לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

תודה ענקית


תודה לכם אנשים יקרים

תודה על החגיגה הענקית שעשיתם לי אתמול

לקראת הסוף כבר לא הייתי מסוגל להכיל את כל האהבה הגדולה

שהרעפתם עלי

אני מרגיש בר מזל שיש לי חברים כמוכם

אתמול בלילה סיפרתי לזוגתי שעבדה עד מאוד מאוחר אתמול והחמיצה את ההתרגשות שלי

שחגגתי שנה עם אנשים נפלאים

היא שאלה עם התרגשתי

וכשהתחלתי להסביר לה מה היה כאן

עמדו לי דמעות בעיניים

ולא ממש יכולתי להמשיך לתאר

 

אני רוצה לומר תודה גדולה

לשדות שהקדיש לי שיר מדהים

לתראזימכוס שהקדיש לי פוסט שלם

לפמה

גם כן אמא

דארלינג

איש אחד

נוי

ולשדות הבלתי נלאה

שהפכו את החגיגה למסיבת ענק

פשוט כך

 

אני רוצה לומר תודה לכל אלה שהגיבו בחום ואהבה

שאמרו מילים טובות

שזכרו

רוצה להודות לג'ול

לשירקאס ולצופה שבאו מעבר להרים להשתתף בשמחה

ולכל אחד ואחת מכם על התרומה הענקית

לחגיגה הזאת

 

הקטע הזה לא יהיה פתוח לתגובות מהסיבה הפשוטה

 שלא סיימתי להגיב על הפוסט הקודם..

ולא הספקתי כמובן לקרוא את העידכונים על פוסטים חדשים שאני מנוי עליהם

אתמול תש כוחי

לקראת הסוף

וכבר לא יכולתי להסתכל על צג המחשב מרב עייפות

תודה אנשים יקרים

אין לי מספיק מילים כדי להביע את אהבתי ותודתי

 

אני אחזור חברים

 

נכתב על ידי טליק , 1/6/2004 11:40   בקטגוריות פוסט פרודקשן  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)