לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

into the oblivion

לפעמים אמת כואבת יותר מהשקר, והאמת שלי מזכירה לי את זה כל יום מחדש.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

כבר לא אכפת לי


היא הלכה אז שתלך. זה לא שלגמרי כבר לא אכפת לי אבל יש לי מלא דברים על הראש ולעשות וכתבתי כל כך הרבה שטויות לאחרונה וכבר אין לי כוח והיום קיבלתי תשובה שלילית לעבודה שכל כך רציתי ובניתי עליה וכבר סיפרתי לכולם. הייתי בטוחה שהיא שלי. עכשיו כשהודיעו לי שלא, זה איכזב אותי ברמות שקשה לי לתאר. שומדבר לא הולך לי התואר הזה מסרב להיגמר כי אין לי כוח אליו גם , אהבה אין לי והאמת אני גם לא בטוחה שהייתי רוצה משהו כרגע ואפילו הדבר הכי בסיסי של להתקדם ולפרנס את עצמי. לעשות משהו שאני אוהבת ולהרוויח ממנו. איזו אכזבה. פשוט בא לי למות ואיןלי דרך אחרת להגדיר את זה. אין לי כוח לעשות כלום. לא שלפני כן היה לי אבל לפחות הייתה לי את התקווה הזאת שדברים ישתנו ורק נשארתי תקועה במקום.

טוב אני אנסה להשקיע את שארית כוחותיי בסיום העבודות המייגעות האלה בתקווה שאמצא פיתרון יותר טוב לכשלונות שלי.
אני שונאת את זה!

נכתב על ידי Angiehn , 6/10/2009 17:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Angiehn

בת: 41

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngiehn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angiehn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)