לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

big girls blog


הבלוג שבא לעזרתך :)

Avatarכינוי:  הבלוג הענק לבנות

בת: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

פוסטט חדשדש ^^


היי :)
אבכן היה לי שבוע עמוס(נכון?)
במבחנים ועבודות וגם השבוע הזה יהיה
כזה T_T אז טיפה תמיכה לא תזיק ^^"
זה שאני לא מפרסמת זה לא אומר שאתם לא
צריכים לבקר פה להגיב או לחשוב שהבלוג לא מתעכן
ואני מצטערת אין לי זמן להחזיר לכולם תגובות
אבל רציני 6 תגובות? יש משהו לא בסדר בי?
הבלוd לא טוב? אני סתומה ? כדאי לסגור את הבלוג?
תענו לי כי זה דחוף... זהו סליחה על החפירה ^W^

ניסיתי לעשות לכם תצוגת אופנה XD
תגידו איך יצא D: טוב ?לא טוב?:
חולצה-אימא
מכנס-FOX
מגף-GALI
עגילים-FRESH


















במה אני משתמשת? הפעם:
דאודוראנט

טוב אני די מכורה לריחותXD
אז ככה ^^"
-אדידאס(כחול)
ממש ממש ממש ממליצה יש לו ריח חזק כזה ורענן
ממש כייף להריח אותו וגם נשאר יחסית להרבה זמן :)
-אדידאס (כתום)
לא ממליצה בכלל יש לו ריח כזה נעים אבל ברגע שאתה מריח אותו
טוב יש לו ריח של קיא ממש קיא ><
-גרניאר(כמו בתמונה)
הוא די טוב לשאר דאודרנטי הסתיק למיניהם
מומלץ יש לו ריח טוב
איך להשאר באופנה?:
טוב תמיד יש לך הרגשה כאילו יצאת מהאופנה?
צוחקים עלייך?
אתה חושב שאתה מיפגר?

אז זהו שלא,קודם כל אני לא חושבת שצריך
לקנות רק מותגים חלילה וחס P: ההפך הוא הנכון
לקנות מותגים זה בסדר אני לא אומרת שלא :/
אבל למי שאין כסף תמיד יכול להישאר באופנה אז הינה
כמה טיפים איך להישאר באופנה.

איך להתעדכן:
1.תקראו מגזני אופה /תראו תוכניות אופנה.
הכי קל ופשוט פשוט לראות וללמוד מה טוב ומה לא.
2.אני רוצה להכיר לכם אתר שלו הוא פוליבר והוא אתר אופנה
אני משתמשת בו לעיתים קרובות כדאי להתעדכן באופנה אז איך?
פשוט:אתם נכנסים נגיד לקטגוריה של החולצות ורואים שיש מלא חולצות עם משבצות
(בדף הראשון והשני-לא יותר )אז מסקנה -חולצות עם משבצות באופנה.
3.ליצור סטייל אישי טוב נמעס לכן מכל שינויי האופנה הקיצניים ?
לא נורא תמיד תוכלו לקבוע לכם סטייל קבוע כמו :אימו,חננה,ילדת פרחים,חצאיות,
גוטי וכו'...

איפה לקנות
1.חנויות מותגים שבהם מצאתם דברים שבאופנה,זה הכי פשוט
כמובן שצריך להיות לכם כסף וגם ניתן לקנות קצת מוצרים מכל עונה
אחרת תבזבזו את כל הכסף על עונה אחת ולא היה לכם על הבאות ^^".
2.אימא/אחות תמיד ניתן להעזר באחות או אימא תמיד תמצאו אצלהם משהו באופנה
שניתן לשאול D: ואני חושבת שהן לא יתנגדו.
3.חנויות לא מוכרות או כמו שחברה שלי קוראת להם חנויות של פרחות D:
כן תמיד ניתן למצוא שם משהו לביש משהו חמודאילו רק אחד אבל בזול
אז למה לא לקנות ?
סלבז:
-פינה קצרה על סלב 1-
היילי ווליאמס

כו אני בטוחה ששמתם לב שאני ממש אוהבת
את פראמור והיילי ווליאמס D: אז הינה לכם
קצת מידע עליה *-*(מוקיפדיה XD)

שמה המלא:
היילי ניקול ויליאמס

נולדה:
נולדה ב-27 בדצמבר 1988 במרדיאן שבמיסיסיפי

כינויים:
הייליס,הייליבוללי,הבומב

מקום מגוריה:
פרנקלין בארה"ב

להקות אהובות:
Saves The Day, mewithoutYou, Slick Shoes, The Chariot, Now Now Every Children, No Doubt, Fireworks, Set Your Goals, Tegan and Sara, New Found Glory, H2O, Lemuria, The Swellers

סרטים אהובים:
Wayne's World, Son In Law, Pet Sematary, True Romance

מקומות אהובים:
הבית שלה,אוטובוס הסיורים,לוס אנג'לס ובית הוואפלים (XD)

עובדה מענינת עליה:
היא אוכלת רק דבר אחד באותו זמן
ולפעמים היא מסדרת את האוכל שלה
הצורה סיבובית על הצלחת.

זהופ תרגמתי הכל לבד D: (רואים)
 
נגן בזה:
Black Eyed Peas-The Time(Ditry Bit):


מהפוסט הקודם:
(אנונימית)משתמש מאומת (האתר שלי)
המוכרת!משתמש מאומת (האתר שלי)




מבצע-ממתקים חמודים ;]:
2.Millef icon
3.Shortc icon
5.Ftart icon
עשיתי הכל לבד -_- הודיה לא עונה לי ^^"

או יותר נכון רק אני ^^"
נכתב על ידי הבלוג הענק לבנות , 28/11/2010 18:24  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היילי עיצובים

 

היי הינה הפוסט הבא שלנו P:

סליחה שלא היינו ככה בשבוע האחרון ^^"

ניסיתי להגיב אבל לא יכולתי להכין חומר לפוסט

אז הכל יהיה בכתב ><" סוריי זה היה אמור

להיות מה שמיוחד בבלוג שלנו *-* לא חשוב בואו נתחיל.

 

טיול שנתי !:

 

-טיפים-

*אם יש לכם בחילות ואתם רוצים להיות ליד החברה בסוף

תבקשו מהם לשבת קדימה או קחו תרופה ממש טובה :).

*תמיד תהיו מוכנות ל"דברים" שיקרו לכם לכל אחת זה אישי אבל צריך להצתייד.

*אם יש לכם מחזור ממש חמור ואין מצב שאתם מפספסות את הטיול תבקשי מאימא שלך

ללכת לרופא ולבקש תרופה.(רק במקרים חריגים ביותר !)

 

-ציוד(תצמדו לרשימה ותסיפו עוד עם ישלכם יותר ימים.)

+בגדים-יומיים:

 *2 חולצות פשוטות בתיק פלוס עוד אחת עליכם.

*1-2 מכנסיים בתיק (עדיף טרנינג וטייץ) ואחד אליכם(לא כדאי שורטס וג'ינס)

  *משקפי שמש

*זוג גרביים אליכם ושלושה בתיק

*בין 3-4 תחתונים (עם אתם במחזור) ואחד אליכם 2-3 (בלי)

*פיג'מה אחת תספיק.

 *נעליים להחלפה.

*ג'קט עם זה במקום כמו במדבר או בצפון (ויש סיכוי לגשם)

 

+טיפוח-כללי:

  *תחבושות/טמפונים תקחי בכמה שאת משתמשת בדרל כלל בשלושה ימי מחזורו.

*קרם הגנה ^^.

*דאודוראנט.

 *שמפו+מרכך+קרם(אם את משתמשת)+סבון

*מברשת ומשחת שיניים

  *איפור מינימלי (אמ את משתמששת)

 *תרופות (שאתן משתמשות תמיד)+נגד כאבי ראש+נגד כאבי בטן

 *פלסטרים בינוניים

 

+אוכל-כללי:

*2-4 סנדווצ'ים תלוי מה נתונים לאכול ומה אתם רוצים עוד לאכול/לקנות בטיול.

 *חטיפים-כמה שבא לכם(רק אל תגיזימו זה עושה חצ'קונים).

*ארוחה טעימה לכם :) זה יכול להיות מנה חמה עם אתם עוצרים בבית מלון.

*מים המון המון מים.

זארה - ZARA

זארה נשים חורף 2011

מראה 9

 

מראה 10

 

מראה 5

חדש על המדף - פינה חדשה :

http://2.bp.blogspot.com/_gbFBX58FN5g/Sw421nQ_DNI/AAAAAAAAEkA/y5y90sIzjbU/s400/%D7%93%D7%90%D7%95%D7%93%D7%A8%D7%A0%D7%98+%D7%92%D7%99%D7%9C+3.JPG

מחברת לייף דאודורנט ג'ל חדש

לגברים ולנשים.אני חושבת

שצריך לנסות כי אני בעד דאודורנט ג'ל

ניתן להשיג:כרגע רק בסופר פארם

מחיר מומלץ:לא מצאתי ^^"

http://www.yofi.info/image/users/33021/ftp/my_files/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D.jpg?id=3613473

מחברת "SOFT TUCH" מגבונים לחים להסרת איפור.

יש שם 25 וחמש בלונים נראה לי זה די מתקדם?

תקנו רק להסרת איפור.

מחיר מומלץ:34.90 ₪

ניתן להשיג:כמעט בכל רשתות הטיפוח.

 

http://lh5.ggpht.com/_gbFBX58FN5g/TJE3mIlPsRI/AAAAAAAAKIk/QAfoxbxnx44/BCHIC%20%C3%A2%C3%A4%C3%A8%C3%95%C3%A0%C3%95%C3%AA%20%C3%97%C3%95%C3%A8%C3%A3%202011%20%C3%A9%C3%99%C3%A7_thumb%5B9%5D.jpg?imgmax=800

מחברת :"Chic" עפרונות לתחום העפעפים(עיינים ^^:)

חורף 2011 -נראה לי ממש כדאי צבעים יפם חוץ וצבע גוף

אל תקנו זה סתם יחרבש לכם תעיניים.

מחיר מומלץ: 18 ₪

ניתן להשיג:ברתות H&O.

נגן בזה:

להורדה לחצו על הכתור הזה:




לצופיי גליי אמברללה בבצועה כוכבי הסדרה D:

 צפייה-

http://www.youtube.com/watch?v=dbZcYy6AAGg&feature=topvideos

הורדה-

http://www.listentoyoutube.com/download.php?video=dbZcYy6AAGg

 

ריהאנה what's my name

צפייה-

http://www.youtube.com/watch?v=U0CGsw6h60k

הורדה-

http://www.listentoyoutube.com/download.php?video=U0CGsw6h60k

 

playing god של פאראמור

צפייה-

http://www.youtube.com/watch?v=iDy2wCQYSrU

הורדה-

http://www.listentoyoutube.com/download.php?video=iDy2wCQYSrU

חתימה להשלמה-כי הפוסט קצר:


*עד לחמש השלמות *

1.

2.

3.

4.

5.

 

הזוכים מהפוסט הקודם יכולים לבחור חתימה אחת

מאלו:




עיוותים:

1.

2.

3.



מבצע-מפלצות:

1.monster 2 icon

המוכרת!משתמש מאומת (האתר שלי)

2.monster 3 icon

3.monster 1 icon

Girls Companyמשתמש מאומת (האתר שלי)

4.monster 4 icon

5.monster 5 icon


סליחה שזה ממש קצת ^^"

נכתב על ידי הבלוג הענק לבנות , 19/11/2010 17:42  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,567
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג הענק לבנות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג הענק לבנות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)