לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my black parade



כינוי:  דננדי (:

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

להלה מווושששלם (:(:


* סופ שבוע מוווושלם , כולכך מאוווושרת *

 

חזרתי מהשבתון הסנייפי (: לילילי היה כיייייייייפי ^^ .

 

ישנו שמה והכנו אוכל ועשינו כמה פעולות ובעיקר עשיינו שטויות והיתחבקנו כימעט כול דקה אפשרית ,

ולא אני לא מדבר על הדפוק-מתוק שגורם ללב שלי לפמפם חזקק מידי . אני מדבר על כול משתתפי השבתוון >"<

מי שלא בא ,,, ההפסיד.

 

מגיע לי ! ליהיות שמייחה סופסוף & (:

אני מרגישה שלמה . מעולה עם עצמי. :P

 

שמרנו שבת , כולהכבוד לי לא עישנתי ביכלל לא הדלקתי אש וקיצר כולם כימעט היה כופריים אעש &$%#><

בקקטנה , היה לי חשוב לשמור , ושמרתי . ומה שכן, היתקרבתי שמה יותר לכולם ((:

 

אין אין אין לכם מושג כמה אני מאאושרת .

 

אה כע . עידכון עליוו ^^ הוא שם את התמונת פרופיל תמונה ישנה שלי ושלווו . >< X___ >

♥♥♥ love is in the air

 

הממ. אמרו לי שלרוב הנועמיסטים יש ישרא. וזה כולכך לא נכווון . לא מצאתי פה אפילו לא אאאחד. יש מישו' ? [ אההמ ששקט ]

 

וכדי להדגיש ? נעמממיקי חתיכת גוש שומממן את שמנה שללי O =

 

תמונה כי ישלי מצבררוח:


אני ושושי שייילי XD אני עם הלשון בחווץ חח

נכתב על ידי דננדי (: , 28/11/2009 19:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מ ש א ל ו ת


יום אחד המוזרים אני חייבת להודות.

יש לי דיי הרבה לספר חח אם אינלכם עצבים לקרוא פרשו מעכשיו XD

 

אני כזאת טימטווווווום !!!

גיליתי שלא שלחתי לו את האסמסים שרציתי ! ששלחתי אותם לאידיוט אחד שאני שונאת

אווווווווח : [ ביגלל זה לא הבנתי למה כול ההתנהגות המוזרה בינינו. ולמה הוא לא ענה P:

אני עדיין לא בטוחה שהוא הייה עונה אבל ישלי תקווה ^^

 

היום אמרו לנו משהו שנישמע מפגר כזה .

אמרו לנו לבקש משאלות. אמרו לנו שהיום כמו פעם בעשר שנים השמיים נפתחו

ואפשר לבקש משאלות למשך דקה אחת בין אחת ארבעים לאחת חמישים. צחקתי בהתחלה ,

זה נישמע בדויי ומוזר כמו ההודעות שרשרת שכולם תמיד שלחו .

עליתי על ההסעה והיתנגן לי שיר שאני לא מכירה בראש , ופיתאום נזכרתי בזה במה שהם אמרו .

הסתכלתי על השעה בטלפון , זה היה דקה לפני , חשבתי לעצמי איזה טימטום. התחלפה דקה,

חשבתי עליו. הרצתי בראש מלא מלא מלא משאלות וגיליתי שיש לי יותר מידי. ביקשתי אותך ,

את הבריאות של משפחתי , שאני והיא נשלים , ואני יודעת שזה נשמע קצת חסר חשיבות אבל יש לזה משמעות מיוחדת עבורי:

שהכלב שלי ירגיש טוב XD אני חולה על היצור הלבן הזזה D:

 

בספורט לא היה לי כוח לרוץ . והוא שיכנע אותי לרוץ וכמו מפגרת רצתי עוד סיבוב. זה היה מצחיק :

 

אעאע מחר שבתוווון ^^ אז אני יוכל לעדכן רק במוצ"ש :P יש כולכך הרבה להכיייין O.o

באלי להעלות תמונות , בקרוב D >

 

חפרתי ? כן . !

נכתב על ידי דננדי (: , 26/11/2009 14:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא יודעת איך לספר לה


קודם כול עליו -

השלמנו !! ורבנו שוב . זה מטופש מידי : O

 

רבתי עם חברה ממש טובה שלי :[

היא תמיד מרכלת על חברה נוספת שלנו .

עכשיו שרבתי עם הכללבה הזאתי ,

היא מרכלת עלייה בלי סוף .

עכשיו הצבועה הזאת באה ומסיטה אותה נגדי

ונדבקת אליה.          כמה צביעות אנשים .>  < "

הלוואי יכולתי לפקוח לה ת'עיינים - _ - יאוש .

מה אני יעשה ??????? S:

 

בכלל הימים האחרונים אני כ"כ לבד . מבודדת עם תחושה שלא מבינים אותי .

נכתב על ידי דננדי (: , 24/11/2009 17:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,318
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדננדי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דננדי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)