לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

זה כבר כמה ימים


 

תשמעו

נורא קשה לי לכתוב את מה שאכתוב

אבל כבר כתבתי את זה לפני כמה ימים ומחקתי

אבל הרגשה אי אפשר למחוק

לכן אני כותב שוב

 

זה לא עובד בשבילי כמו פעם המקום הזה

אני לא נהנה

אני לא "רץ" לקרוא תגובות לפוסטים שלי

אני לא מקדיש לבלוג את הזמן שהייתי מקדיש לו פעם

אין לי חשק לקרוא פוסטים של מנויים שלי

ואני מרגיש שאני מגיב בחוסר חשק  לאחרים וזה רע ונורא

כי לכולם מגיעה תגובה הולמת ומושקעת כמו שאני הייתי רוצה  שיגיבו אלי

 

אני לא עוזב ,לא סוגר את הבלוג ולא מוחק את המנוי שלי מאלה שאני מנוי עליהם

אבל אני מאט פעילות

וזה אומר שלא אקרא את כל הפוסטים שאני מנוי עליהם

לא אגיב באותה תדירות

החלטתי לקחת את הזמן שלי ולהגיב לפי הקצב שלי

 

אני נמצא כאן שנתיים ושבעה חודשים

כתבתי 1030 פוסטים

יש לי מעל 80 מנויים

ואני מנוי על מספר דומה לדעתי

 

 לא אתנצל על ההרגשות שלי

זה לא משהו שהוא נגד מישהו ואל למי מיכם לקחת את מה שאני כותב באופן אישי

זו הרגשות  שאני מחוייב לבדוק אותן בשבילי

אחרי הכל התקופה שאני נמצא כאן היא לא משהו שאפשר לבטל כלאחר יד

 

אני בהחלט מודע לעובדה שהתהליך הזה יפגע בי

אנשים יקראו אותי פחות

יגיבו אלי פחות

ואני אקבל את זה באהבה ובהבנה

 

חבצלת כתבה פוסט על התרחקות מחברים קרובים

וזה פשוט היה טריגר

וכשסיימתי לכתוב אצלה תגובה  באתי לכאן

והכתיבה פשוט זרמה לה

כאילו המילים חיכו לצאת

 

אני אוהב את האנשים כאן

את כל אחד ואחד מכם

 וזה לא ישתנה

 

אני רק צריך קצת זמן לעצמי בקשר לישרא

אני מרגיש שהעידכונים קצת מציפים אותי   ואני  כמו שאמרתי מכריח את עצמי להגיב

ואני לא רוצה ככה

 

אז אני לוקח לעצמי את הזמן שלי

אני באמת אשמח  אם תתמכו בי בעניין הזה

תפרגנו

 

וגם  אם לא אזכיר לכם על בסיס יומי :

 

תמשיכו  להיות טובים

נכתב על ידי טליק , 25/12/2005 15:38  
108 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/12/2005 13:00




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)