לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

THE Sweetest getaway.


soy una persona feliz , deverdad que lo soy. pero necesito un lugar pa quitar mi tristesa ..... aqui me parese ideal. (:

כינוי:  Laloca

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

תשובות לשאלון השבועי


1. כמה פעמים ביום/שבוע את צוחקת?
משתדלת כמה שיותר,גם אם חיוך ולא צחוק(:

2. מה גורם לך לצחוק הכי הרבה?
אמממ .. סרטונים זה גאוני . סדרות גם(: סטנדאפ לפעמים .. אבל זה יותר מעלה חיוך מצחוק צחוק. ודברים ריאליסטיים שקורים עם חברים שלי,חבר שלי וכאלה(:

3. אי פעם צחקת ולא יכלת להפסיק?
חח ברור!!

4. לכולם יש צחוק שונה, משונה ויפיפה. איך נשמע שלך?
שלי שזה צחקוק הוא סבבהנ אבל שאני צוחקת רצח זה מוזר אבל מהלב חחחח(:

5. איך נשמע הצחוק הכי משוגע, מצחיק ומוזר שאי-פעם שמעת?
קולני כזה חחחחחח

6. אי פעם צחקת בלי סיבה?
יש מצב, הייתי מאמינה עליי(:

7. את אוהבת לצחוק?
מאוד.(:

8. לכולם קורה שצוחקים לא במקום. איפה את צחקת הכי לא במקום?
אמרתי משהו שהצחיק רק אותי חחחח.
וקרה לי פעם שאח של ילדה אחת מת .. ולא ידעתי ושאלתי אותה מי זה בתמונה והיא אמרה שאח שלה, ואמרתי "זכרונו לברכה" והיא אמרה "אני לא אומרת דברים כאלה." וצחקקתי קצת כי לא ידעתי איך להגיב .. היא לא מקבלת את המוות שלו ובגלל זה היא עונה ככה\:

9. מה הסיטואציה שבגללה צחקת הכי הרבה?
פדיחות של אנשים\שלי , לא זוכרת בדיוק מקרים ספציפיים.(:
אחח צחוק צחוק .. אין עליו ואין מעליו:P

נכתב על ידי Laloca , 31/5/2010 14:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


-מה זה חופש לדעתך?
אוויר לנשימההההה. אחד הדברים הכי חשובים שיש!

-האם אתן מרגישות שאתן חופשיות באופן כללי?..
כן ברור.(: מי יחסום לי את החופש נראה אותו מנסה

-מה יותר חשוב, חופש או שיוויון?..
תלוי באיזה מצבים.

-מה אתן חושבות שבן-אדם צריך כדיי להיות חופשי באמת?
להרגיש שלווה פנימית ושלמות.

-מתיי אתן מרגישות הכי חופשיות?
נסיעות גורמות לי להרגיש חופשייה . (:

-מתיי אתן מרגישות הכי פחות חופשיות?
שאומרים לי מה לעשות \:

-מה אתן מוכנות להקריב בשביל החופש שלכן?
אוהווו הרבה.

-ולסיכום - מה דעתכן על השורה - "חופשי זה לגמריי לבד"?
אפשר להיות חופשי עם אחרים , לא פשע .. (: אבל כייף לבד לפעמים

נכתב על ידי Laloca , 23/5/2010 23:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כי אם חברים כאלה , מי צריך אויבים ?


היה לי השבוע יומולדת 18.(: וחבר שלי גרם לי לבכות. ומלא חבריםם שכחו להגיד מזל טוב.....וזה היה דוחה. היומולדת הכי מגעילה שהייתה לי. ואין לי עם מי לדבר על זה.
חבר שלי אשכרה שאל אותי אם זה בסדר שהוא לא יכתוב לי ברכה ליומולדת. אתה צוחק עליי?....נפגעתי הכי בעולם. ועזבו את זה ... הוא כתב אחרי שאמרתי לו "ברור שאתה חייב!" אבל מה? הוא כתב את זה שהוא היה אצלי , בשירותים , תלש דף מהמחברת שלי וכתב עם עט כזה . תודה על ההשקעה אחרי כמה שאני השקעתי לך.
חודש לפני היומולדת תיכננתי לו את החיים. הוא יומיים לפני שלי קנה לי מתנה. פשוט פוגע..
ואחת החברות הכי טובות שלי שעה דיברה איתי ולא אמרה לי מזל טוב! טיפשה. היא כבר לא אחת החברות הטובות שלי לא מעניין אותי. היא מגעילה אותי . לא רוצה לראות את הפרצוף שלה.היא הורידה לי דמעות.כמה בכיתי ביומולדת הזאת בחיי. גועל נפש.... לפחות קצת שימחו אותי איכשהו, 2 החברות האמיתיות וההכי טובות באמת שלי. אוהבת אתכן יפות3>
קיצר .... למדתי הרבה . הפנמתי. אני צכה שקט מאנשים עכשיו ... בול בזמן (: עוד מעט צבא ויאללה ביי.



3>
נכתב על ידי Laloca , 23/5/2010 23:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


כמה פעמים (בערך) בשבוע את בוכה?
לפני החבר פעם באיזה 4 חודשים. עכשיו שיש חבר .. פעם בשבועיים !! חחח

מה גורם לך לבכות?
שאנשים שממש קרובים אליי פוגעים. שנוגעים בנקודות רגישות. שאני מתרגשת ממשהו .. כולל דברים בטלוויזיה ושירים חחחעח

בכית פעם מול הרבה אנשים?
כן|: מבאס ת'תחת. הכי לא נעים שיש..קרה יותר מפעם אחת .. איזה 4 נראה לי

את בוכה בשביל צומי?
ישמצב שאיזה פעמיים בחיים שלי לבכי לא היו כוונות טהורות :P אבל לרוב הכי לא.

סרטים גורמים לך לבכות?
יש דברים מסוימים מאוד שכן. לא כל סרט ולא כל סצנה בכלל.

ושירים?
הו יאס.

את מרגישה טוב שאת בוכה?
שונאתתת לבכות . שונאת!

את מסתירה פעמים שאת בוכה?
ברור!

מה הייתה הסיטואציה שבכית בגללה הכי הרבה?
ריב חזק. מאוד ..

נכתב על ידי Laloca , 22/5/2010 22:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





595
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLaloca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Laloca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)