לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Lonely Wolf


לפעמים ביחד זה הכי לבד שיש


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

זאת הסיבה


וזאת הסיבה שאני מתגעגעת אלייך

אפילו שטוב לי בהרבה להיות

לבד. ו

עם עצמי. 

כי בלילות כאלה, כש

הגשם לא מפסיק לרדת והסופה

בחוץ לא נחלשת - 

הייתי מתחבקת איתך במיטה,

הייתי שמה ראש עלייך - 

ולא שומעת את קול הרחשים מבחוץ.

רק את דפיקות ליבך,

ואז הייתי נרדת.

עם חיוך.

נכתב על ידי , 6/1/2013 01:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של :) ב-6/1/2013 01:54



כינוי: 

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזיוע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זיוע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)