לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שירה בדיאטה

שירה בדיאטה, שירה כל הזמן בדיאטה, שירה לא שמנה, היא רק שומרת, כמו כולן בעצם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

טיפים קטנים לשמירה על המשקל


הנה כמה טיפים שאני מנסה לפעול לפיהם כאשר מדובר בשמירה על דיאטה שלי ושל בני המשפחה
לאכול בצלחת קטנה
להשאיר את הביס האחרון בצלחת
לא לאכול באמצעות העיניים, זה דופק לגמרי את העסק
לקנות בסופר לאחר האוכל כאשר שבעים.
לשתות הרבה, מים כמובן ולא שתייה אחרת.
לאכול משהו קטן לפני אירוע חברתי 
לאכול בישיבה ולא בעמידה, כמובן לא בשכיבה , גם לא תוך כדי עמידת ראש
לאכול רק בצלחת ולא מהסירים ולא מהכלים שבמקרר ולא ממגירות החטיפים
  
נכתב על ידי שירה למה לי , 22/1/2012 11:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  שירה למה לי

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירה למה לי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירה למה לי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)