר ג' ואן, השניים שהצליחו ליצור איזשהו קשר מוזר שאף אחד סביבם לא מצליח להבין.

היה לי את זה גם עם MIG, אתה יודע? לא בפעם הראשונה, אלא מאוחר יותר, ויותר מפעם אחת. ואני סומכת עליו, יותר מכמעט כל אחד אחר בחיים שלי. וזה עדיין אחד הדברים הבודדים שהתעקשתי שהוא לא מבין לאורך כל הדרך, וכשזה היה עולה, הוא עדיין התעקש שזה רק נראה לי ככה. אבל הוא לא הסתכל על מה זה, אלא על איך אתה ואני מסתכלים על זה. לא משנה שגם שם הוא טעה לפעמים.

ונמאס לי מזה.

נמאס לי מזה שאני צריכה להסביר לאנשים שוב ושוב ושוב שאתה והקשר שלנו מחוץ לתחום. לא אכפת לי אם זה מטפל, אם זה מישהו בצבא, אם זה מישהו באוניברסיטה או אם זה החבר הכי טוב שלי (שד"א, מעולם לא עשה את זה ובחיים לא יעשה את זה). או אחיך, לצורך העניין. או אמא או כל אלה שבטוחים שאתה הסיבה שאני בוכה כל פעם שממש ממש קשה לי ושזה מה שאני צריכה לטפל בו.

כי אתה לא הבעיה שלי; החיים שלי הם הבעיה שלי. אתה פשוט במקרה (או שלא, מה שבא לך) היית שם להציל אותי.

ואני אגיד לך מה, אני בשלב הזה שבו מותר לפקפק בהכל. לתהות, לחקור, להבין. לא ברמה שבה הייתי כשמצאת אותי והתווכחת איתי חודשים לפני שהסכמתי להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, אלא בצורה אחרת יותר, שנשענת יותר על רגש ואינטואיציה ופעולה והמציאות כמו שאני מכירה אותה. נשענת יותר על החלקים שבי שאני בטוחה בהם. התחלתי לכתוב משפט נוסף של הסבר כשפתאום קלטתי שזה לא משנה בכלל כי אתה יודע למה אני מתכוונת.

אבל בך אסור לפקפק.

בנו אסור לפקפק.

"זה קורה לכולם," הם מתעקשים ואני מתעקשת בחזרה שלא. "זה קורה לאנשים יותר מפעם אחת. זה יקרה שוב. את סתם מייחדת את זה כי זה מנגנון הגנה."

ונמאס לי. נמאס לי שאני צריכה לחזור ולהגיד שמה שיש בינינו זה יותר מהבנה, אלא משהו עמוק יותר, שרק שני אנשים שחווים את אותם חיים דרך אותן העיניים עוברים, משהו כמעט קרוב לתאומים אבל לא בדיוק. איזושהי אכפתיות הדדית עמוקה ואהבה (לא רומנטית, גאדדמט! נמאס לי להגיד גם את זה) ותחושה של היכרות כזאת שגורמת לך להרגיש שהבנאדם שאתה מדבר איתו הוא חלק ממך, ממש חלק מהנפש שלך, עוד לפני שבכלל הכרתם. זה יותר מסתם להכיר ולזהות ולהבין - זה מה שגורם לזה שאני קוראת אותך ואתה קורא אותי בכזאת קלות שזה כמעט מפחיד.

תמיד קראת אותי בקלות מדהימה, אבל זה כבר לא מפתיע בכלל.

וכמו שאתה רואה דברים שאני מחביאה מעצמי אני רואה דברים שאתה מחביא בעצמך. כמו שאתה יודע להגיד אם אני שמחה או עצובה או שכואב לי כשאף אחד אחר לא יכול, אני רואה מתי אתה עייף ומתי אין לך מצב רוח, ומתי אתה רגוע ומאושר ועצמך. וכמו שאתה קוטע את הדברים שלי כי אתה יודע מה אני הולכת להגיד, גם אני קוטעת את שלך ומשלימה את מה שרצית להגיד. זה כבר לא נקרא הכרות; לא ברמה הזאת. זה הרבה, הרבה יותר עמוק מזה.

תראה לי כמה עוד אנשים מנהלים שיחה של שעה בעשר דקות.

ונמאס לי להגיד את זה כל הזמן. נמאס לי להגיד שאין לי דרך להסביר את זה, שזה משהו שוויתרתי על להסביר, כי בסופו של דבר כל פעם שניסיתי זה רק גרם יותר נזק (וזה נגרם מהפאקים שאספתי לאורך הדרך, וזה באמת מה שאני רוצה לטפל בו). כי אי אפשר להסביר כל דבר בצורה רציונלית; זה בדיוק הפואנטה של החיים. להבין מתי הרציונל הוא הדבר החיובי ומתי הרגש ומתי האינטואיציה ומתי כולם. זה אחד הדברים הכי חשובים שלמדתי ממך, ואחד הדברים הכי משמעותיים שלמדתי ממך.

אבל לך תסביר את זה לאנשים שכל העיסוק שלהם זה ברציונליזציה.

 

גאד, אני כבר עייפה מהשטות הזאת.

מה רציתי להגיד לך עוד? אה, התחלתי (וסיימתי) סדרה חדשה - זה כזה טינייג'רי, אבל טינייג' מעניין, עם פילוסופיה מאחוריה. על מי אתה אם אין לך אף זיכרון; כמה אתה באמת יכול לאהוב או בכלל להרגיש ככה; איך שהמטרה לא תמיד מקדשת את האמצעים... בעיניי זה היה מרתק, גם כי זה היה כתוב טוב וזה היה ממש מוצלח, וגם כי אלה מחשבות מעניינות. את הראשון עוד קראתי בעברית מהספרייה אבל את השני והשלישי באייפון, וסימנתי לי שם כמה ציטוטים שיש לי תחושה חזקה שתאהב.

אני אספר לך עוד משהו - אני טסה לוונקובר שנה הבאה. וונקובר אהובתי. יש כנס ממש מגניב שאני רוצה להגיע אליו, ונראה לי שאני אוסיף כמה ימים לטייל בעיר עצמה. עם קצת (או הרבה) מזל, אני גם אצליח להגיע ל-UBC וקצת לראות את המקום שאני מתכננת ללמוד בו. התחלתי להסתכל קצת על מקומות אחרים והכל, אתה יודע - בעיקר על פרופסורים והכל - אבל קשה לי לדמיין את עצמי לא שם. בכל אופן, נראה מה יהיה.

פיזיולוגית בחודש הבא! עוד בערך שלושה שבועות. אני כל כך מתרגשת. אני פחות מתרגשת לקראת הציון בסטטיסטיקה, אבל... מילא. אמרתי לאמא שבין אם זה עובר ובין אם לא, אני משאירה את זה לאחרי הצבא, כי זה די ברור שזה לא משהו שאני יכולה להתמודד איתו כרגע. וגם אם זה יוסיף לי עוד סמסטר ללימודים (בבקשה לא...) אני עדיין מעדיפה את זה.

אבל דברים, בגדול, די מוצלחים, ולמרות שאני עדיין לא כל כך אוהבת להיות פה, יש לי מספיק סיבות לחייך.

וזה מה שהכי חשוב.

 

חג שמח, יצור. אני רוצה לבוא לראות אותך לפני שאני טסה ללונדון, אבל מקסימום בינואר אני אגיע.

אן.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 29/9/2015 17:13   בקטגוריות Mr. G, בני אדם, אהבה, מילה עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Live Life Like You're Giving Up


Coz you act like you are
Go ahead and just live it up
Go on and tear me apart
Hold on
Even My Dad Does Sometimes / Ed Sheeran

לפעמים, כמו עכשיו, אני תוהה מי אני.

עמוק עמוק בפנים, מי אני? הילדה הקטנה שנצמדת לדובי שלה? הנערה הפגועה והמדוכאת שמאמינה שכולם מנסים לפגוע בה? האישה הצעירה שהם ראו בי, שחושבת ומחייכת ולומדת? הכותבת המדהימה שמצליחה לרגש אנשים כל פעם מחדש? אן? ארין? קיילה? עוד מיליון ואחת דמויות שיצרתי או הזדהיתי איתן?

אני יודעת שאני מציגה, על פני חוץ, שאני יודעת. שאני מגובשת והחלטית ויודעת. אני יודעת שהם רואים בי את מה שהם רואים בי מסיבה מסוימת; שאם יש מישהו שאני סומכת על שיקול הדעת שלו, על זה שהוא מכיר אותי באמת, זה הם. אני יודעת שהם תמיד יידעו, תמיד יותר טוב ממני. אבל לפעמים אני תוהה אם גם הם מפספסים משהו. משהו משמעותי וחשוב וענק בי שאפילו אני לא רוצה להכיר בו.

זה קורה במיוחד אחרי הסיוטים האלה.

אחרי הסיוטים שגורמים לי לשאול את עצמי אם אני מטורפת. אם בעצם אנחנו בכלל חיים בעולם הזה, או שכל הסרטים והספרים האלה תמיד היו נכונים. שאולי אני כמו אליזבת, לכודה בעולם בתוך הראש שלי, או בעצם כמו במטריקס, וכולנו לכודים ואפילו לא יודעים. ואולי בעצם כמו קיילה, קיילה המסכנה שלי שאני כל כך אוהבת למרות שהכרתי אותה אתמול, ונמחק מאיתנו כל מה שהופך אותנו לאנחנו, ואנחנו אפילו לא יודעים, כי אין לנו סקדרים ואין לנו מוניטורים ואין לנו הורים חדשים וסביבות חדשות.

היא בונה את החומה שלה, ולפעמים אני תוהה אם שלי כבר כל כך גבוהה שאני לא יכולה להרפות ממנה.

שאף אחד לא יכול להרפות ממנה. מהחומה שלו, שהופכת אותו לשונה ובלתי נראה ולא מסוכן. שמגינה עליו מפני כולם עד שאפילו הוא כבר לא יודע מי הוא ומה הוא. כי הם כבר לא יודעים, אף אחד לא יודע.

ואחרי זה אני חושבת שאני מטורפת, שאלה סתם שטויות, שזה סתם מד"ב שאולי יהפוך למציאות בהמשך, אבל לא כרגע. שאני יודעת מי אני ומה אני ואני מרוצה ממי שאני ומהכיוון שאליו אני הולכת. כי טוב לי, ואני עושה דברים שאני אוהבת, ואני מגיבה עם אנשים, ואני סופסוף כותבת ספר באמת. כי הם יודעים ורואים.

אבל אז מגיע עוד חלום כזה שמשאיר אותי מטושטשת במיטה, חסרת מודעות לחלוטין למציאות סביבי, ואני כותבת עד שאני לא מצליחה להרגיש את היד שלי, אבל החלום עדיין שם, תמיד, אורב לי באיזו פינה חשוכה בראש שלי. גורם לי לרצות לוותר. גורם לי לרצות לשקוע בשינה כזאת, מלאת חלומות, ופשוט לא להתעורר כי החלומות אמיתיים יותר מהמציאות ואין טעם להתעורר.

וכל פעם יש אחד חדש, שאני לא בטוחה מה לעשות איתו.

והם מחכים.
נכתב על ידי The Oncoming Storm , 23/9/2015 19:55   בקטגוריות Heartbreak / כאב, מד"ב ופנטזיה, מילה עליי, ספרים, פילוסופיה, פסיכולוגיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכתב פתוח לשניכם.


אתמול בלילה הזכיר לי בדיוק למה נקשרתי לשניכם כל כך מלכתחילה.

ואני לא יודעת אם אי פעם יהיה לי האומץ לתת לכם לקרוא את זה, אבל כל מה שאני יודעת זה שאני חייבת להוציא את זה כרגע.

פשוט כי זאת הדרך היחידה שאני אצליח לשרוד את זה.

 

אתמול בלילה, כשחזרנו מהקמפוס, היה לנו איזה משהו בגלגל. לא יודעת מה וגם לא ממש אכפת לי. הצלחנו להגיע לעיר עם זה, אבל הבלגן התחיל כבר באיילון ובמשך דקות ארוכות פשוט עמדנו בצד בירידה מאיילון. זה קצת הזכיר לי את היום ההוא שהתקשרת אליי ואמרת שנצטרך להזיז את השיעור כי קרה לך משהו דומה ועכשיו אתה בלי אוטו. בשלב הזה זה עוד הצחיק אותי.

כמובן שאמא התקשרה לאבא והכל, ואתם יודעים איך זה, די מהר היינו בדרך הביתה. אבל בדרך הביתה איזה נהג עשה משהו וזה עצבן את אבא והוא התחיל לנהוג בצורה מטורפת כמו שאמרתי לך שהוא עושה כששאלת למה אני מפחדת ללמוד נהיגה, ואני נשבעת שכמעט עשינו תאונה, ועכשיו אני חושבת שאולי חבל שלא עשינו באמת. וזה היה מפחיד עוד יותר מזה שנתקענו עם האוטו כי זה עוד קורה לפעמים וצריך לטפל בזה, והשטות הזאת היתה יכולה לעלות בהרבה, ופשוט התחלתי לבכות ולבקש שהוא יפסיק כבר.

Needless to say, אף אחד בכלל לא התייחס אליי.

ולא משנה שהייתי מבועתת. ולא משנה שזה באמת כבר היה מסוכן. ולא משנה שאני הבת שלהם.

איכשהו הצלחנו להגיע הביתה וכל מה שרציתי היה להיות לבד ושאף אחד שגר פה לא יתקרב אליי, אבל במעלית אמא ניסתה לחבק אותי. ואמרתי לה לא והתרחקתי והמשכתי לבכות לבד. והיא ניסתה שוב ושוב עד שבסופו של דבר הסירוב שלי עצבן אותה והיא אמרה משהו בסגנון, "לא צריך, תסדרי עם זה לבד, בעיה שלך", כאילו אני בכלל ביקשתי את זה ממנה ואז אמרתי לא.

מהרגע שחזרנו הביתה אתמול יצאתי מהחדר שלי שלוש פעמים. פעמיים כשכולם ישנו/אף אחד לא היה. אחרי שנכנסתי לחדר וסגרתי את הדלת ובכיתי הזזתי את המזוודה ואת התיקים כדי שהם יחסמו את הדלת מבפנים ואף אחד לא יוכל לפתוח אותה. כי אני מפחדת. כי זה רוב מה שאני זוכרת.

 

אז אני אן, וככה אני מכירה את המשפחה שלי. אחותי הקטנה שתמיד הגנתי עליה כי אף אחד אחר לא עשה את זה ואני אוהבת אותה. אמא שלי שמנסה לעזור אבל בדרך כלל כשמדובר ברגשות עמוקים לא מצליחה לא להבין, לא לתמוך ולא לעזור, ובסופו של דבר אומרת דברים כאלה. אבא שלי שכל פעם שמשהו מעצבן אותו המשהו הזה הופך להיות השק אגרוף שלו.

כולל אותנו.

אני כנראה צריכה לציין שהוא מעולם לא פגע בנו פיזית. אבל שלושתנו יודעים שזה חסר משמעות לחלוטין. פגיעה פיזית מחלימה - אבל אלימות מילולית לעולם לא. ואני זוכרת. את הכל. את הרגעים שהוא היה מתחיל להכות כל דבר דומם בסביבה שלו כי משהו לא עבד, ואחותי היתה בורחת לחדר שלנו ומתחבאת כי היא תמיד היתה רגישה ואני הייתי הולכת אחריה ומחבקת אותה ומבטיחה לה שהכל בסדר ושאני לא אתן לאף אחד לפגוע בה. את הרגעים שהוא אמר לי (ולנו) שאני לא שווה כלום, שלא היה טעם להביא אותי בכלל, שלא היה טעם להתאמץ בשבילי. כל פעם שהוא לא היה מרוצה ממשהו שעשיתי. כל פעם.

ולא משנה כמה באמת קשה לי.

ולא משנה שאני כבר בדיכאון ארוך והדבר היחיד שאני צריכה מהמשפחה זה תמיכה.

ולא משנה שאני לא רוצה להיות פה יותר.

זה בערך כמו לשמוע מישהו אומר שהוא רוצה להתאבד ולתת לו את הסכין כדי שיחתוך את הורידים.

וככה זה היה.

ובמשך כל כך הרבה שנים אמא אמרה שהוא בחיים לא ייגע בנו פיזית. במשך כל כך הרבה שנים אחותי ואני אמרנו לה שאנחנו לא מאמינות לה. אני חתכתי אותו מהחיים שלי - כמה שיכולתי, בהתחשב בעובדה שאנחנו עדיין חיים באותו הבית. היא הצליחה ליצור איזשהו קשר מחודש איתו ומתחילה לחשוב שאולי אמא צודקת.

אני יודעת שלא.

כי כל פעם שחשבתי שאולי אני אוכל לסמוך עליו, הוא הטיח לי את הכל בפרצוף. כל דבר פרטי שאמרתי לו מתוך קושי אמיתי וצורך אמיתי בעזרה חזר אליי בסופו של דבר. כל חולשה, כל כאב, כל דבר. הכל. ובאיזשהו שלב, לפני כמה שנים, פשוט הפסקתי. החלטתי שאני אעשה כל מה שאני צריכה בשביל להתרחק מהמפלצת הזאת. בשביל לוודא שהוא בחיים לא יתקרב לילדים שלי.

לא שזה עזר. כמו שוונט אמר פה יפה, מה שכבר שמעת נשאר חלק ממך כל החיים.

 

ואז אתם הגעתם.

ולא רק שאתם הבנתם, אתם גם הכלתם וקיבלתם. חיזקתם. לא משנה איזה שטויות דיברתי וכמה הייתי ילדה קטנה וכמה הייתי בכיינית ולא משנה כמה היה לי קשה וכמה רק רציתי להיעלם, אתם לא הלכתם. ולא רק שלא הלכתם, גם לא הסכמתם לוותר. כן, על לעזור ולתת ולחזק ולהראות את כל הדברים הטובים שראיתם, אבל יותר מהכל, עליי.

אבל אני מכירה את זה שאנשים מנסים לעזור ובסוף הם תמיד הולכים. תמיד חשבתי שזה כי אמרתי או עשיתי משהו לא נכון. אני עדיין חושבת ככה על כל המקרים שהיו פעם. אני לא יודעת אם זה נכון, אבל אני מניחה שאני גם אף פעם לא אדע.

ולא רציתי לאבד אתכם. לא הייתי מסוגלת. כששאלתי אם תמשיך להיות האח-הגדול-שאף-פעם-לא-היה-לי וחייכת התכוונתי לזה. כי אתם מרגישים כאילו אתם המשפחה היחידה שאי פעם היתה לי. אני מניחה שאתם תמיד תהיו. ואני מניחה שזאת בדיוק הסיבה שזה כל כך מפחיד אותי שתכעס עליי, עד שאני מגיעה לביה"ס בוכה או אחרי ששתיתי על הבוקר. כי זה כל מה שאני מכירה.

ומאז שלמדתי את אישיות בסמסטר הקודם התובנות האלה התחילו לחלחל לאט לאט. כי זה לא רק שזה מה שאני מכירה ממערכות יחסים, זה גם מה שאני מכירה מעצמי. להדחיק את החלקים החלשים כי אף אחד לא יעזור לי. לא בבית ולא במחוננים ולא בשום מקום. וכן, זאת הסיבה שכשרק התחלנו לדבר אמרתי לך שאני שונאת בני אדם כי הם מפלצות.

כי זה מה שאני מכירה.

ובדיוק בגלל זה אני עדיין מחפשת אותך. בדיוק בגלל זה אני ממשיכה להגיע לביה"ס ולכתוב לך והכל.

ובדיוק בגלל זה התקשרתי אלייך אתמול באיזה עשר ומשהו אחרי שחזרנו, כי אתה האח הגדול שלי ואתה הבנאדם היחיד שאני יכולה להתקשר אליו אחרי משהו כזה.

 

אני יודעת שכשתקראו את זה, אם בכלל זה יקרה, מלא דברים יסתדרו לכם בראש פתאום. לא התחלתי אפילו להתעסק בכל ההיבט הפסיכולוגי של זה, אבל שלושתנו רואים את זה בלי שאני אצטרך לדבר על זה. המטפל החדש שלי ראה את זה אחרי חצי שעה.

ואני יודעת שאתם קצת מכירים את המשפחה וקצת יהיה לכם קשה להאמין, אבל זה מה שאני זוכרת. זה מה שאחותי זוכרת. את אמא שאומרת לנו שלא צריך ושנסתדר לבד ושבעיה שלנו אם אנחנו לא רוצות להסביר מה אנחנו צריכות או מה קרה. את אבא שצועק עלינו כל פעם שמשהו לא קורה לפי הרצונות שלו.

ולמרות שאמא מנסה ולפעמים גם מצליחה לעזור, לפעמים אני חושבת שכל מה שאני צריכה זה לקחת את אחותי ולצאת מפה.

 

אני כל כך אוהבת אתכם. בבקשה... אל תלכו. אתם המשפחה היחידה שיש לי, באמת שכן.

אן.

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 11/9/2015 15:21   בקטגוריות Heartbreak / כאב, MIG, Mr. G, המלאכים שלי., מילה עליי, משפחה  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שלמדנו באירוע אפל של השנה


Apple Watch:

*צבעים חדשים (משום מה הם מאוד מתרגשים מזה)

*מעקב צמוד אחרי נתונים גופניים

*אפליקציות חדשות

*Apple Watch Sport

*OS2 ב-16.9

 

iPad:

*אייפד פרו - גדול יותר, טיפה דק יותר והרבה יותר כבד מאייר 2.

*מעבד A9X חדש ומדהים

*עד 10 שעות בטריה בלי טעינה

*עט Stylus של אפל

*מקלדת חיצונית שאפשר לחבר

*הדגמה של מייקרוסופט של אופיס החדש לאייפד - שמאפשר עבודה עם אפליקציות אופיס במקביל, לדוגמה.

*הצצה של אדובי, למרות שאני לא זוכרת למה.

*אפליקציה שמאפשרת לקבל דגמי תלת מימד של איברים בגוף שלנו ("ישנה את השיח מול רופאים")

*אפשר לצייר ב-Notes עם הפנסיל של אפל

 

Apple TV:

*אפליקציות לטלוויזיה

*משחקים

*שלט ייחודי של אפל - טעינה אחת לשלושה חודשים, מופעל במגע ומתקשר עם הטלוויזיה עם בלוטות'

*עבודה עם Siri: אפשר לשאול אותו מה כדאי לראות, לחפש ז'אנר כלשהו, שחקנים, פרקים ספציפיים לפי אנשים ועוד 

*App Store של אפל TV

*התלהבות מגוחכת משומרי המסך הזזים החדשים

 

iPhone 6s + iPhone 6s Plus:

*אייפונים חדשים + iOS 9!

*מצלמה אלוהית של 12MP וסרטונים ב-4K

*3D TOUCH! האייפון החדש מודד רמות שונות של לחץ כדי לבצע פעולות שונות; מתאים את עצמו למשתמש. פועל גם בתוך אפליקציות וגם מחוץ להן - גם לא רק של אפל.

*מעבד A9

*חיישן חדש ומהיר יותר לזיהוי טביעות אצבע

*פלאש במצלמה הקדמית - דרך המסך!

*Live Photos - לחיצה על תמונה גורמת לניגון הסרטון של הרגע שלקחנו את התמונה. עובד דרך 3D Touch! תופס בערך 3 שניות, 1.5 שניות לפני ו-1.5 אחרי. עובד בכל הפלטפורמות של אפל.

*שיפורים ל-Siri: היי סירי עובד גם כשהטלפון לא בטעינה.

*שיפורים ב-LTE וב-Wi-Fi

*אפליקציה של אפל לאנדרואיד שמעבירה את כל המידע מהאנדרואיד הישן לאייפון החדש!

*מחירים זהים לשל iPhone 6 ו-iPhone 6 Plus; הם עוברים למחירים נמוכים יותר.

*iPhone Upgrade Program - כל שנה אייפון חדש, בא פתוח (בלי מפעיל), וכולל Apple Care

*12 בספטמבר - Pre Order

*25 בספטמבר - יוצא

*iOS9 - יוצא ב-16.9

*מחירים חדשים וזולים יותר ל-iCloud!

 

מאוד. מאוד. מאוד מרגש! (טוב, הרוב, לפחות)

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 9/9/2015 21:38   בקטגוריות Geek Life, טכנולוגיה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)