לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג סיפורי טווינססט, את השאר כבר תקראו(;

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

היי ליידיס.




היי בנות, יש לי הודעה.. קצת מצערת.

כמו ששמתן לב, כמות העידכונים ירדה בחודש האחרון.

וזה בגלל שאני מסתובבת בין אשפוזים לבדיקות לגסיסה בבית.

אז אני ממש מצטערת להודיע לכן, אבל הבלוג לוקח הפסקה קצרה.

לפחות עד שאני אחלים.

מחר אני הולכת לעבור בדיקה שהולכת להגיד בדיוק מה יש לי, אני מקווה.

אחרי שד"ר כלבים הזה נזכר אחרי חודש לעשות את הבדיקה

אניוואי, אני מקווה שתסלחו לי יקירותיי.. לא שיש פה יותר מידי תגובות.

אני אוהבת אתכן מאוד3>

 



 

נכתב על ידי , 12/5/2010 01:55  
1938 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,747

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA♥Twincest אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A♥Twincest ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)