לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

זה כל כך אייטיז,שלא יכולתי להתאפק (שימו לב למילים)


 

ביום שני אני הולך אל הקולנוע

בטלפון ניסיתי להזמין את נועה

למרות שדי נעים לבד להיות בסרט

אומרים יותר נהוג ללכת עם גברת

 

אמרתי  לה יש סרט טוב על קזנובה

העיתונים כתבו ביקורת "על הגובה"

וכששאלתי אם אפשר איתה לקבוע

אמרה"אבוא איתך אבל רק עם אופנוע"

 

הצעתי שאבי ילווה לי את הסטיישן

אמרה "אנל'א רוצה להיות כל כך אולד פיישן"

אז במונית ניסע נגיע  'חת ושתיים

אמרה " תודה לך,טלפן בעוד שנתיים

רק עם אופנוע

 

לא משנה מה משחק

הכל עניין של תחבורה

בגלל היסוס על כח סוס

לא ראיתי הצגה שניה

 

הסברתי לה שכאן הרכב לא קובע

ושיותר חשוב לאן אתה נוסע

אך נועה לא רצתה מילה אחת לשמוע

שאין בה זוג צמיגים טנק דלק ומנוע

רק עם אופנוע

 

לא משנה מה משחק..

 

בסוף אמרתי"נועה בואי נשכח מסרט"

נסגור עניין יפה,נדחה לפעם אחרת

סגרתי טלפון,חייגתי חיש אל מונדה

אך היא סגרה עלי כי לא הייתה לי הונדה

 

לא משנה מה משחק

 

הרגשתי שאני הולך ומשתגע

השכנועים שלי חלפו ללא שומע

כבר תשע ושלושים,רוצה לראות קולנוע

ולא יכול כי לא דאגתי לאופנוע

 

רק עם אופנוע

 

ביצוע :להקת גזוז המיתולוגית

מילים ולחן- רק דני סנדרסון יכול

 

 

הפוסט הזה הוא כמו עישון סיגריה אחת  במהלך גמילה

זו עדיין לא חזרה מסודרת

זה לקיחת "פוס" מההפסקה

האמת שאנידי  נהנה מהמצב העכשווי בו  אני מגיב בזמני החופשי

וקורא לאיטי פוסטים של חברים

 

מחר בצהריים זוגתי טסה לשבועיים לסלובניה

(ושם יקיריי חורף בגדול  מינוס 6..בררררר...

 

הרבה כביסה צריך לעשות

צריך להספיק לרשום מתכונים

 לאורז

ספגטי

מרקים

ועוד כהנה וכהנה מאכלים שמעולם לא  טרחתי ללמוד לעשות

כדי שהילדים לא ירעבו

לעשות רשימה של מה שהיא צריכה לקחת (מטען של הפלאפון)

מצד שני יש את הסקייפ שמקרב אותנו  לכל מקום בו נלך

ועם הסקייפ זה באמת פשוט ליצור קשר

 

אז זהו

זה תקציר שבת קצר

אם לחזור לשיר מלמעלה

כמו שאמרתי בכותרת

שיר שבו צריך לשים לב למילים הסנדרסוניות

 

תיהיו מה זה טובים..

 

חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי טליק , 31/12/2005 07:39  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/1/2006 16:18
 



זה כבר כמה ימים


 

תשמעו

נורא קשה לי לכתוב את מה שאכתוב

אבל כבר כתבתי את זה לפני כמה ימים ומחקתי

אבל הרגשה אי אפשר למחוק

לכן אני כותב שוב

 

זה לא עובד בשבילי כמו פעם המקום הזה

אני לא נהנה

אני לא "רץ" לקרוא תגובות לפוסטים שלי

אני לא מקדיש לבלוג את הזמן שהייתי מקדיש לו פעם

אין לי חשק לקרוא פוסטים של מנויים שלי

ואני מרגיש שאני מגיב בחוסר חשק  לאחרים וזה רע ונורא

כי לכולם מגיעה תגובה הולמת ומושקעת כמו שאני הייתי רוצה  שיגיבו אלי

 

אני לא עוזב ,לא סוגר את הבלוג ולא מוחק את המנוי שלי מאלה שאני מנוי עליהם

אבל אני מאט פעילות

וזה אומר שלא אקרא את כל הפוסטים שאני מנוי עליהם

לא אגיב באותה תדירות

החלטתי לקחת את הזמן שלי ולהגיב לפי הקצב שלי

 

אני נמצא כאן שנתיים ושבעה חודשים

כתבתי 1030 פוסטים

יש לי מעל 80 מנויים

ואני מנוי על מספר דומה לדעתי

 

 לא אתנצל על ההרגשות שלי

זה לא משהו שהוא נגד מישהו ואל למי מיכם לקחת את מה שאני כותב באופן אישי

זו הרגשות  שאני מחוייב לבדוק אותן בשבילי

אחרי הכל התקופה שאני נמצא כאן היא לא משהו שאפשר לבטל כלאחר יד

 

אני בהחלט מודע לעובדה שהתהליך הזה יפגע בי

אנשים יקראו אותי פחות

יגיבו אלי פחות

ואני אקבל את זה באהבה ובהבנה

 

חבצלת כתבה פוסט על התרחקות מחברים קרובים

וזה פשוט היה טריגר

וכשסיימתי לכתוב אצלה תגובה  באתי לכאן

והכתיבה פשוט זרמה לה

כאילו המילים חיכו לצאת

 

אני אוהב את האנשים כאן

את כל אחד ואחד מכם

 וזה לא ישתנה

 

אני רק צריך קצת זמן לעצמי בקשר לישרא

אני מרגיש שהעידכונים קצת מציפים אותי   ואני  כמו שאמרתי מכריח את עצמי להגיב

ואני לא רוצה ככה

 

אז אני לוקח לעצמי את הזמן שלי

אני באמת אשמח  אם תתמכו בי בעניין הזה

תפרגנו

 

וגם  אם לא אזכיר לכם על בסיס יומי :

 

תמשיכו  להיות טובים

נכתב על ידי טליק , 25/12/2005 15:38  
108 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/12/2005 13:00
 



מסיפורי פוגי,מסיפורי פוגי,מסיפורי פוגי אפשר ללמוד...


 

נורא קר בחוץ

יש אומנם שמש שלכאורה מחממת

אבל הרוח מקפיאה את העצמות

וזו חוויה של טיול בן 10 דקות עם הכלבה בחוץ.

 

כולם עדיין ישנים

ואני שוב  בפוסטשבת

 

חורף בעיקר מזכיר לי את הצבא

וגשם מזכיר לי שינה באהלי סיירים בערבות ירוחם

אוהלי סיירים אם לא איכפת לכם שמתעוררים באמצע הלילה ומגלים שאתם ישנים בתוך מים

פשוטו כמשמעו כי הכגשם חדר לאוהל הסיירים הקטן

והציף אותו

או לחילופין בלבנון שם היה מעורב גם שלג

וזה חברים,לא נחמד

 

החורף האחרון שלי בלבנון היה בשלג

נסענו בג'יפ פתוח כליווי של מפקד האוגדה דאז דורון רובין

ואני בכלל לא יכול להעביר לכם את  עוצמת הקור שחודר לעצמות לא משנה כמה שכבות תלבשו

או תיהיו מצויידים במיטב מחלצות החורף של צה"ל

תמיד יש משהו שקופא

רגליים בתוך נעליים רטובות

פנים

ידיים למרות הכפפות

 

עד היום אני זוכר שהשרותים במפקדת האוגדה בראשייה היו בחוץ

מחוץ לבניין

ואני התאפקתי 6 ימים כדי לא לחשוף את אחורי לקור !

 

גם על גשם אני לא ממש מת

 

לפני כמה שנים היו כמה ימי גשם רצופים

הניקוז בכביש שליד הבית שלנו לא הצליח לקלוט את כמויות הגשם

והוא החל לעלות על גדותיו

משהו שהוא בפארדיס או בשכונת הארגזים בתל אביב די יום יומי לצערנו ולבושתנו בימי גשם חזקים

המים התחילו להציף את הכביש

הגשם הציף גם  את החצר מקדימה ומאחורה

המרזב של הבנין בו אני גר לא עמד בעומס ומים התחילו לעלות מהכיור במטבח לתוך הבית !

חוויה  שאף פעם לא עברתי אני מוכרח לומר

 

הייתי לבד בית

התחלתי להוציא עם דלי מים מכיור המטבח ולשפוך אותם החוצה לחצר שכל הזמן מנקרת לי בראש מחשבה

שאיך זה יכול להיות בכלל שהגענו למצב כזה???

כאילו,יישוב מבוסס

בנין נורמלי

ואנחנו מבוססים במים כאחינו משכונת הארגזים !

 

אני זוכר שהייתי נעול בנעלי בית

והן התרטבו לגמרי

המים הציפו את המטבח ואיימו להגיע לסלון

ואני צלצלתי למועצה,למספר החרום

צורח עליהם שיבואו לעזור

והם בנונשלאנטיות גמורה אומרים שאין כל כך מה לעשות כי הביוב בכביש הראשי לא יכול לקלוט את כמויות הגשם האדירות ורק אחרי שהגשם יפסק יוכלו לעשות מעשה

 

בנתיים שמתי לב שהמים ברחוב מתחילים לעלות בצורה מסוכנת

והבנתי שאם לא אזיז את המכונית שלי למקום גבוה יותר היא פשוט תוצף

ירדתי למטה עם הפנטופלאך (נעלי בית MIND YOU )הרטובות

נכנסתי לתוך המכונית שגובה המים התחיל ללחך את הדלת

נשמתי לרווחה שהמכונית הניעה והעברתי אותה למקום מבטחים

איכשהו לראות מכוניות שרק הגג מבצץ מעל המים ממש לא עושה לי את זה.

 

החורף ההוא עבר

המועצה  סידרה באביב שאחכ את מערכת הניקוז בכביש שליד בייתנו

ועד הבית הביא מישהו שניקה את המרזבים

הרחיב את כושר הקליטה של הביוב של הבנין ומאז הצרה הזאת לא חזרה על עצמה

 

אבל בלילות חורף קרים וגשומים אני עדיין מציץ בחלון מידי פעם

לראות שהכל עובד

שהמים לא יעלו

שהאוטו לא יוצף

ושלא נקלע למצבים שלא תיהיה לנו שליטה עליהם

 

ועד היום אני זוכר נסיעה ארוכה ארוכה בג'יפ פתוח בקור כלבים

מרכס עלי טאהר בבופור לסיור במוצבים על גבול אזור הבטחון בלבנון

 

היו להם שמות למוצבים האלה

שמות של פרחים או צמחים אם אני זוכר נכון

 

רייחן

 

דלעת

 

עיישיה (אין פרח כזה ,תאמינו לי)

 

וכרכום

 

ותאמינו לי חוץ מהקור היה גם פחד

 

ועל הפחד ואולי עוד על ניסים ונפלאות  באשר לקורותי בלבנון

בפוסט אחר לגמרי

 

השמש נעלמה כבר בזמן שאני יושב לי ומעלה זכרונות

בני הבית מתחילים אט אט להתעורר

ותיכף ירד גשם

 

כביסה וזה,אתם יודעים

 

ותיהיו טובים,להזיק זה לא יכול להיות...

 

נכתב על ידי טליק , 24/12/2005 08:30  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ron ב-24/12/2005 19:24
 



לדף הבא
דפים:  

461,767
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)