לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm not one for the crowd to see, it's just ME.


גם אם אני אכתוב פה משפט מתוחכם, אתם לא תקדישו זמן כדי להבין אותו.

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

כותרות תמיד מפתיעות אותי מחדש .



הידד, שיר טוב  (:


נשימה עמוקה.

ולצאת לטיול D:
נכתב על ידי , 29/3/2010 16:58  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסח (H)


Profile Graphic
שלוווווום . [=
מזמן, לא היה עדכון, וזה לא כי נטשתי את הבלוג
זה רק בגלל שלא היה לי מה לומר. אז הנה עדכון מטוווורף על פסח ^^
שישי שבת: שומדבר מעניין תאמת. בלה בלה רגיל של סופשבוע...
יום ראשון: בבוקר הלכתי עם אבא לעבודה והיה מגניב, שברתי את השיא בסנייק במקום ראשון בכל החברים בפייסבוק D:
אחרי שחזרנו הבייתה (בערך בשש) יצאנו לבאולינג ולאיילון עם חברים, תמונות עוד אין :/
היה ממש כיף [:
באיילון פגשנו ילדות חשוווות בטירוף מכיתה ז' שילד מהכיתה התחיל איתן וזה היה משעשע ביותר ; P
יום שני: בבוקר באה אליי חברה ועשינו בוק מטורף, יצאו תמונות טובות אבל אינלי כח להעלות אותם עכשיו
ואז הלכתי לבלט ואני מתה מעייפות עכשיו, נסעתי שעה באוטובוס :S
יום שלישי: בבוקר אני נרשמת לתיכון! איזה כיף, סוףסוף. באלי ממש כבר להיפטר מהכיתה והכל ואני מתה להיות בתיכון... *-*
אחר כך יש לי שוב בלט...
יום רביעי:יוצאים לים L ים!!! עומד להיות אעש D:
איזה כיייייייייף.. אחרי שלא היה יומצופה עומד להיות עכשיו בטיול הזה ממש מגניייב.
גם המסלולים והכל....

עדיייייי 3 >



נכתב על ידי , 22/3/2010 20:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בעולם כמו שלנו, קשה לצפות...


אבל זה קורה. עובדה. הכל מסתדר כלכך טוב. גם בלימודים וגם בנושא ממש חיוני:
המעבר לתיכון.
ישבה לי כל הזמן בראש ההתלבטות הזאת, וזה מטריף את השכל.
תודה לאל שברא את הטתניקים עם חיי החברה.
כעיקרון, הייתה לי ההתלבטות בין תיכון א' לתיכון ב', כאשר:
הייתרון של תיכון א' זה הקטע הלימודי, ובתיכון ב' הקטע החברתי קרץ לי.
מזל שבאו אלינו טתניקים שהיו בבצפר שלנו והם עכשיו בתיכון א',
ואמרו שאנחנו לא צריכים לדאוג בקשר לעניין החברתי.
והאמנו להם.
אז עכשיו אין לתיכון ב' יתרון ממשי על פני תיכון א', אז די ברור לי לאן אני הולכת.

חוץ מזה, הכל מצוין גם.
העולם מזהיר לי פנים 
נכתב על ידי , 1/3/2010 11:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנושית . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנושית . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)