לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

רק רציתי לומר


 

רק רציתי לומר שלום לנובמבר

שהוא החודש הפרטי שלי

נכון הוא לא היטיב איתי לאורך כל החודש

היו ימים לא קלים

 

כאילו הוא העמיד אותי בנסיון הנובמבר הפרטי שלי

ואנחנו הרי מכירים כל כך הרבה שנים

אז למה עכשיו נובמברה..?

אבל אני מקבל באהבה מנובמבר את מה שהוא מנפק

גם את הקשיים

כמו גם את ההטבות

ואם הוא החליט לעמידני בנסיון-באהבה אני מקבל

 

מזל שהקושי הסתיים לפני שהחודש נגמר

מסתיים עם טעם טוב הנובמבר

העכברים נעלמו

המשפחה חזרה

הכל שב על כנו

 

ומעבר לפינה חנוכה

עם סמלו הידוע

הסביבון האלמותי שיורד מהתקרה...

 

וזה באמת פעם אחרונה שאחזה בפלא הזה...

שנה הבאה כיתה א' סגור וחתום

 

שלום לך נובמבר

נתראה בשנה הבאה מן הסתם

 

 

נכתב על ידי טליק , 30/11/2004 18:51  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-11/12/2005 11:24
 



שישו ושימחו בשמחת חג..


 

נו..אחרי 4 ימי גלות

חזרו זוגתי והילדים למכורתם

שילוב מנצח של הרעש שעשה האינסטלטור ביום חמישי

והדברה מסיבית שלי בשבת וביום ראשון של המועצה במקלט של הבנין שלנו

החזירו את הבטחון לישובי הצפון...אה..התבלבלתי..

לבייתנו הקט..

עכשיו רק צריך לעשות כמה דווארות לבית של דודה שולה

להחזיר את כל הכבודה שנלקחה לשם

 

מוכרח לספר לכם קטע

 

נסעתי  בצהריים לנחם אבלים בהרצליה

יצאתי ב3 וחצי מהבית

ורציתי לעלות על איילון צפון בצומת חולון

היה פקק שפשוט אי אפשר לתאר

ויתרתי

נסעתי עד לה גרדיה

ירדתי לאיילון

היה פקק שאי אפשר לתאר

 

עליתי בחזרה ב"שלום"

נסעתי עד לאבא הלל ברמת גן כדי  לעקוף את קניון איילון ולהתחבר לאיילון בקק"ל

ונתפסתי בפקק על אבא הלל...

חבל לכם על הזמן

 

הגעתי ב17:00 להרצליה

שעה וחצי ! אחרי שיצאתי מהבית

וכשהגעתי

מסתבר שהשבעה הסתיימה הבוקר והאבלים לא בבית בכלל

ירדתי לאיילון דרום ותוך רבע שעה הייתי בבית...

 

טוב

לפחות המצוה נחשבת לי..

 

אמרתי

תיהיו טובים..

 

נכתב על ידי טליק , 29/11/2004 18:02  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pussycat ב-1/12/2004 20:33
 



"כשהשמש יורדת גם-בגללך אני לא נרדם"...איזה מילים..


 

כל היום מטרטרת לי בראש המנגינה  של השיר "דוד אוהב אותך" של דודי לוי

אז הלכתי לחפש את המילים של השיר

וראיתי שאת המילים חיבר מאיר גולדברג

שהוא  בלי ספק איש שיודע דבר או שניים על מילים

ואחכ כשקראתי את המילים

אהבתי את השיר

 

גם מתאים למצב הרוח העכשווי שלי

 כמה גרמים של ביאוס עם שוט מלנכוליה קלה

טוב הנה אני מודה

הלבד לא ממש מתאים לי

יום יומיים בסדר

נניח  אפילו שלושה

אבל די..חלאס..

אין סימנים לחולדה

יש מלכודת פח+פתיון

פיזרתי רעל במקומות שהיא עלולה הייתה להיות

ואין

חלאס נעלמה

 

אז מה עכשיו?

 

מה זה מה עכשיו..אני רוצה שזוגתי תחזור לישון בבית !

דרישה מוגזמת לדעתכם???

 

"כבר הלכתי אחרייך

בעקבות טיפות המים

להרים גבוהים של שיש

ופיסלתי את פנייך שם

כבר שאלתי כל נוסע

אם עלייך הוא יודע

את האופק של יורדי ים"

 

 לפעמים אני אשכרה לא מבין את הראש שלה

הרי היא והילדים היו כאן במשך כל הזמן שחשבנו שזה עכבר

רק שהיא שמעה שיכול להיות שזו חולדה

התעופפה מכאן

ובסוף החולדה לא נמצאת כאן בכלל

הוכחות היא רוצה

מאיפה אני אביא לה הוכחות..

 

"כשהשמש יורדת גם

בגללך אני לא נרדם

מדבר לעצמי וקם

אומר לך

דוד אוהב אותך

אל תגידי שלא ידעת

לנצח

דוד אוהב אותך

ורוצה לעשות לך בת"

 

לא

אני לא רוצה לעשות לה בת

 

כמאמר פוסיקאט (ואם אתם שם תראו איזה חוצפה יש לאנשים)

אני רק רוצה להתכרבל ולהתבלבל ולהתכדרר

ומי שלא מוצא חן בעיניו הסיטואציה

שישתה מהים של עזה..

 

"כבר עברתי את הגשר

ודרכתי את הקשת

לכבודך הרבה לפני ש..

הסתבר לי שהנשק חם

ועברתי דיונה דיונה

כל מדבר וכל לגונה

ובכל שדה יש דונם ים"

 

וואלה אחלה מילים השיר הזה

למרות שצרוף המילים "דיונה" ו"מדבר"

אפאס לא עושה לי את זה..

 

אני יכול לומר כמה דברים בזכות הלבד

אבל אני מוכרח לספר לכם שאתמול בלבד שהייתי בו

התחלתי וסיימתי שני ספרים !

הראשון הוא ספר שכתב עלי מוהר ואייר דוד טרטקובר

במלאת 30 שנה למלחמת יום כיפור

מהזוית הפרטית שלהם בגדוד הצנחנים שהם היו בו

על כמה ימים מאוד ספציפים במלחמה ההיא ואחכ על כמה ימים אחריה

 

ורותקתי לסיפורים

וחוויתי מחדש כמה חוויות דרך העיניים של המספר

ומסתבר שהם ואני ישבנו לא רחוק אחד מהשני

ועברנו בחזרה מ"אפריקה" לסיני בהפרש של כמה ימים

מי שהוא קצת נוסטלגיסט מלחמות כמוני

מוזמן לקרוא ספר על מלחמה אחרת

על אנשים  חמים

על איך עושים תבשילים מכלום-למשהו אכיל וטעים

על איך מסדרים שהמקום שאתה שוהה בו יהיה נח

כי אפשר למצוא בסביבה  המון דברים שישמשו אותך

ואיך מסדרים את המשאית הקטנה עם כל הדברים שהם אגרו

כדי שיהיה נח במקום הבא שיהיו

אני בטוח שיש כמה אנשים שיודעים על מה אני מדבר (נגב..)

 

"כשהשמש יורדת גם

בגללך אני לא נרדם

מדבר לעצמי וקם

אומר לך

דוד אוהב אותך

אל תגידי שלא ידעת

לנצח

דוד אוהב אותך

ורוצה לעשות לך בת או בן או משהו"..

 

אז אני לא רוצה עוד בן או בת

מסתפק במה שיש לי

אני רק רוצה להתכרבל..

 

הספר השני שקראתי הוא פרא אציל של דוד בוסי

זה הספר השני שלו

ובגלל שמלוכסנת עומדת לקרוא את הספר הזה

לא אספר את תוכנו

רק אומר שבוסי זה יודע לכתוב

הכתיבה שלו קולחת

מפתיעה

והעלילה מגיעה לגבהים כאלה שממש נעתקת הנשימה

 

זהו חברים

יום שמש בחוץ

קריר

כמו שאני אוהב

ללא גשם

יום ראשון של השבוע הזה

שבאמצעו נובמבר יסתיים

 

אגב לקחתי את המלצתה של אמזונה ועשיתי חלון מסרים

שיהיה..אני יודע

תנו דעתכם על העיצוב.

ותכניסו כמה מילים

שיהיה..אני יודע..

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 28/11/2004 14:50  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/12/2004 16:26
 



לדף הבא
דפים:  

461,761
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)