לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

היום זה שנה ועשרה חודשים שאני כאן..


 

ככה  לציין את התאריך הזה..

 

אני לא רוצה להגזים או להפחית מחשיבות המקום הזה בחיים שלי

אבל באמת מעניין אותי איך היו נראים חיי

לו לא נפל לידי באחר צהריים אחד של ה31 במאי 2003 עיתון ידיעות אחרונות

שסיפר על ישרא

והדליק אותי לעשות מעשה ולהכנס לכאן..

 

האמת שאין לי מה לכתוב באופן מיוחד

סתם אחר צהריים עם שרב מעיק

 

הערב יוצא לאקרנים "מטאליק בלוז"

ואני מאחל הצלחה רבה לחבריי שייצרו את הסרט הזה

 

בבלוגים שכנים

אצל ענף רנק

אצל גם כן אמא (אין לי כח לעשות קישורים בחום הזה..) יש דיונים ארוכים על חינוך

והאמת שאני עייף מלדוש בעניין הזה

 

איילון בטח יעלה מאוחר יותר סיכום דעתני ומעניין משלו על משחק הכדורגל אתמול

בין ישראל לצרפת

 

לפי "וואלה" למרות שלא הפסדנו הסיכויים שלנו קטנו

ובמאמר שנכתב שם הם מסבירים שהסיכויים שלנו לנצח בחוץ את אחת משלושת הגדולות (אירלנד צרפת שוויץ)

אפסיים

ובלי נצחון חוץ יקשה עלינו לתפוס מקום טוב ממנו עולים למשחקי ההצלבה

אני אומר: שוויה שוויה..

 כל משחק בפני עצמו..

 

31 במרס

הלילה מזיזים את השעון שעה קדימה

מחר אפריל

אחכ פסח עם החופש המעיק הזה לילדים שצריך  שוב למצוא

רעיונות להעסיק אותם

אחרת ישבו מול הטלויזיה והמח שלהם יתכווץ...

 

וכמובן שיש את השאלה הבלתי נמנעת

 

כולם ביחד:

 

איפה אתם בחג..? (אל תענו !! שאלה רטורית לגמרי )

 

זהו..

פוסט קטן

לא ממש חשוב

בלי דברים מסעירים

 

יש לי שני ספרים שלקחתי מהספריה

יומנים של ויקטור קלמפרר

וזמן אמת של רונן ברגמן על מלחמת יום כיפור

ואני מתכוון לשקוע באחד מהם לפחות במהלך סוף השבוע

נטיית הלב לקלמפרר

הסקרנות לברגמן

בסוף אני אשב על המחשב ואפעיל טונה של מכונות כביסה

ולא יהיה לי זמן לקרוא

אבל אני מבטיח לעצמי לפנות זמן !

 

אה..ודבר אחרון

תעשו לעצמכם טובה

תקראו מחר את הטור של דנה ספקטור ב7 ימים..

היא טובה !

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 31/3/2005 15:15  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/4/2005 12:38
 



נשבע לכם


 

שהגיע לנו נצחון

שהשופט נתן יותר מידי כבוד לצרפתים

שלבארטז היו כמה עצירות יפות

שקלמי סבן שחקן ענק

ושאיזה מזל שיש שחקנים ערבים בנבחרת...

 

כבוד לנו על התיקו

נכתב על ידי טליק , 30/3/2005 22:48  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/3/2005 19:17
 



חרם על החברות הסלולריות


 

דארלינג פרסמה פוסט חשוב על החרם ההולך ומתקרב

על החברות הסלולריות ב4 לאפריל

תיכנסו לשם ותקראו את הפרוט

חשוב לקרוא וליישם

 

נכתב על ידי טליק , 30/3/2005 19:01  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)