לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm no different I'm special


אני רק יוליה תנסה לשנות אותי לא תצליח אני נישארת אני תמייד D:

Avatarכינוי:  ~Just'Yulia~

בת: 25

ICQ: 450889243 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009


אני חייה את החייים באשלייה..

היא  חייה את החיים כיאלו אין מחר

 

אני רק חולמת אל חלומות שלא יתגשומו

היא מגשימה אוותם ..

 

אני אפילו אותה אוהבת כי היא  כ"כ מושלמת

היא יפה חכמה פשווווט מווושלמת.............

 

בישבילי אין כמוה תגידו שאני שאני שפוטה

תגידו סתומה מי צידי כוול דבר אבל היא כ"כ

אחרת מי כוולם היא הילדה הי מוווושלללממת אין כמוהה פשווט ... היא חברה שכולם היו

רווצים ואני הגשמתי חלום קיבלתי חברה

שלוותר אלייה קשה 3>

 

החייים הם אשלייה יש כאלה שהופכים אותה

למציאות ישר כשיוציאים מהחלל הקטן שניקרא

בטן..ויש כאלה שמחליטים קצת לחיות את החלום...


החיים כ"כ מוווזרים בא'לי לגמווור אווותם וללכת לעולם השנייה לפעמיים :[

יש כאלה שחיים קלים כ"כ בישבילהם די אני מה זה לא מבייננה אווותם כיאלו

רק טווב קורה להם.....ה' מה הייה איתי בעתיד ? תספר,תראה,רק קמצוץ

קטן של מה הייה בעתיד.... אני רוווצה לדעת האם החיים הם לא רק דריכות,

שקרים,אכזבות,כאב... תאפשר לי לראות לדעת להיות קצת שוונה מי אחרים

כי החייים כ"כ מווזרים לפעמיים יש עלייה והכול עשר ואז פוף הכול הופך לאפס אחד עננקק...!

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 30/10/2009 20:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בית צפר = הדבר הכי משעמעם שהמציאו

כן כן בית צפר כ"כ משעמעם בפירוווווווווש

ולא אחרת..טוב ת'אמת העיקר שאם נהייה

חרשינים ונילמד סבבה החייים היו סבבבה

[חחחחחחחחחח כן צריך לדבר קצת אל

הדבר שאנחנו חיים בו יום יום בית צפרר]

 
נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 28/10/2009 19:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתם לא מבייניים אייזה יווום * כייייייייףף * היום הייה לי לה לה [ חחח ]

היום הייתה מורה מחליפה והיינו כול היום במחשבים וכאאללללללההה

ונהנהתי כ"כ וכרגע חזרתי סתם ישבנו אל הספסלים אם חברה שליייייייי

וחפרנוו ל-144 [ חחחח ] קייצצר צווחקקיים שאני לא ישכחחחחחחחחח

טווב בקיצווור יוום כיייף [חחחחחחחחח] סוורי על החפירווות ^-^

 
איזה שאלוווון :
מהו זמן בשבילך?
נממממ..זמן משהו שבו אנו מישתמשים והוא מאווד מועיל
 -האם את עומדת בזמנים? זה תלווי אם אני שמה לב לזמן
 -האם את יודעת לארגן את הזמן שלך נכון? כן
-האם יש לך שעון?ברור בפלאפון
-אם כן - כל כמה זמן את בודקת אותו? אני בודקת משהו כמו כול 5-20 דקוות...
 -כמה זמן את מבלה עם משפחתך? ועם החברים?
ת'אמת כול היום אם חברותת[כימעט] אם המשפחה 24 שעות
 -מ- 1 עד 10: כמה את דואגת לגבי עמידה בזמנים? 7.5 משהו כזה[שבע וחצי]
-האם את מאחרת למשהו עכשיו, בעת מילוי השאלון? לא ביכללל [חחח]
נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 27/10/2009 20:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנושא החחחםם : הויכוח על גרוש ילדי העובדים הזרים


די בפעם הראשוונה ששמעתי שרוצים לגרש

ילדים של העובדים הזרים הרגשתי מה זה לא נעים

אם זה בלב- כי כיאלו *מה דא פאק* הבאתם להם לחיות

כאן והכוווול ונתתם להם לחיות הם עובדים פה כמו חמורים

ננתם להם לבואו עוד ועוד ואז יום אחחד שלא חשבו אפ'אחד בבמששללהה

אל זה ניזכר בזה ... די כיאלו איזה כלב אתה נווו באמת הם חייים כאאאן ומרגישים

יהוודים לחלוטין שכחתם "אנו מכריזים בזאת אל הקמת מדינה יהודית !" אז פיתאום

ניזכרתם להעיף אווותםם ? ממשש מגעילים פשוווטט לא נעיים לחשווב על זה .......

וזה רק היתן לעולם לחשוב כמה הארץ הזאת מגיעילה ...! כיאלו הם עובדים פה בעבודות

הכי קשות כמו : לבנות בניינים ,ניקיון *של העיריה משהו כזה* וכאלה ואתם מעייפייים אוותם ?

מי יעשה את העבודה הזאת אפ'אחד לא מסכימם לזה רק הם ? אתם תבנו בנינים או תנקו רחווב

- מגעייייייילללל פשווווטט !!! -

 

מאוווד מקווה שלא יגרשוו אותם מהארץ [:
נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 27/10/2009 19:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,181

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Just'Yulia~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Just'Yulia~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)