לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Undisclosed Desires


The sin against the sinners


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

Date or no Date? blhaaaa


לא ייאמן.

כל פעם שאנחנו קובעים זה מתבטל מסיבה כזו או אחרת,

אמרתי לו שנמאס לי, ושאני לא רוצה להמשיך בזה יותר, כי אם אנחנו לא יכולים לקבוע פאקינג פגישה אחת,

אז מה יקרה בהמשך?

 

הוא רוצה שנצא היום, אני עצבנית, מתוסכלת ומדוכאת כרגע.

לא רק ממנו, אלא מכל הדברים שקרו לי בחודש ה%#$# מאז שחזרתי לארץ.

אני מתחרטת על שחזרתי לפה, יכולתי להישאר שם, ולהינות!

אבל לא. חזרתי. מטומטמת שכמוני.

><"

 

איך לעזאזל אני אמורה להעביר עכשיו את הזמן עד הגיוס?

זה נראה ומרגיש כמו נצח, והחורף הדפוק הזה

היה רק לשבוע.

יש כ"כ הרבה אוהבי קיץ, שהחורף בורח מפה אחרי כמה ימים?

מה עם אלו שרוצים גשם, וללבוש בגדים ארוכים ולהתחמם

מתחת לשמיכת הפוך הגדולה?

אוח.. =_=

נכתב על ידי *~Cherry Blossom~* , 9/11/2009 17:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז... באים לפה הרבה? ^___^


עוד בלוג נפתח. נראה כמה זמן יחזיק מעמד

XD

נכתב על ידי *~Cherry Blossom~* , 8/11/2009 21:39  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  *~Cherry Blossom~*

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~Cherry Blossom~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~Cherry Blossom~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)