לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm no different I'm special


אני רק יוליה תנסה לשנות אותי לא תצליח אני נישארת אני תמייד D:

Avatarכינוי:  ~Just'Yulia~

בת: 25

ICQ: 450889243 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

(סקיני חדש + נעלי סייקט חדשיים)2X=פווסט אל הכוול XD


Hello people of earth have shamed a computer

יש לי שתי סקיני חדשים אחד סוג של קרוע ואחר כזה שחוור

ונעלים חדשות של ליקופר אחד גבוהה כזה ואחד נמווך גדוול X_X

וזהווו סתם פווסטט שכזהה *חח* על זה

ובנתיים הכוול עשר למזלי הרב D: 

אה ומיששם לב עשיתי עיצוב חחחדדשש וזהוו מה עווד לירשוום

 

מכתבים שניכתבו אבל לא נירשמו :

לא יוודעת למה זה צץ לי פיתאוום תמיד בסווף כול פסט אני ירשוום

סווג של מכתביים שכתבתי אבל לא הראתי לאפ'אחד כאלה שהיו

לרגעי קושי , בעיות או פשווט שיעמועום S:

אז היינה הראשוון

 1  אכזבתה פגעתה חשבתה שאשכח טעיתה

המילים האלה נישמעות שונה מי משהמשמעות

שלהם אתה אכזבתה פגעתה עשיתה כואב

בלב הכאב הזה לא יעלם לעולם אפילו אם סלחתי

וחיבקתי חייכתי עדין תמיד בלב הכאב חרוט לי

תידע לך שפגיעות ואכזבות תמיד נישארות חרוטות

בלב לא חשווב איזה הם אפילו אם סתם כאלה של רגע

כאלה של צחוק תמיד הבן אדם יזכוור אתם כי פגיעה

ואכזה פשוט ניחרטים בלב מי רוב דימעה קטנה שזלגה

הכול נישאר חרוט חרטיה לעולם לא תימחק היא נישארת ככה

תמיד פשוט חרוט בליבי !

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 30/11/2009 21:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


 

עריכה פיצפוווניית

 

מה דעתך על עישון? 

עיישוון זה פשווט מוות קר לא באמת אנשים מתחילים לעשן רק כדי להיפטר מי בעיות או בישביל פוזה והזה פשוט הוורג תוודו בזה !

 האם את מעשנת?

ללללללאאאאאא [ניסייתי אבל לללאא ימשייך בחייים]

האם חברייך מעשנים?

 חלללל'ק קטטטן

 למה לדעתך נערים מתחילים לעשן?

 בישביל פוזה כדי להיתקבל יותר בחברה להיפטר מי בעיות

 האם את מודעת לפגיעות העישון?

 בררוור שמוודעעת יש לזה איזה 50 פגיעוות מינימום !

אם את מעשנת, האם היית רוצה להפסיק?

 אני לא מעששננת ואם הייתיי אז בטטח שכניראה היייתי רוצה להפסיק

 האם את מנסה להספיק ולא יכולה?

 1. כבר אמרתי אני לא מעשנת . 2. לעישון מיתמכרים מהר ביגלל זה חלק מהאנשים מנסים להפסיק אבל פשוט אי אפפשר !

 אם לא, האם את מנסה לגרום לחברייך להפסיק?

 ללא ממשש כי זו בעיה שלהם חוץ מי זה חלק מי הם מנסים להפסיק D:

האם העישון מפריע לך?

כן לפעמיים ולפעמיים אני פשוט לא שמה לב חוץ מי זה אני רגילה לריח והכוול ההורים שלי מעשנים ....

האם ניסו לשכנע אותך פעם לעשן?

אאמממ לא ממשש זווכרת אם אני לא טוועה אז כן ניסו

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 29/11/2009 16:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס בשירותייים בבית ספר X_x


יש לנו טיול יום חמישי לאיזה מיצפה מחווורבן T_T

טוב העיקר טייווול כוול ה"קבוצה" שלנו יושבים אחורה

כמו כול טיווול טאם טאם איזה כייייף XD איך אני אווהבת

טיווליים ששהכולנו ( 'קבוצתינו' עלאק) יושבים ציפסים' טורפים

מסטיקים ומדברים מווסיקה בלאגן וזזהה מתה על זהה והנהגים

שתמיד יוצאים לנו כאלה הומיים *מווחחחעעעע* סתם מקווווה

שלא יהייה גששששם דווקא ביוום הזה [!!]

וזההההוווו סכ"ה הבנתתתם משהו מי משרשמתי ?

מישלא בעיייה שלו *מווחחעע*

חמווד דווקא לא ? [מישלא הבין זה הייסוקול מיוזיק ]

אגב הכותרת סקס בשירוותים *גגגססס* סתם הייה לי משמעם והכוותרת היתחברה עלי חחחח

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 29/11/2009 15:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחייאת החיים האלה?


איך אני ניכנעת לוו ?

מה קרררה לי אני לא יכוולה להיסתכל עלווי איך זה

שפעם לא הערכתי את משהייה לי  ביידיים הוא הייה 

 שלי ? אני כלואה בבור הזזהה ולא יכווווולה לצאת 

לעזאזל איתי אני רווצה לחבק אותו ואני יודעת כימעט

בטווחה שהוא מרגיש ככה ? למה אני כזזאאאאאאאאת

כזזאאאת מטומטמת ?: נוו יש למישהוא תשובה

איך זה קוורה לי ? כול פעם שהוא מיסתכל אלי אני פשוט

ניכנעת להיסתכל אלוי אל העייניים שלווו ואל הפניים אווף

לללמממה הכוול קורה דווקא לי [?!?!] הסברים בעצם אל

מי אני מדברת הקיר יבין אותי יוותר טווב לא מאלחחחלת

לאף אחחד לא היוות במצביי המחוררבן

 

 

 

עריכה קטנה כזאת שמעוררת מווי כייף [סססתתם] השיגעון פשוט משגע לי ת'ראש ואני לאחרים XD

אז ככה אני מעכשיו אנסה להוציאי רררקק חיובי מכול דבר שלילי ניראאאה כי החיסרונות האלה פשווט

הוורסים ת'בריאות שלי &_& לכן אני מווי פאן *סמילי כזה של חיוך מווזר :C*

 

 

השקט שנישאר פותח את היום מראה לכם כיוון ופשוט מחייה לכן את הרעש לשקט אפילו אם אתה לא שומע שקט אז

זה אוומר שהוא ניראה אבל לא נישמע וכשאתה שומע הוא נישמע ולא ניראה כמו החיים פעם נימשעים לטובה פעם לרע פעם ניראים לרע ופעם ניראים לטובה

 

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 25/11/2009 20:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמן עובר תיק תק


הזמן עובר אני מבינה דברים שאף פעם לא הערכתי

אני מבינה את החיים ומביטה אל דברים מי צד אחר

והחיים כ"כ מוזרים אני לא מבינה איך חייתי כשאני

מיסתכלת מהצד אל הדברים אני מבינה הכול וקולטת

שהכול זה חיייייים פעם לא הערכתי את זה ככה אני

נישברת מי אהבה מי פרדה מי כאב מי אכזבה האושר

לא בא ..

 

מצאתי מקוום לפרוק את הכול אבל לא מצאתי מי יעזור להציאי את זה החוצה האבנים בלב כבדים מי יום ליום O_o

 

Time goes tick tock, time is not stopped will be glad you have seen everything bad situation into good and smile Tistcl

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 24/11/2009 14:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גלעד שליט


גלעד שליט

גלעד שליט יצא להגן עלינו ולא חזר

אבל כול האחרים שיצאו להגן עלינו

ולא הזכירו את שמם אפילו לא אות רשאונה

ואת גלעד הזכירו זה נישמע קצת לא פיייר

כי גלעד יצא להילחם כמו כול האחרים שבשבי

יצאו להילחם ואותו הזכירו ואחרים לא אבל בואו

נגיע לנושא שרציתי לדבר עלוו הייתי אוומרת לא שווה לשחרר אדם אחד בישביל 450

מחלים רוצחים הם יכוולים לרצוח יחד משהו 900 אנשים (בערך) וזה חלק מי מדנת ישראל

אבל החלק המסובך הוא שגלעד אדם שיצא להילחם על עמינו לדעתי כדי לפתוח במלחמה או לדבר אם הה"ומ 

כי להוציא אנשים שרצחו בדם קר או חיבלו לחופש זה כמו שלא הייה חוקים בעולם (אסון אחד גדוול)

ככה זה ירא  כי האנשים שמוצאים בשביל אדם אחד אלה האנשדים שהרגו בלי טיפת כאב בני אדם רגילים שהחליטו

שיראל זה הבית שלהם זה הייה טעוות להוציא אוותם וגם אם הממשלה של חמאס או וואט אברר יתחננו ויגידו נביאי את גלעד רק אם תוציאו 450 מחבלים רוצחים בלה בלה והם לא יעשו כלום רע וזה זה עדין לא נכון זה לא שאני

לא רוצה שגלעד יחזור או משהו אבל הממשללה השאירה את השאלה הזאת מה אם גלעד כול הרבה זמן ולמה ?

כדי לנגב את התחת בכסף ? הממשללה היא זאת שעצרה בעד עם כולו להוציא את גלעד ולשמור אל שקט

אתם חושבים ששדרות מוגנת ? אז אני יענה לכם לא טעות חברים כול יום יש לשדרות אזקעה אתם יודעים איך זה לילמוד בכיתה שבא 10 ילדים מינימום יודעים איך זה ללכת לישון ורק כשהעיינים ניסגרות לישמוע אזקעה או ביכלל להיות תקוע בבית ללא הפסקה וביכלל לישמוע את הסירנה הזאת וכן *מדאפאק* אני זולגות לי דמעות עכשיו כי אני הייתי במצב שאני יושבת על ספסל בחוץ בחופש חנוכה ואזעקה מתחילה אתם יודעים איזה הרגשה זה שהייה לי חיוך שכזה והאזקעה פיתאום וטיילים והבום הזה ששומעים והצעקה

של אנשים שהטיל נפל לידם מכירים אפ'אחד כימעט לא מכיר זאת הרגשה שכימעט ורק לנו האשקלונים השדרותים האשדודים הנגביים וכאלה מבינים וזה כואב לדעת שאתה לא יכול לישון כי תהייה אזקעה וכול הזמן לא לצאת ולא כלום מי הייה חי אם זה ? הממשללה בחיים לא אפ'אחד אני לא מאמינה שאני עברתי את זה ...!!!

זה הכי מעצבן והחדשוות לא מעניין אוותם ..! הייתי אוומרת שגלעד אולי הדרך להגן אל הכול

או שלא ואני מאוד מקווה ששדרות לא תהייה הסובלת מי זה וגם לא גלעד שליט S_S

 

 

 

אתה רואה את משאתה לא צריך שומע משלא כדי יודע משלא חשוב אבל בסוף כול משהייה סתם הייה הכי חשוב לכן תקשיב אפילו ללא חשוב אין לדעת מה החיים יעשו

 

 

עריכה קטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטנננה

 

1. מה הגיע קודם? הביצה או התרנגולת?

השאלה הזאת פונה לתורה ומדע אז אני לא מממשש יודעת העיקר שהם טעמים

 X_X 2. כשאשר חבריכם אומר לכם שהוא שקרן, הוא משקר או דובר אמת?

 אינ'לי מושג [חח] כיאלו מה אני ? אפ'פעם לא הייה לי מצב כזה ..?

 3. אתם בדרך-כלל מתחילים לאכול קרמבו מהעוגייה או מהקצפת?

את העוגייה ואז לאכול ת'קצפפת הטעימה

4. כשאתם סוגרים את המקרר איך יודעים שהאור באמת כבה?

אאמממ .. כי אמא של המקרר אמרה לו לכבה כיאלו מי לא יודע את זה כי ככה זה מקרר דא

 O_o 5. כשאתם מדליקים את האור בחדר חשוך - לאן נעלם החושך?

 למנורה >נווו באמת מה אנחנו כיתה א' כולם יודעים לאן * רק איך להסביר ללאא *

 6. אם עכבר קטן הוא עכברון, ומחשב קטן זה מחשבון - איך אומרים סבא קטן? סבון?

אבא אוולי מה לא כיאלו סבתא היא אמא כשהייתה קטטנה *רק שתידעו השאלון הזה ממשש דדופק לי את שכל שאלות מווזרוות לאללה + מצחיקווות *

 7. מי נותן דואר לדוור?

 הזה שהדוואר עובד אצלו * בישביל שלוש שקל לשנתיים *

 8. מי נותן לדוור שנותן דואר לדוור את הדואר?

 הבוס של שתיהם חחח סתם אין לי מוושג כיאלו מה אני דוואר או דוור ? 9

. האם אתם באמת מאמינים שניתן ליצור שעון מתפוחי אדמה?

 אוולי ואוולי לא האמתי לא ניסייתי יש לי חייים ><

 10.האם בובספוג יצליח לדעתכם ללמוד לנהוג לפני שהמורה לנהיגה תעבור לאיגוסלביה?

ברוור  מה זה בובספווג שוללט המורה פשווט משוגעת

11. כלב או חתול? כלללללללללב 3>

12. yes או hot? 

יסס ברור ^_^

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 23/11/2009 16:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה הכינוי שלי הוא פשוט שלי ?


למה בחרתי כינוי כמו זה מה גרם לי לבחור

טוב אז ככה יש לי כמה סיבוות שוונווות :

1.אני שמחה שאני יוליה ולא מישהי אחרת

2.ואני עוד יותר שמחה שאני גאה בזה ולא מפחדת להגיד שאני פשוט יוליה X:

3.לא ררציתי כינוי ממש מיוחד רציתי רגיל כזה שיסמל שאני לא מושלמת ואני אוהבת לדעת את זה..

4.לפעמיים אני רושמת שאני לא שונה אלה מיוחדת כן זאת דעתי אין דבר כזה "שוונה" יש מיוחד O_o

5.למה רשמתי את ארבע ואיך הוא קשור לכינוי הסבר:אני חושבת שהיכינוי שלי קצת מיוחד כי אני מודע שאני פשוט יוליה

6.רוב האנשים היו רושמים "מושלמם,מושלמת" זה משהייה לי בשין לכן פרשתי מי שם כי כולם שם עושים את עצמם אחרים מי משהם איזה חנון עושה את עצמו מקובל וכאלה

7.אז בנתיים מצאתי 6 סיבות וזאת תהייה ה-7 אני פשוט אני זה למה בחרתי את הכינוי

אז תיסתפקו ב-7 סיבוות אבל הסיבה הכי הכי היא שאני שמחה ליהיות פשווט אני .. T_T

אולי העולם מסובך אבל אם הזמן התשובות יפלו לידיים...

 

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 21/11/2009 09:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש + פוסט+זההווו מה לא מספיק לכם


טווב אז ככה האח הגדוול פותח עווונה חדשה ^

רק אל תחשבו שאני מטורפת אל האח גדול

אני לא ממש רואה אותו אבל פחות או יותר

מיסתפקת בפרקים שאני רואה [חח]

באח הגדול הקודם אם אני לא טועה שיפרה ניצחה

אז סכה" מי הולך להיסתכל האח הגדול ניראה לי שאני יראה

מענין איזה משימות היו וכאלה שנכנסים לבית והכוול בקיצור

מכחה ליראוות מקווה שזאת תהיייה העווונה הכי חמממה + לוהטת

מי כוווול העונות אז כנראה אני יחרוווש אליה [ואולי לא !] בקיצור

אח הגדול תוכנית ממוצעת בעלת ריטינג סביר אבל סכה' [שוב פעם המילה סכה']

האח הגדוול מעניין יחסית לתוכניות אחרות חוץ מי הישרדות אני רוואה הישרדוות [מנסאקה -הדס,שי,טומי,אביגל...]

טוב אז ממליצה ליראות האח הגדוול בטוחה שתאהבו D:

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 15/11/2009 15:13  
הקטע משוייך לנושא החם: &quot;בלוג יפה מוזמנ/ת לשלי&quot;-על תגובות ומגיבי
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה אתם הלכתם קדימה ושארתם אותי או שאני נישארתי מאחור


זה אתם הלכתם קדימה ושארתם אותי או שאני נישארתי מאחור

לאן הכוול הלך מה קדימה הלך לא רווצה להישאר מה קררררה

לוו למה הכוול כ"כ שווונה ? הוא בישבילי כבר מישהו אחחר לגמרי

היא כ"כ לא מווכרת לי הכול מוזר הכול שוווווונה מה קרה למה שהייה

הלך עזב נימאס לו להיווות ....

 

אין לי מלרשוום אין לי פשווווט נכון אני אמורה לירשוום

פוסט אבל למשהו הכול כ"כ שווונה הכול מישתנה בי

בחברות בידידים הככוול הקול המראה הכוול פשווווט

 

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 12/11/2009 19:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חווווררף


החורף

כן אני אחת מאלה שאווהבות אותו המילה חוורף פשווט פשווטה

לעוונה הסקסית הזאת .. כי החורף כ"כ כיייף אני כ"כ אוווהבבת

את החוורף הזה לישתות שווקו [  או קפה ] חחחם ולשבת בפוך

וליראווות TV [טלוויזיה] זה כ"כ כייף העוונה הזאת זה משאני צריכה

רק חווורף [חחח] קצת לנוח מהחוום הזה ולילבוש מעיל ופשוווט

לבלווות מי לא אוווווווווהבב חווורף כי מישלא אווהב אותה אני לא

מבינה ת'בנאדם הזה כיאלו זה חוווווורףףף גשם,קר,ברק הכווול

י-ח-ד כייף או לא יש כאלה שלא אוווהבים [ משוגעים ] אבל שהחיו

אם זה שאני פשוווווווווווווווווווווווווווווווווווט מתה על החווורף 3>

 

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 10/11/2009 13:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה זה החיים האלה :


השאלה : מה זה החיים האלה ?

התשובה : ...-אין תשובה כי החיים הם פשוט חיים אולי אם תחכה לעתיד תדע מה זה החייים-

אבל את שהעתייד יבואו אנחנו נהייה כבר מספיק זקנים כדי לישכוח מה אלה החיים האלה....

החיים מישתנים כ"כ מי רגע אל רגע

פעם אנחנו לא רוצים לחיות ופעם רוצים לקום כול בוקר ולינשום את הריח האוויר הזה

היום אני פשוט לא יודעת מה אני רווצה לחיות את הרגע או ליגמור אותו ברגע אחד

אני אווהבת את החיים אבל גם שוונאת אווותם כי הם קצת מווזרים תגידו לי מה אתם

אווהבים אוותם שונאים או באמצצע כמוני ?

הייתי משערת באמצע כן זה הכי טווב ..  משמוזר שאני פשווט לא יוודעת מה לירשוום

אבל הכאב,האהבה,אושר ושמחה זה מרכיבים החיים כן לא לכול אחד יש אותו אבל יש

רגעים שהמרכיב האלה תמיד אצלך ובאמת הם תמיד שם בלב רק אתה לא מוצא

את הרגע שהוא יושב לך אל נקודה בלב ... יש אהבה אמיתית יש סתם , יש כאב שפשוט אתה לבד עושה אותו לעצמך ויש כזה שהוא בא לבד יום אחד ,

יש אושר שכימעט ותמיד בכול אחד רק לא תמיד אתה לא מוצא אותו  ולבסוף יש שמחה והיא הרגע שעכשיו

נימצא אצל כול  אחד כן יש כאלה שעכשיו מחייכים ואומרים " אני לא שמח  !" אבל תודו שאתם שמחים

שכי החיים שמחים שאתה כאן אז תנו חיוך שלפחות יש לכם חיים אפילו אם אתם חולים,עניים או פשוט עצובים

אז תחיכו מישהו בעולם תמיד אוהב אוותך והאכזבה זה משהו לטובה האושר הוא מילה שמעניקה שימחה וחיים

יותר מאושרים ושימחה זה כול פעם שחייכתה ואמרתה " כן אני אוהב את החיים !"

אז עכשיו מי לא אווהב את החיים ?

כן יש כאלה שעדין לא ממש אוהבים אוותם ועדין חוושבים שהחיים זה סתם דבר דפווק ושאני ממציאה שטויות

אבל בהמשך החיים תבינו לעומק כול מרכיב שאמרתי..

ואני כבר חייה 12 שנה ויש לי עוד משהו כמו 70 או יותר  לחשוב מה זה החיים האלה

חברים תגיבו לפחות הייי או אפילו כנסי אלי לבלוג כי אני בחייאת רושמת דברים

שבשום מקוום אני לא אוומרת אני בישבלכם כאן...

 

 

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 8/11/2009 16:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה-אהבה היא בסיס החיים


לפעמיים אני נעצרת מיסתכלת עלוו ואני מרגישה

רגש כזה שאי אפשר לתאר ולפעמיים הוא סתם

ידיד רגייל אני אוהבת אותו [?] או לא דיי אני לא

יכווולה כככה זה  מעצבנן כ"כ,משחקת בעלי כותרת

ואומרת אוהבת או לא ויוצא שכן וכולם אווווווווומרים

שהוא אוהב אותי וגם הוא אומר הוא תמיד נימשך

על ואני עלוו כיאלו זה הגווורל אני רוווצה להביייין

כבר מה הגורל ומה לא..אהבה אהבה היא בסיס

החיים אז איך מתפקדים בה אם היא בסיס

מי יוודע וכמו תמיד התשובה אפ'אחד לא יודע[!!]

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 6/11/2009 21:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כ"כ שונאת חשים..


די בחיייייייאת ראבק לא לחוווווווווש

זה  מעצבן כיאלוווווו אתם כאללללה

גדוולים והחיים שלככם גן עדן מהלך

זה נימאס בחיייאת רבאק כיאלו תהיו

בני אדם "אני כזה אני כזאת !" עלאק

רק אתם מווושלמים בעווולם ההזזזה

תפסיקו לחווווווווווש אתם רק בני אדם

אפ'אחד לא מוושלמם וגם אני [!!!!!!!!!]

ואם תחשו ותעשו ת'עצמכם מוושלמים

ירקו לכם בפנים בכבוווד רררררבבבב

בפרווש ת-פ-ס-י-ק-ו  ל-ח-ו-ו-ו-ש  כ-ב-ר

שיר של לינק פארק שאני במיוחד אוהבת:

http://www.youtube.com/watch?v=ysSxxIqKNN0

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 5/11/2009 20:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מנסה לצאת מהבוץ שבוא אני חייה

אני רווצה לצאת מהבוץ אך אין דרך

גופי שוקע וליבי איתו הם שוקעים למטה

אין לי אם מה לינשום הבוץ מכסה אווותי

"הצילו !" אני צועקת אך אף אחד לא כאן

כולם הלכו את עצמם הצילו ואותי השיאירו

ליטבוע מה עשיתי למה זה ככה למה חיי

מפנים את גב עלי ? ופיתאוום מלאך אחד

מי רחוק ראה אותי טובעת וקרא בקולו

הניפלאה "ראו היא שם טובעת."והציל את חיייי

הוא הציל פשוט הציל תפס את ידי ומשך אותי

החוצה ולא הספקתי לישאול את שמו אבל הכנף

שלו עדין נישארה לי בחלום..

 

 

סתם מי שיעמועום אני כותבת כאלה סוג של שירים..

טוב החיים בנתיים סבבה...הייה לנו מיבחן בחשבון

וקיבלתי 85 ^מחיאות כפיייםם לי^ חחח סתם פשוט

זה מיבחן גדוול ומחר (חמישי) יש לי מבחן בתוורה

[ תורה = משעמעם מאוווד ] טוב אז אחלו לי בהצלחה..

מקווה שאני יצליח למה השנה אני רוצה ממוצע משהו

כמו 90 במחצית הזאת במחצית הבאה אני כבר אראה

~חחח~ אני כ"כ לא רווצה מיבחנים יש לי לחחחץץץ כ"כ

גדווול אני יוודעת את כוול החומר באמא שלכם אבל פשוט

יש לי לחץ כזה ואני מפחדת להיכשלל חחחח כן בלוונננדה..

ואני לא מבואסת מי זה כי יושבת לידי הילדה הכי  מותק חח

סתם יושבת לידי חברה שלי ושולחן לידינו החרשנית של הכיתה

ות'אמת ניראה לי שבלונדינית מאוווד חכמוות מענייין למה אני

רושמת שאני בלונדה ואז אוומרת שהן חכמות ואני ביכללל

שטנית או בלונדינית חחחח סתם אני ל-א יחפווור לכם

 

נכתב על ידי ~Just'Yulia~ , 4/11/2009 16:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,181

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Just'Yulia~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Just'Yulia~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)