לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

• בלוג הייעוץ 3> •


כאן אעזור לכם בכל נושא שתבקשו ותשאלו לגביו.

Avatarכינוי:  המייעצת 3>

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

פוסט ייעוץ מס' 1. D:


 

תודה על כל התגובות הנחמדות, מאוד נהניתי לקרוא אותן. (:

שיהיה לכולם צום קל וגמר חתימה טובה.

אז.. בואו נעבור לפוסט :

 

 

בעיה 1.

השולחת: זאתי.

היי [=

הממ, אני בת 12 וחצי בכיתה ז’,

והשיער שלי מתולתל ונפוח, ואני ממש לא אוהבת אותו,

וזה די מביך להסתובב ככה כבר בחטיבה...

 החלקות אצלי לא באות בחשבון זה הרבה עבודה וזה הורס את השיער.

 מה אני יכולה לעשות כדי לשפר אותו?

 

 תודה מראש!

 

התשובה:

את תמיד יכולה לעשות פתיחת תלתלים.

זה פשוט מדלל את השיער ועושה אותו פחות נפוח, ואת התלתלים ליותר יפים.

כן, זאת פעולה דומה כימית - כמו החלקה, אז אם את מעדיפה לעשות משהו יותר טבעי,

אני ממליצה לך על דילול.

גם השמפו והקונדישינר שאת משתמשת בהם משנים,

המלצה שלי? פנטן [ פרסומת סמוייה!],

לא משנה באיזה סוג.

זכרי שבריא לשיער, וגם מאוד מוסיף - קרם לחות.

קרליין, ד"ר פישר, פנטן, מוי כיף,

לדעתי אלה קרמים מאוד טובים.

קני אחד לתלתלים, תמרחי כל בוקר לפני ביה"ס, והשיער יראה מעולה!

במקלחת, תסתרקי כשעל השיער יש  קונדישינר,

אבל מלבד זה - אל תסתרקי או תברישי את השיער, זה רק ינפח אותו.

גם כדאי לך יום אחד שיש לך זמן, לנסות כל מיני תסרוקות,

יכול להיות שתמצאי משהו שיתאים לסוג השיער שלך, ויהיה לו יפה -

גולגול, קוקו, צמות לכל סוגיהן,

ואולי אפילו פזור, עם איזה סיכה או שביל מיוחד [ זיגזג, בצד, כל מה שתרצי ]

מקווה שעזרתי.

 

 

בעיה 2.

השולחת:קים צ'אק

אממ לא הייתי מגדירה את זה כבעיה שעליה אני צריכה ייעוץ רציני או משהו .. אבל לא מזיק לשמוע חוות דעת של אחרים אף פעם לא ? :)

תראי , חשבתי שמצאתי את המיקום שלי בחברה ,

 ופתאום הכל משתנה , אני מרגישה פתאום שאני לא מסוגלת לסבול אף אחד ומצד

שני אני לא רוצה להתרחק מהם כי הם האנשים היחידים שעוד איכשהו יכולתי לסבול בבצפר הארור הזה !!!

את חושבת שזה בסדר להיות איתם רק בגלל שאין לי מוצא אחר ?

מה לעשות ? \:

 

התשובה:

זה גם תופעה של גיל ההתבגרות, לפעמים נמאס מהחברים.

אבל אל תדאגי. אם את מרגישה שאת לא יכולה לבלות איתם,

תנסי להכיר אנשים שונים. אל תנטשי אותם, או תריבי איתם, פשוט טיפה תתרחקי,

ותלכי לקבוצות שונות. [ את יכולה להכיר במגמות, שיעורי בחירה או איך שלא יהיה]

וכן, אף אחד לא מושלם, לדעתי אם כל ביה"ס ממש נוראי, והם היחידים שאת מסוגלת להיות איתם,

זה בסדר, ואת לא צריכה להרגיש כאילו הם המוצא היחיד שלך.

וגם לא כולם אותו דבר, יכול להיות שבקבוצה הזאת תגלי שיש מישהו \ מישהי

שדווקא כיף לך איתו, ואולי הוא יכיר לך חברים, ואת תכירי לו.

ורק שתדעי, גם אם בכללי, רוב בית הספר לא ממש נחמד,

אני בטוחה שתכירי עוד אנשים.

מקווה שעזרתי, אבל לא ממש נתת לי פרטים, למשל גיל, או איך את מגדירה את הקבוצה,

אז אם את רוצה את יכולה להוסיף, ואני אמשיך לעזור לך, ביותר פירוט.

 

 

בעיה 3.

השולחת: אנונימית.

אני ממש חסרת ביטחון, ולפעמים אני מרגישה מכוערת וטיפשה ועוד הרבה דברים...

 רציתי לדעת איך להיות יותר בעלת ביטחון ועם דימוי עצמי גבוה.

 

התשובה:

אוקיי, קודם כל, את צריכה להגיד לעצמך, "אני יפה, אני מדהימה, אני חכמה".

הכיני רשימה של דברים טובים בך,

ואני בטוחה שתמצאי הרבה, למשל - אני טובה במקצוע הזה והזה, יש לי הרבה חברים, אני רגישה ונחמדה, יש לי עיניים יפות.

תתחילי גם לבנות מעמד חברתי, ולהיפגש יותר עם אנשים.

אם יש לך פייסבוק, אני ממליצה גם להתחיל לעדכן אותו יותר, ולהגיב המון אצל אנשים אחרים,

ישימו לב אלייך יותר, ובצורה טובה.

ולבסוף, תעשי בך שינוי - תסתפרי, תתחילי להתאפר שונה וכ'ו.

מקוה שעזרתי.

ורק שאלה-

יש משהו שגורם לביטחון עצמי הנמוך הזה? מישהו שמעליב אותך?

 

 

בעיה 4.

השולחת: love zaya

NEED HELP

הייעוץ שלך כולןל מתנה מקורית לחבר? XDDDDDDDDDDDDגג

 

התשובה:

חחחח כן.

הנה רעיונות טובים, שגם לא יותר מדי יקרים -

כרית[עם תמונה שלכם או משהו], דיסק [ או שתקני, או שתכיני בעצמך],

לוח שעם עם תמונות שלכם, ברכות, לבבות וקישוטים אחרים,

בושם[זה יכול להיות יקר, אבל זאת מתנה מאוד טובה],

חולצה של להקה שהוא אוהב,

וזהו.

אם תצטרכי עוד רעיונות רק תגידי, ואני אוסיף.

 

 

בעיה 5.

השולחת:Foxy Lady.

אוקיי זה קשור לבית ספר

בתחילת השנה לא יצא להיות עם הכתה שרציתי (אני בכיתה ז)

ואז בגלל שלא העבירו אותי ניסיתי להתחבר עם המורה שלי..

אתמול לפני שיצאנו לחופש היועצת באה אליי ואמרה שהיא מוכנה להעביר אותי כיתה אחרי החגים.

ועכשיו אני כבר לא יודעת מה לעשות כי התחברתי עם הכיתה שלי אבל כולם בכתה שאני רוצה לעבור אליה רווצים שאני יעבור אליהם וגם אני רוצה אבל אני לא יודעת מה להחליט...

 

התשובה:

תתעלמי לרגע ממה שאחרים רוצים, ותחשבי מה את רוצה.

איפה יש לך יותר חברים, איפה הילדים שאת לא מכירה נראים יותר חברותיים,

איפה המורה יותר נחמדה וכ'ו.

זאת בחירה שלך, אבל אם את שואלת אותי? אני מציעה לך להישאר.

מה הטעם להתחיל מחדש? אולי תרגישי שם לא קשורה? אולי לעומת הכיתה שאת נמצאת בה

עכשיו, שטוב לך, בכיתה השנייה יהיה רע?

תלכי על פשוט, בשביל מה להסתבך?

וגם מרשים לכיתות ז' לעבור רק אחרי החגים,

בשביל שהם יסתגלו לכיתות, ולדעתי די הסתגלת, וטוב לך.

אני חושבת שגם הכיתה השנייה לא תיפגע אם לא תעברי אליהם,

הם יבינו, או שהם יחשבו שבסוף לא הרשו לך.

מקווה שעזרתי ♥

 

 

 מקווה מאוד שעזרתי לכווווולם.

מוזנים לשאול שאלות, לבקש עצות וכ'ו.

-אם שכחתי בעייה כלשהי רק תגידו, ואני אוסיף אותה מיד -

תגיבו, זה עושה לי טוב ורצון להמשיך.

עצה, בקשה, אפילו סתם ברכת גמר חתימה טובה וצום קל :]

 

גמר חתימה טובה וצום קל XD

 

המייעצת.

נכתב על ידי המייעצת 3> , 25/9/2009 20:58  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המייעצת 3> ב-27/9/2009 13:59
 



פתיחה 3>


אני ממש מצטערת על ההקפצה,

אבל בקרוב אני מעלה פוסט חדש,

אז לכל מי שצריך עצות - עכשיו זה הזמן.

 

גמר חתימה טובה וצום קל.

 

עריכה[1]:

אוקיי, שיט.

פירסמתי את פוסט הייעוץ הראשון-

אבל זה לא מופיע בדף הראשי !

מה עושים?

 

אוקיי, ניסיתי פעמיים, ואני ממש לא יודעת מה לעשות!

הפוסט פשוט לא מתפרסם!

כל פעם העברתי לטיוטה,

וזה ממש מבאס, כי השקעתי, ואני רוצה שגם ייכנסו,

אבל לא...

נכתב על ידי המייעצת 3> , 25/9/2009 11:47  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,632
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמייעצת 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המייעצת 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)