לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my black parade



כינוי:  דננדי (:

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

עידכון וכולמיני .. : O




[ מי שמעתיק את זה אני יוצאת עעליו !! DX ] 

לא עידכנתי מזמן אפילו שכתבתי כאן קצת ,, לא מצליחה לשמר את הקטעים ,

זה פשוווווט נאאחס : P

 

בקיצור בזמן האחרון אני מרגישה " קצת " רע עם עצמי ...

אני לא יכולה לשלוט בשקרים שלי ומתרחקת מאנשים שאני אוהבת

אני בכלל לא מבינה איך פיתחתי את היכולת הזאת לריב עם כול מה שזז .. > " >

שנה שעברה , או בתחילת השנה הזו הייתי כ"כ שונה ... לא מבינה מה עשיתי לעצמי ..

 

ווואאו . אנחנו צריכים להתחיל לחשוב על איזה מגמות אנחנו רוצים.

וזה מזה מבלבל אותי . אני רוצה בכיוון של מקצוע לכיף ומקצוע מדעי . D =

בכול זאת צריך עתיד יותר טוב מאשר של מנקת רחוב XD

נמנמנ ,, מזל שיש עוד קצת זמן להחליט : ]

 

 

נכתב על ידי דננדי (: , 19/12/2009 10:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סמינרר חנוככה בנוע"ם + ככולמינני...


אז קוודם כככול  חחחג שמייייח XD

 

ישלי מלאמלא מלאאא דברים לסספר .

 

זוכרים שאמרתי שניראלי שאחד מהחברים שלי קורא פה ? אז זה היה טעעעות  . ההוא לא :)))

וביגלל זה לא סיפרתי כיאילו מלא דברים כי לא רציתי שגם הוא ידעע : \

ובבקיצווור > <

*אני לא מפרטת * אני ובן נפרדנו :[[ אני לא ידעעת להיות עצובה אאאו ללאא . מצד אאחד ,

בזמן האחרון רבנו כ"כ הררבה , בלי סוף , באמת בלי סוף . אוליי סתאם נמאס לי לריב .. :OO ובקיצרו אנלא

רוצה לחשוב על זה , זה מבלבל אוותי ... וגורם לי להרגיש אשמה טיפשה ועוד מלאמלאמלאמלא דבריייים . : [

 

___________________________________________________________________________________________

סממינררר חנווועה בנוע"ם הההיה פיצווווץ .

נתחיל בזה שאין לי קול . ברצינות . ממש מבאס.

אניי לא מרגישה משו' גגגם . אבל היה כיייפ ' P =

יצא לי לעשות מלאמלא דברים וכיאילו להכיר אנשים ווכזה ,

ובחרנו ועדות [ אני : מסורת  = ווואו @ ]

 

היה כייפ , אני שמחה שהלכתי . התחברתי למלא אנשים ושהייה צריך להיפרד אחרי 4 ימים היינו עצובייים .

גם מי שבקושיה הכרתי נתן לי חייבוק עצוום כזהה > " < שווווווווה (( =

המדריכה שלי לא יצאה = [ אבל היה שווה גמככה .

 

________________________________________________________________________________________________

אני עייפה מתתתתתתתתה . לא נירדמתי באוטובווווווווווווס : O

לילה טטווב . ♥

נכתב על ידי דננדי (: , 16/12/2009 22:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כי יורד גשם


יורד גגגגגגגשם P: זאת סיבה לשמווח

סופסוף יורד בחור הקטן הזה גששם : }

 

קודם כוווול : מזל טוב לשושקקה החיימש'לי : P

עדד 12222222220 : P

 

לך א, אני אוהבת אותך . שברת לי ת'לב . ביום רביעי אני ילך לשם לבקר אותם ואני אראה את המושלמת ,

לצידך . אני בטח יאכל ת'עצמי. אוליי מגיע לי ? !

 

היום אזכרה לאחותו של אבא .: [

היא מתה מסרטן . יהיה זיכרה ברוך  . :\

 

תמונה ובבייצ' ...

 

נכתב על ידי דננדי (: , 7/12/2009 14:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,318
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדננדי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דננדי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)